Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 15:49 Geplaatst: gisteren om 15:49 Voor onze Vu+ Duo zoek ik een nieuwe AB In de huidige zitten dode toetsen. Zijn die bij Temu of Alie te vinden?
Frans B Geplaatst: gisteren om 16:07 Geplaatst: gisteren om 16:07 Die zijn volop te koop. Ook via de NL winkels, maar dan zijn ze 2x zo duur. System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: gisteren om 16:18 Geplaatst: gisteren om 16:18 originele 15 euro bij bol verkocht door een betrouwbare nederlandse winkel Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
kees321 Geplaatst: gisteren om 16:38 Geplaatst: gisteren om 16:38 Deze afstandsbedieningen zijn behoorlijk service vriendelijk, met een beetje gevogel krijg ik 'm open. Alles schoonmaken, goed laten drogen en weer in elkaar. Een 2e AB is dan wel handig, via een computer oid kun je de Vu+ ook bedienen.
Mojo Geplaatst: gisteren om 19:10 Geplaatst: gisteren om 19:10 2 uren geleden, bellejt zei: originele 15 euro bij bol verkocht door een betrouwbare nederlandse winkel welke originele? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Frans B Geplaatst: gisteren om 19:21 Geplaatst: gisteren om 19:21 Deze is ook in andere uitvoeringen beschikbaar, zoals de VU DUO2 System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Voor 10 euro vindt je ze al, maar "de originele" (de meekwam bij de Duo) heeft een info button... En die knop staat op de kloon niet meer. 😉 Er waren, zijn dus 4 versies en je kan ze allemaal gebruiken op elke Vu+ Als winterse verrassing is er zelfs een speciale witte editie. ( de 5e versie dus ) In A Sentimental Mood Ella Fitzgerald
Jan Ambers Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden Die "INFO" toets vind ik niet meer, die originele zal dus al een kloon zijn! waar zat die "INFO" toets? @Tonski, kan je me via PM de verkoper details geven van die witte??
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Naast de help toets, maar dat doet niet ter zake daar die niet meer verkrijgbaar is. Die witte vindt je heel soms op Ibay deutschland, daar heb ik geen details over. In A Sentimental Mood Ella Fitzgerald
Jan Ambers Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Afstandsbediening is onderweg.....
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 2 uren geleden, Jan Ambers zei: Afstandsbediening is onderweg..... Weer een "originele" kloon? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen