Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vrouw (47) overtuigt kwetsbare zeventiger om haar zijn villa

in Schoten te schenken: 2 jaar cel met uitstel !!

Uitstel ??

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/01/09/vonnis-oplichting-villa-schoten

Ge moet maar durven !!

Het 70-jarige slachtoffer welke zich in een kwetsbare mentale toestand bevond , 

de beklaagde maakte er volgens de rechtbank misbruik van !!

Die zag duidelijk de €€ rollen in haar ogen !! 🤑

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

https://nos.nl/artikel/2598408-zanger-julio-iglesias-spreekt-beschuldigingen-van-seksueel-misbruik-tegen

En alweer eentje die geld heeft, zou ik dan ooit zelf nog als sex verslaafd monster ook in de publiciteit komen 🤐 nadat ik de staatsloterij gewonnen heb?

Met steun van een vrouwenrechtenorganisatie kan er wel wat geregeld worden.

Zo en nu nog de oorlog met diezelfde trutten winnen.

Julio alle meiden gooiden hun slipjes en beha's op je podium en jij gaat voor die hulp in de huishouding etc.??? domme lul... ;)

wat moeten we geloven?

een bloed mooie hulp in de huishouding?

ja start de "shit war" alvast

My Boy

R Plus, Dido

Geplaatst:

Het eten van insecten is razend populair aan het worden wegens al die voedingsrijke eiwitten dus 🫢

Maar wie van ons is nog nooit in een dergelijk etablissement geweest waar de salami's over de keukenvloer kropen?

My Boy

R Plus, Dido

Geplaatst:
25 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Nou nou...

Misschien eerst maar eens afwachten tot er werkelijk duidelijkheid komt over de vraag of de doodgeschoten man misschien zelf een wapen had en zich verzette?

En dus zelf een ....... was?

Dat laatste is, gezien zijn actie niet uit te sluiten.....

Tot nu toe een hoop reacties van ......... over dit trieste gebeuren....

Geplaatst:
Op 23-1-2026 om 08:53, Tonskidutch zei:

Iew!!! Dit verhaal onderstreept helaas een verhaal dat ik meer dan 10 jaar geleden hoorde. Aan de andere kant van het land repareert een bedrijf kassa's en die uit Amsterdam gingen standaard via de diepvriezer want in ELKE kassa uit een Amsterdams restaurant zaten ze (!).

Onafhankelijk daarvan zag ik eens een reportage over ongedierte bestrijding en hij was in een flatwoning in de Bijlmer. Ook vanwege kakkerlakken. Hij deed zijn werk maar hij zei het heeft eigenlijk geen nut als je het niet ook bij de buren doet. Eigenlijk was er maar 1 oplossing; Alles platgooien.

Geplaatst:
18 minuten geleden, OFDM zei:

Onafhankelijk daarvan zag ik eens een reportage over ongedierte bestrijding en hij was in een flatwoning in de Bijlmer. Ook vanwege kakkerlakken. Hij deed zijn werk maar hij zei het heeft eigenlijk geen nut als je het niet ook bij de buren doet. Eigenlijk was er maar 1 oplossing; Alles platgooien.

Ik heb er gewoond en kreeg ermee te maken via ventilatiekokers en ingestorte wand uitsparingen voor leidingwerk kwamen ze binnen. Van Flat naar Flat.

Razendsnelle huftertjes.

Er was eigenlijk maar één oplossing => VERHUIZEN 😁en natuurlijk alles laten vergassen in een container. 

My Boy

R Plus, Dido

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...