Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: ja ja 1% = 4000€/jaar bij een waarde van de auto met 14.000€ had ik ook al zo mijn twijfels bij Het is er nu gelukkig uitgeknipt. Het is maar 1%. Alsof dat gaat helpen. Ook bij mij op het werk willen een aantal collega's een hybride auto. Vaak is de keuze heel erg beperkt als men een auto in de lease categorie moet uitzoeken en men veel km (400 tot 550) op een lading wil rijden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Uitgeknipt ? heeft iemand zeker NOS geschreven over die fout! Jammer was toch leuk eigenlijk. Ja ik weet niet waarom Nederland draaiende blijft met al die lease auto's. Maar dat systeem is nu eenmaal de dubbele heilige koe. I Can't Dance Genesis
Mojo Geplaatst: 22 minuten geleden Geplaatst: 22 minuten geleden 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Uitgeknipt ? heeft iemand zeker NOS geschreven over die fout! Zou wel leuk zijn als het toch 4000 euro is dus 10% ipv 1% You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: 13 minuten geleden Geplaatst: 13 minuten geleden Dan ga je toch geen auto meer leasen maar koop je hem gewoon? probleem opgelost. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen