Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 19 uren geleden, a33 zei: Als dat allang bekent(sic!) is, had je dat wat duidelijker kunnen aangeven. Dan hoeven wij dat niet allemaal aan te dragen als mogelijkheid. Satlex heeft overigens wel een hindernis calculator. En als dat de site is die sprietje bedoelde: SATLEX heeft inderdaad nooit een kaartje gehad. @MrDish : Veel succes verder! Ik haak af. Groet, A33 dat bedankje was van mij beste a33 pogingen om het aan hem uit te leggen heeft inderdaad weinig zin Non Believer London Grammar
MrDish Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Als dat allang bekent(sic!) is, had je dat wat duidelijker kunnen aangeven. Dan hoeven wij dat niet allemaal aan te dragen als mogelijkheid. vraag of vroeg ik daar naar , naar dat bovenste ,nee. Jullie komen met die Site : Dishponter aan zetten Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 2 uren geleden, MrDish zei: Jullie komen met die Site : Dishponter aan zetten Omdat je om een hindernis indicator / calculator gevraagd hebt. Maar ik haak hier ook af. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 16 minuten geleden, ceesv zei: Omdat je om een hindernis indicator / calculator gevraagd hebt. Maar ik haak hier ook af. Nope , ik vroeg alleen waar die Site is gebleven.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 23 uren geleden, ceesv zei: Voor ongeveer 10 Euro kan je satlex.be zelf registreren, hij is vrij. Wel, dat antwoord was ook al gegeven! Die site bestaat niet meer in de .BE versie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 19 uren geleden, Sprietje zei: Satlex.be heeft wel degelijk bestaan. Ik heb er vaak mee gewerkt. Zie de bijlage het bewijs dat het heeft bestaan. Sprietje , ff een vraag ; Heb je toevallig ook nog afbeeldingen / screen-shots toen je het programma gebruikte. een programma maker is benieuwd hoe het er uit zag . Mvg 4 minuten geleden, ceesv zei: Wel, dat antwoord was ook al gegeven! Die site bestaat niet meer in de .BE versie. Dat was mij al duidelijk. ik ben al verder
Alex1970 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 9 uren geleden, MrDish zei: Ik wist dat iemand met dit antwoordt zou komen . Satlex .be had een mooi blaadje , daar stond een schotel (links) en een obstakel ( rechts ) en middels schuifjes kon je de afstand tussen de 2 objecten varieren , en middels schuifjes kon je de schotel omhoog of omlaag en idem het object. en dat kan met Satlex.eu niet meer Denk dat Sprietje dit nog weet Mvg Ben je niet in de war met het programma Gorbtrack? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Sprietje Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 19 minuten geleden, MrDish zei: Sprietje , ff een vraag ; Heb je toevallig ook nog afbeeldingen / screen-shots toen je het programma gebruikte. een programma maker is benieuwd hoe het er uit zag . Mvg Zelf heb ik geen schreen-shots maar zoek maar eens op Google: Optimaal afstellen van schotels met meerdere LNB’s Daar wordt ook GorbTrack besproken. 58 minuten geleden aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen