blitz10 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik krijg iedere dag diverse mails om je gegevens los te peuteren.( malware /fishing ), om gek van te worden. hoe kan ik me hiertegen beschermen zodat ik deze ongewenste mails niet meer ontvang. ik heb nu norton 360 de luxe als antivirus. Norton safe email , waar ik dit zou kunnen instellen, zit waarschijnlijk niet in het pakket van norton 360 de luxe
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) in je mailprogramma zit dat normaal onder ongewenste mails (of als het proximus is kan je eerst online kijken en dan instellen als spam of phishing maar zie juist NL) 2 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Bedenk wel dat wanneer je het mailfilter te strak zet ook gewenste mails niet meer aankomen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden ik filter op afzender (outlook) en heb proximus die je online al kan filteren want elke melding wordt dat adres nationaal geblokkeerd bij spam of phishing Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Dit zegt Ziggo: Wat te doen tegen spam mail bij Ziggo? In het Help-gedeelte van je mailprogramma vind je hoe je spam kan melden. Komt de spam van een andere Ziggo-gebruiker? Dan gaan we dit verder onderzoeken en als het nodig is nemen we actie om de overlast te stoppen. Stuur een nieuw e-mailbericht naar naar abuse@ziggo.nl met het spambericht als bijlage. In het Help-gedeelte van je mailprogramma vind je hoe je spam kan melden. Komt de spam van een andere Ziggo-gebruiker? Dan gaan we dit verder onderzoeken en als het nodig is nemen we actie om de overlast te stoppen. Stuur een nieuw e-mailbericht naar naar abuse@ziggo.nl met het spambericht als bijlage. Als dit het geval is kun je deze vinden in de webmail omgeving van het Ziggo e-mailadres. Log in via deze pagina. Klik rechts bovenin op de 3 streepjes. Kies instellingen. E-mail. Geblokkeerde afzenders. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blitz10 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden en wat als de afzender , steeds een andere afzender is: bv jt25jfiut@ ddhhjtt254.org en dan weer eens kgjhdytg256@36hfjkkg.org etc,etc,etc
Moderator ceesv Geplaatst: 55 minuten geleden Moderator Geplaatst: 55 minuten geleden Er zijn meerdere manieren om een email te "wegen", een spam filter zal ook zelflerend zijn. Door het filter te vertellen wat spam is, zal het naar steeds meer kenmerken en de inhoud kijken om te beoordelen of het spam is. Daarbij wordt niet alleen gekeken naar het afzender adres maar naar meer parameters, bijvoorbeeld of er een certificaat is voor het gebruik van de domeinnnaam door de afzender. Door de ongewenste mail te melden bij je provider zal het spamfilter beter in staat zijn die spam in de toekomst te blokkeren. Zelf kan je ook helpen om geen spam te ontvangen door voorzichtig om te gaan met je email adres bekend te geven aan het grote boze internet. Maar, het is en blijft een kat en muis spelletje. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen