Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mannen, na echt heel lang erover twijfelen en denken aan de 3 in 1 inkjet printers. (scannen is een heel belangrijk deel van mijn noodzaak voor een 3in1 printer)

Dus uiteindelijk toch maar een gekocht.

MAAR

Wat is het beste papier voor inkjet?

Mijn buurman die ik eens twee drie keer heb gevraagd om eens iets te printen / afdrukken (heet het op huilands) zijn papier is glad en wordt geprint op een laserprinter.

Dat is toch net even iets anders dan het normale kopieerpapier dat om je oren vliegt als je er naar zoekt.

Welke soort papieren gebruiken jullie ? Merk , gram , type omschrijving met een inktjet???

Laser op, het gaat over inktjet. ;)

MARZ

John Grant

Geplaatst:

multicopy original A4 90gr   of voor super HP 871 premium inkjet paper 100 g/m square2

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Oké, alvast bedankt voor de suggesties.

Ik heb ook nog eens met iemand van een commerciële print/plot service gesproken.

Die zegt, dat een gestreken papier beter is dan een gewalst papier voor inktjet prints.

Ook de droog snelheid wordt daarmede bepaald en die is weer bij iets dikker/zwaarder (gram/m2) papier beter. Zeker bij double sided printing.

Ik krijg van hem twee pakketjes met 80 en 160 grams om eens zelf te testen. M.b.t. het merk zie ik dat later pas.

Beslist dat @blitz10 dergelijke test in zijn labo destijds ook uitvoerde ;)

MARZ

John Grant

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen