Pionewbie Geplaatst: woensdag om 08:06 Geplaatst: woensdag om 08:06 14 uren geleden, gerrit B zei: Of het luchtig is?????? oordeel zelf. Vrouw verzamelt 2000 gebruikte condooms, toont ze op haar slaapkamermuur Ze is 27 jaar en is in 2010 begonnen met verzamelen met de eerste van haar vriendje. Uh dan zou dus pas 11 jaar zijn geweest de eerste keer.
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 08:30 Geplaatst: woensdag om 08:30 Uh er staat niet expliciet in dat bericht van reddit dat ze dus sex had maar dat ze een verzameling gebruikte kwakjes opgebouwd heeft. Leaving Monte Carlo Physics
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 08:58 Geplaatst: woensdag om 08:58 Neen he Trump op z'n platvorm "no more mister Nice Guy" Alice Cooper zal buikkramp hebben gekregen. Leaving Monte Carlo Physics
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 11:36 Geplaatst: woensdag om 11:36 https://nos.nl/artikel/2612386-nieuwe-eu-vuurwerkwet-in-de-maak-hoop-op-europees-cobraverbod zo en dan een absoluut vuurwerkverbod Leaving Monte Carlo Physics
cookie monster Geplaatst: woensdag om 14:30 Geplaatst: woensdag om 14:30 (aangepast) 8 uren geleden, Tonskidutch zei: De ouders hebben zelf heel vaak hulp nodig als uit hun economische stress misgedrag en mishandeling jegens hun kinderen voorkomt. Helaas blijft zoiets te vaak onontdekt. OK , Dat wil ik best geloven , slechte opvoeding , slecht jeugd , maar .... vanaf dat ze (hun) kinderen mishandelen , zijn ze ze sowieso FOUT !! ivm Kindermishandeling of kindermoord zijn er geen excuses mogelijk !! ivm Kindermoord , de doodstraf , de enige juiste straf !! Kindermisbruik , sowieso levenslang , geen verzachtende omstandigheden , geen vervroegde vrijlating of geen pardon !! bv , Destijds in de USA: 2 Complete geloofszotten die hun kind lieten uitdrogen & verhongeren !! Voorbeeld: https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Mary_Welch https://www.michbar.org/file/opinions/appeals/2023/032323/79170.pdf https://www.govinfo.gov/content/pkg/USCOURTS-mied-2_24-cv-11720/pdf/USCOURTS-mied-2_24-cv-11720-0.pdf Meneer zei destijds dat hij een worldly brain heeft 😲🤣 De moeder , getuigenis 18 uren geleden, cookie monster zei: Stel dat zulke dan na 1/3 zouden kunnen vrijkomen wegens goedgedrag 🤢🤮🤢 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/04/29/raul-proces woensdag om 14:32 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: woensdag om 22:10 Geplaatst: woensdag om 22:10 (aangepast) https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/04/29/proces-raul-uitspraak 30 Jaar cel + een terbeschikkingstelling van 5 jaar , de vrouw mogelijk ten vroegste vrij na 15 jaar (in haar geval dan nog 12) ?!!? Is dit een grap ???? Het slachtoffer is het leven geheel ontnomen !!!! 🤬🤬 gisteren om 10:02 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 07:33 Geplaatst: gisteren om 07:33 https://nos.nl/artikel/2612478-air-france-klm-vreest-miljarden-extra-kosten-door-hoge-kerosineprijzen Weet waaraan je begint als je vakantievluchten hebt geboekt, lang vooraf. Kan zijn dat e een jerrycan kerosine moet meebrengen. Leaving Monte Carlo Physics
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden https://bnr.nl/nieuws/ondernemen-werk/10599860/winkeliers-zetten-meer-om-in-maart-geen-sprake-van-shopdip Nederland, klagersland. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Ja dat CBS zeg. Fraaie club. Heb ook enkele jaren geleden informatie per kwartaal moeten aanleveren, kost je één ochtend en je hebt je boekhouder ook nog erbij nodig. Als je gezien hebt hoeveel er voor de Paasdagen ingekocht werd door de doorsnee consumenten zou je absoluut niet zeggen dat er een inflatie bestaat. En toch is het zo duur voor een groot deel van de bevolking in alle supermarkten dat ze zich geen biefstukje meer kunnen permitteren. Je kan ook omzet ook zien als bewust inslaan / voor slechte tijden. CBS geeft altijd van die boeiende verklaringen op het journaal waar je niets aan hebt. 2 uren geleden aangepast door Tonskidutch Leaving Monte Carlo Physics
Eduard07 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 12 minuten geleden, Tonskidutch zei: Als je gezien hebt hoeveel er voor de Paasdagen ingekocht werd door de doorsnee consumenten zou je absoluut niet zeggen dat er een inflatie bestaat. En toch is het zo duur voor een groot deel van de bevolking in alle supermarkten dat ze zich geen biefstukje meer kunnen permitteren. Je kan ook omzet ook zien als bewust inslaan / voor slechte tijden. CBS geeft altijd van die boeiende verklaringen op het journaal waar je niets aan hebt. Je wilt volgens mij twee dingen tegelijk aangeven. Eerst even een correctie: "...zich geen biefstukje meer ZOUDEN kunnen permitteren". (Rood vlees is sowieso af te raden, volgens de Schijf van Vijf. 😎) De vraag is namelijk, of dat een feit is of het gevolg van andere (o.a. ongezonde) items op de kassabon. "Bewust inslaan voor slechte tijden" is natuurlijk een interpretatie. Met evenveel recht kan worden beweerd dat velen de neiging hebben al gauw veel meer te kopen dan strikt nodig. Anders gezegd:: als ik bij het huidige mooie weer in de binnenstad van Groningen (en andere grotere steden: Leeuwarden, Zwolle, etc.) rondloop, dan krijg ik niet de indruk dat "de Nederlander" krap zou zitten. https://www.nu.nl/economie/6394057/minimumloon-steeg-in-vijf-jaar-met-33-procent-en-is-bijna-hoogste-in-eu.html De tering naar de nering zetten, is van alle tijden. Alles wordt duurder. Maar ik zie wat ik zie (Ben me er bewust van dat ik niet alles zie, maar toch wel veel). (De vrijmarkten op Koningsdag waren voor mij weer eens stille getuigen van onze enorme overconsumptie (van rommel).) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ja klopt rood vlees moeten we zoveel mogelijk vermijden. Laatste keer was in oktober 2025, dus. Er wordt rommel verkocht en vooral in die Supermarkten, bewerkt voedsel, zoete drankjes en die zooi voor persoonlijke verzorging waar je zo fris van ruikt. 🤮 Zelf in hak groenten zit tegenwoordig al sulfiet. Leg dat maar eens uit aan je darm en de flora daarin. Neen ik zeg niet dat tering naar de nering zetten slecht is, ik zeg alleen CBS is een heel erg duur instituut dat van de hak op de tak springt met haar tussentijdse constateringen en analyses. En dan zegt Jetten, kijk we gaan vooruit! 😜 Leaving Monte Carlo Physics
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 59 minuten geleden, Tonskidutch zei: En toch is het zo duur voor een groot deel van de bevolking in alle supermarkten dat ze zich geen biefstukje meer kunnen permitteren. Biefstuk koop je bij de echte slager! Is iets duurder, maar veel lekkerder! Dan maar een keertje minder biefstuk eten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 19 minuten geleden, Eduard07 zei: Je wilt volgens mij twee dingen tegelijk aangeven. Eerst even een correctie: "...zich geen biefstukje meer ZOUDEN kunnen permitteren". (Rood vlees is sowieso af te raden, volgens de Schijf van Vijf. 😎) De vraag is namelijk, of dat een feit is of het gevolg van andere (o.a. ongezonde) items op de kassabon. "Bewust inslaan voor slechte tijden" is natuurlijk een interpretatie. Met evenveel recht kan worden beweerd dat velen de neiging hebben al gauw veel meer te kopen dan strikt nodig. Anders gezegd:: als ik bij het huidige mooie weer in de binnenstad van Groningen (en andere grotere steden: Leeuwarden, Zwolle, etc.) rondloop, dan krijg ik niet de indruk dat "de Nederlander" krap zou zitten. https://www.nu.nl/economie/6394057/minimumloon-steeg-in-vijf-jaar-met-33-procent-en-is-bijna-hoogste-in-eu.html De tering naar de nering zetten, is van alle tijden. Alles wordt duurder. Maar ik zie wat ik zie (Ben me er bewust van dat ik niet alles zie, maar toch wel veel). (De vrijmarkten op Koningsdag waren voor mij weer eens stille getuigen van onze enorme overconsumptie (van rommel).) De meeste armoede is verborgen waardoor je t niet ziet. Velen schamen zich. mbt het biefstukje ben ik t niet met je eens omdat t niet op die schijf staat. De samenstelling daarvan is deels gebaseerd op de klimaathoax. t gaat erom dat iemand t niet meer zou kopen vanwege de prijs Wij hebben vorige week flink vlees ingeslagen in Duitsland. Wat een verschil! En niet alleen qua prijs
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 11 minuten geleden, ceesv zei: Biefstuk koop je bij de echte slager! Die het dan weer inkoopt bij....... Juist ja. Het vlees komt allemaal van dezelfde (al dan niet buitenlandse) slachthuizen. Nog maar te zwijgen over het aantal echte slagers 1 uur geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Er bestaan nog steeds slagers die zelf slachten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen