Mathjanssen Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Beste satters, Ik heb een probleem met opnemen. Wanneer ik op beide tuners via epg-gele toets een programma selecteer, groene toets om het op te slaan, is het zo dat hij wel het programma in de timerlijst zet, maar na opname blijkt dat hij niets heeft opgenomen. Het bestand geeft dan o bytes aan. Zo kan het ook zijn dat hij wel heeft opgenomen en geeft hij netjes de grote van het bestand weer. de ene keer is wel opgenomen de andere keer niet. Zou niet weten wat ik hier aan zou kunnen doen. Er zit openpli in de ontvanger die het verder prima doet. MJ
kees321 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Is dat een gecodeerde zender ? Ik heb de laatste tijd al een paar keer gehad dat de decodering er mee ophield, ook midden in een programma. 2 uren geleden aangepast door kees321
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Ts kan meer informatie geven om tot een antwoord te komen. Heeft elke tuner 2 antennekabels aangesloten? Hoe staan de tuners geconfigureerd? Wordt er een softcam of een ci module, of intern sharen voor de decodering gebruikt? Om welke zenders gaat het? Is er in de software aangegeven dat opnamen voorrang hebben Nu is het gissen Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, ceesv zei: Is er in de software aangegeven dat opnamen voorrang hebben dat is het meest denkbare gezien de resultaten wel opgenomen, niet opgenomen. Maar het gaat ook over twee receivers die in de omschrijving van het probleem niet helemaal worden toegelicht. Is er een softcam / server share actief tussen beiden? Of is er een remote services actief, waarbij de ene receiver zenders van de andere receiver streamt? Het resultaat 0 bytes geeft in veel gevallen aan dat er geen vrije tuner op het moment van opnemen beschikbaar was. Dat volgt uit een der bovengenoemde situaties. Sharp Dressed Man ZZ-Top
kees321 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Of een volle schijf, maar dat ligt wel erg voor de hand.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Die mogelijkheid had ik over het hoofd gezien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 minuten geleden, kees321 zei: Of een volle schijf, maar dat ligt wel erg voor de hand. waarom lukt het dan eens wel en ook wel eens niet, suggestie kan niet kloppen Sharp Dressed Man ZZ-Top
Spotvogel Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik heb dat wel eens als ik met een externe harde schijf of een USB stick werk voor opnames, dat een opname via de timer nul opneemt. Dan denk ik altijd aan te traag opstarten of even niet herkend worden?
Mojo Geplaatst: 59 minuten geleden Geplaatst: 59 minuten geleden 18 uren geleden, Mathjanssen zei: Zou niet weten wat ik hier aan zou kunnen doen. Bij vage problemen gewoon de boel opnieuw vanaf de grond opbouwen 4 minuten geleden, Spotvogel zei: Dan denk ik altijd aan te traag opstarten of even niet herkend worden? Ik denk dan dat je opname pad niet goed staat You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 51 minuten geleden Geplaatst: 51 minuten geleden een 0 opname hier is geen vrije tuner en is hier allang opgelost door meer tuners onafhankelijk te hebben.Wil nog wel eens gebeuren als ik een iptv opname doe en er een 2de is op hetzelfde moment of die later start.Maar dat is omdat er maar 1 stream kan Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Spotvogel Geplaatst: 34 minuten geleden Geplaatst: 34 minuten geleden (aangepast) 25 minuten geleden, Mojo zei: Ik denk dan dat je opname pad niet goed staat Als het meestal wel werkt, en heel soms niet? Komt eigenlijk alleen soms voor bij via de timer opnemen op dat externe harde schijfje...... 33 minuten geleden aangepast door Spotvogel
bellejt Geplaatst: 23 minuten geleden Geplaatst: 23 minuten geleden ja zolang TS niet meer info geeft over de instellingen blijft het een beetje gokken Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen