Moderator ceesv Geplaatst: 24 oktober Moderator Geplaatst: 24 oktober Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 24 oktober Geplaatst: 24 oktober Honderd % voorspelbaar met gas en benzine afbreken terwijl het stroomnet het niet aankan. Terwijl 97% oid van de Nederlanders als ze zich al een 5e hands auto kunnen veroorloven niet kunnen denken over een elektrische. Ik zie de prijzen voorbij komen, ben niet onbemiddeld maar kan me geen nieuw kleintje veroorloven en de advertenties van een gezinsauto van 50.000, waar praten we dan over? 2 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
AEO Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Ik ben niet tegen windturbines en/of zonnepanelen. Maar het verhaal van de energietransitie klopt niet. Aan de ene kant werden we allemaal aangespoord om zonnepanelen te plaatsen vanwege het klimaat. In 2009 ben ik begonnen met een paar zonnepanelen op mijn dak te plaatsen, en in een aantal jaren lag mijn dak dus vol, want ik wilde mijn steentje bijdragen voor het klimaat. Ook ruilde ik mijn auto in voor een hybride. Maar na verloop van tijd heb ik ontdekt dat het hele klimaatverhaal niet klopte. Ja, het warmde inderdaad op, alleen bleek dat niets te maken te hebben met onze uitstoot van CO². Dat betekent niet dat ik nu spijt heb van mijn zonnepanelen of mijn (inmiddels tweede) hybride. Maar ik besef nu wel dat het huidige klimaatnarratief een leugen is, die ons astronomische bedragen gaat kosten! Er waren veel voordelen, die ons inmiddels volop worden afgepakt. Salderingsregeling, in 2027 afgelopen. Terugleverkosten, soms nog hoger dan de terugleververgoeding, dwingen ons straks om op zonnige dagen de zonnepanelen uit te zetten! Het is allemaal een kwestie van geld. Vanaf 2027 betaal je wel energiebelasting en BTW over de elektriciteit die je afneemt, maar bij teruglevering krijg je die niet terug. Maar de overheid vangt wel energiebelasting plus BTW, als jouw teruggeleverde elektriciteit weer aan een ander huishouden wordt verkocht. 1 Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Het is mooi kloten dat we en geen gas meer kunnen importeren uit het vriendelijke Rusland en geen Olie meer uit het even zo vriendelijke Rusland. Waar voorraden opgeslagen liggen, waarvan een groot deel ervan is gevormd in het Mesozoïcum, tussen 252 en 66 miljoen jaar geleden. Toen bestond Rusland en Poetin nog niet. Maar tegelijkertijd is wegens de luiheid en hebberigheid van "de mens" helemaal niets gebeurd aan de ontwikkeling inzake klimaat neutraal de energie inhoud van gas en olie duurzaam verder te brengen... (vergeet je bluetech motortje) Wel weten we dat door symbiose van schimmels in de bodem en planten duizenden miljard ton CO2 gebonden kunnen worden, mits die kunnen groeien en gedijen in een gezond ecosysteem. Dat is zeer zeker geen weideland voor koeien, dat zijn steppen, toendra's en oerbossen. Dat is dus al 1/3 van de CO2 uitstoot wereldwijd en wij zouden die 2/3 welke overblijft, kunnen reduceren en "middels ons vernuft" dus uitvindingen kunnen binden. Dat is echter nog niet winstgevend, dus vergeet het maar want "wegens de luiheid en hebberigheid van "de mens"" gaat dat niet gebeuren. Die oude filmbijdrage van @ceesv is iets wat aangeeft dat de huidige generatie aardkloot bewoners niet meer kan. nml ; Jezelf beperken en tegelijk excelleren in dienst van "een algemeen goed". Als ik nu een bijdrage wraak is het toch wel dat men spreekt van een klimaat narratief dat ons veel geld gaat kosten. Het heeft Triljarden opgeleverd zo als men met de grondstoffen en bronnen dezer aarde is omgegaan. Nou dan heb je maar eens een black-out. Eigen schuld dikke bult. Showman Dan Madeleine Peyroux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen