Tonskidutch Geplaatst: maandag om 11:54 Geplaatst: maandag om 11:54 Mannen, na echt heel lang erover twijfelen en denken aan de 3 in 1 inkjet printers. (scannen is een heel belangrijk deel van mijn noodzaak voor een 3in1 printer) Dus uiteindelijk toch maar een gekocht. MAAR Wat is het beste papier voor inkjet? Mijn buurman die ik eens twee drie keer heb gevraagd om eens iets te printen / afdrukken (heet het op huilands) zijn papier is glad en wordt geprint op een laserprinter. Dat is toch net even iets anders dan het normale kopieerpapier dat om je oren vliegt als je er naar zoekt. Welke soort papieren gebruiken jullie ? Merk , gram , type omschrijving met een inktjet??? Laser op, het gaat over inktjet. Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
bellejt Geplaatst: maandag om 12:01 Geplaatst: maandag om 12:01 multicopy original A4 90gr of voor super HP 871 premium inkjet paper 100 g/m square2 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 12:17 Auteur Geplaatst: maandag om 12:17 Bedankt @bellejt Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Oplossing wanderer Geplaatst: maandag om 12:57 Oplossing Geplaatst: maandag om 12:57 80 gr A4 gewoon van de action 2 Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 13:03 Auteur Geplaatst: maandag om 13:03 Ook voor double sided printing? Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 13:26 Auteur Geplaatst: maandag om 13:26 Oké, alvast bedankt voor de suggesties. Ik heb ook nog eens met iemand van een commerciële print/plot service gesproken. Die zegt, dat een gestreken papier beter is dan een gewalst papier voor inktjet prints. Ook de droog snelheid wordt daarmede bepaald en die is weer bij iets dikker/zwaarder (gram/m2) papier beter. Zeker bij double sided printing. Ik krijg van hem twee pakketjes met 80 en 160 grams om eens zelf te testen. M.b.t. het merk zie ik dat later pas. Beslist dat @blitz10 dergelijke test in zijn labo destijds ook uitvoerde Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
minplus Geplaatst: maandag om 18:04 Geplaatst: maandag om 18:04 Het is puur wat je ermee wilt. Voor het simpele werk een eenvoudig goedkoop papiertje. Voor covers gebruikte ik een dikkere variant. Voor kerstkaarten fotopapier. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 18:45 Moderator Geplaatst: maandag om 18:45 De beste printer voor papier is een laserprinter. Of heb ik de vraag verkeerd begrepen?🙄 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wanderer Geplaatst: maandag om 19:22 Geplaatst: maandag om 19:22 6 uren geleden, Tonskidutch zei: Ook voor double sided printing? yep geen probleem Samsung 40D6510WS
minplus Geplaatst: maandag om 19:46 Geplaatst: maandag om 19:46 59 minuten geleden, ceesv zei: De beste printer voor papier is een laserprinter. Of heb ik de vraag verkeerd begrepen?🙄 Het ging niet over printers maar over papier. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:05 Auteur Geplaatst: gisteren om 09:05 Juist, natuurlijk kun je ook meerdere dozen papier hebben, voor elk doel een speciaal papierke. Maar als je maar twee invoerladen hebt en één handinvoer is dat altijd zo'n gerommel naast de printer, vind ik. Heb een eerste batch laten komen om te testen... zal het nog laten weten hoe dat eruit ziet! bedankt alvast voor de tips. @ceesv 21 uren geleden, Tonskidutch zei: Laser op, het gaat over inktjet. 😁 Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden Poeh hé, wacht nog op het A3 papier, maar de suggestie van @wanderer is prima met dat ene test pakket A4. Maar wie echt veel prints per maand maakt, heeft elders nog betere voorwaarden als je bulk bestelt. Kan effe vooruit met mijn 2000 velletjes fsc CO2 arm. Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Nou het A3 gestreken papier is er. Het printresultaat is toch een stukje beter. vooral ook double sided ziet er klasse uit Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen