Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Nou heb ik mezelf op 65 jarige leeftijd (onlangs 17-03) al pensioen gegeven, dus dat lichaam is al op. Als ik ooit iets terug zie van de inleg en dus privaat pensioen + AOW nou dan heb ik geluk gehad. Niet omdat ik niet meer wil, maar omdat de omstandigheden zo zijn dat tegenwoordig 48 ~ 50+ 65+ jarigen helemaal geen fatsoenlijke kansen meer krijgen om "langer te werken". Maar dat terzijde... Je zult wel op de een of andere manier het land moeten helpen voortbouwen. Ik heb zonder trots erop te zijn nu 6 vrijwilligersbaantjes (onbetaald wel te verstaan). Als ze me ooit ondanks buitengewoon bijzonder verlof nog zouden oproepen voor de lands defensie zou ik zelfs al die smerige corrupte fascisten nog eens een lesje leren. Ja dat denk ik dan wel eens voordat ik in slaap val en kan helaas geen stormbaan volgepakt afronden. Run Run Run, Mollina Bass Mix Yeah but NO
minplus Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden De pensioenpot hebben ze al een keer een enorme graai in genomen. Kunnen ze niet al te vaak doen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Mojo Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 2 uren geleden, Gerard 76 zei: Oh ja, er zit ook nog ruim 1500 miljard in de pensioenpot, mocht er nog meer nodig zijn om de aarde 0,0000036 graden af te koelen. Wij werken wel wat langer door terwijl de rest van Europa wel met pensioen kan voordat t lichaam op is en je er niks meer aan hebt. Waar men dus niet aan mag komen want dat is geen geld van de staat. Hebben die ratten in Brussel ook al aan gesnuffeld🐀 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 1 uur terug, minplus zei: De pensioenpot hebben ze al een keer een enorme graai in genomen. Kunnen ze niet al te vaak doen. Andere tijden. Zou nu niet eens meer kunnen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Optimist.😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Alventali Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Volgens bronnen op internet zou de bouw van 2 kern centrales ongeveer tussen de 30 en 40 miljard kosten. En ongeveer 10 jaar duren voordat de bouw af was. Dus 10 jaar op rij daar die 8 miljard voor die windparken op de Noordzee voor gebruiken. kunnen ze 4 centrales bouwen en houden de vissers nog wat ruimte over. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen