cookie monster Geplaatst: 11 januari Geplaatst: 11 januari Vrouw (47) overtuigt kwetsbare zeventiger om haar zijn villa in Schoten te schenken: 2 jaar cel met uitstel !! Uitstel ?? https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/01/09/vonnis-oplichting-villa-schoten Ge moet maar durven !! Het 70-jarige slachtoffer welke zich in een kwetsbare mentale toestand bevond , de beklaagde maakte er volgens de rechtbank misbruik van !! Die zag duidelijk de €€ rollen in haar ogen !! 🤑 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 16 januari Geplaatst: 16 januari https://nos.nl/artikel/2598408-zanger-julio-iglesias-spreekt-beschuldigingen-van-seksueel-misbruik-tegen En alweer eentje die geld heeft, zou ik dan ooit zelf nog als sex verslaafd monster ook in de publiciteit komen 🤐 nadat ik de staatsloterij gewonnen heb? Met steun van een vrouwenrechtenorganisatie kan er wel wat geregeld worden. Zo en nu nog de oorlog met diezelfde trutten winnen. Julio alle meiden gooiden hun slipjes en beha's op je podium en jij gaat voor die hulp in de huishouding etc.??? domme lul... wat moeten we geloven? een bloed mooie hulp in de huishouding? ja start de "shit war" alvast My Boy R Plus, Dido
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 07:53 Geplaatst: vrijdag om 07:53 Hartige hap https://www.telegraaf.nl/binnenland/vriendinnen-vinden-kakkerlak-in-hun-pizza-bij-restaurant-amsterdam-staken-pootjes-uit-de-salami/125927380.html My Boy R Plus, Dido
Eduard07 Geplaatst: vrijdag om 09:53 Geplaatst: vrijdag om 09:53 Lijkt me iets voor Rob Geus. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:59 Geplaatst: vrijdag om 10:59 Het eten van insecten is razend populair aan het worden wegens al die voedingsrijke eiwitten dus 🫢 Maar wie van ons is nog nooit in een dergelijk etablissement geweest waar de salami's over de keukenvloer kropen? My Boy R Plus, Dido
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden https://nos.nl/artikel/2599587-onrust-in-minneapolis-na-dood-alex-pretti-sportwedstrijden-en-concerten-afgelast als je een stel randdebielen een wapen geeft, gebeurd dit. My Boy R Plus, Dido
Spotvogel Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 25 minuten geleden, Tonskidutch zei: https://nos.nl/artikel/2599587-onrust-in-minneapolis-na-dood-alex-pretti-sportwedstrijden-en-concerten-afgelast als je een stel randdebielen een wapen geeft, gebeurd dit. Nou nou... Misschien eerst maar eens afwachten tot er werkelijk duidelijkheid komt over de vraag of de doodgeschoten man misschien zelf een wapen had en zich verzette? En dus zelf een ....... was? Dat laatste is, gezien zijn actie niet uit te sluiten..... Tot nu toe een hoop reacties van ......... over dit trieste gebeuren....
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden luister goed naar de uitleg 1 My Boy R Plus, Dido
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden https://www.bbc.com/news/live/cjd0vl1d9vrt?post=asset%3Aa994c676-4eff-4bf1-8cad-8f627c707df9#post JDVance gooit nog even olie op het vuur. Beschuldigen zonder bewijs, uiteraard. De facto de waarheid op zijn kop. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Op 23-1-2026 om 08:53, Tonskidutch zei: Hartige hap https://www.telegraaf.nl/binnenland/vriendinnen-vinden-kakkerlak-in-hun-pizza-bij-restaurant-amsterdam-staken-pootjes-uit-de-salami/125927380.html Iew!!! Dit verhaal onderstreept helaas een verhaal dat ik meer dan 10 jaar geleden hoorde. Aan de andere kant van het land repareert een bedrijf kassa's en die uit Amsterdam gingen standaard via de diepvriezer want in ELKE kassa uit een Amsterdams restaurant zaten ze (!). Onafhankelijk daarvan zag ik eens een reportage over ongedierte bestrijding en hij was in een flatwoning in de Bijlmer. Ook vanwege kakkerlakken. Hij deed zijn werk maar hij zei het heeft eigenlijk geen nut als je het niet ook bij de buren doet. Eigenlijk was er maar 1 oplossing; Alles platgooien.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 18 minuten geleden, OFDM zei: Onafhankelijk daarvan zag ik eens een reportage over ongedierte bestrijding en hij was in een flatwoning in de Bijlmer. Ook vanwege kakkerlakken. Hij deed zijn werk maar hij zei het heeft eigenlijk geen nut als je het niet ook bij de buren doet. Eigenlijk was er maar 1 oplossing; Alles platgooien. Ik heb er gewoond en kreeg ermee te maken via ventilatiekokers en ingestorte wand uitsparingen voor leidingwerk kwamen ze binnen. Van Flat naar Flat. Razendsnelle huftertjes. Er was eigenlijk maar één oplossing => VERHUIZEN 😁en natuurlijk alles laten vergassen in een container. My Boy R Plus, Dido
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, Tonskidutch zei: Ik heb er gewoond en kreeg ermee te maken via ventilatiekokers en ingestorte wand uitsparingen voor leidingwerk kwamen ze binnen. Van Flat naar Flat. Razendsnelle huftertjes. Er was eigenlijk maar één oplossing => VERHUIZEN 😁en natuurlijk alles laten vergassen in een container. Nog een keer iew! Maar halen ze dan eten uit de keukens van woningen? Verhuizen is effectief voor wie dat kan.
Tonskidutch Geplaatst: 44 minuten geleden Geplaatst: 44 minuten geleden Het begint met resten van voedsel of het afval laten staan in open afvalemmers en het halen van waren op de markt waar je boodschappentas op de grond staat en ga maar zo door. Destijds waren de winkels en markten bij Ganzenhoef ook echt niet proper maar wel goedkoop. 1990 Let wel je doet wat je kunt om tenminste thuis proper en hygiënisch te zijn maar als het tussen kieren en naden doorkruipt doe je der niet veel aan. Maar laat ik eerlijk zijn ook nu nog zijn de supermarkten niet vrij van insecten en knaagdieren. 2026 Het aantal keren dat je een pakje paneermeel uit het schap pakt in de winkel waar de larven van meel motten in zitten, dit hoor je door het "initieel" droog paneermeel te schudden, en tegen de eitjes doe je niets in risotto rijst producten en dergelijke. De groen glanzende vlieg (wij noemen het strontvlieg) is vaker gezien bij supermarkten waar niet voldoende schoon gemaakt kan worden. Rentokil zien we geregeld staan bij het groot winkelcentrum hier. En hoe kan het ook als je die milieu stations ziet rondom en in de wijken. Ratten en muizen tafeltje dekje. Hoe de mensen daar hun afval dumpen is ronduit vies. Dagelijks schoonhouden is al niet genoeg door de stadsreiniging, vraag het maar eens aan de medewerkers van stadsreiniging. My Boy R Plus, Dido
gerrit B Geplaatst: 12 minuten geleden Geplaatst: 12 minuten geleden Zou e.e.a ook niet veroorzaakt zijn door het verbod op te gebruiken gifstoffen zonder dat daar een goed alternatief voor is gekomen? Natuurlijk wel goed om er voor te zorgen dat gifstoffen zich niet op kunnen hopen en verderop in de voedselketen schade veroorzaken maar hier zeggen ze dan "ai gin onkroet trekt da krie alene mé mehr onkroet" ofwel als je geen ongedierte/onkruid bestrijd dan krijg je alleen maar meer ongedierte/onkruid. De tendens die ik zie is dat alleen professionele bedrijven nog gif mogen gebruiken maar die vragen ook heel andere prijzen voor hun diensten dan zelf even wat lokdoosjes plaatsen. Gevolg is dat men de kosten probeert te drukken door geen bestrijding toe te gaan passen en dat het daardoor uit de klauwen loopt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 9 minuten geleden Geplaatst: 9 minuten geleden Maar goed het ging over salami met pootje, heb ik nog nooit gezien dat kakkerlakken in de salami zitten. Ervan eten ja maar erin zitten niet. My Boy R Plus, Dido
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen