gerrit B Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden Eind vorig jaar werd er al gewaarschuwd voor de griepgolf in Engeland. super flu en op 23 dec gaf België al aan dat er een officiële griepepidemie in het land was griep epidemie in België en hier wordt ook gewaarschuwd supergriep op komst Dus Drs. IJzerbout mag hopen dat zijn gebroken rib op tijd hersteld is want weet uit ervaring dat zwaar/veel hoesten en een gebroken/gekneusde rib bepaald niet samen gaan 🥶 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Gelukkig heb ik een goede lijfarts die alles in de gaten houdt. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 22 uren geleden, Bigsat zei: Mondkapjes helpen niet tegen besmetting het zit gewooon in de lucht, het beste is gewoon de griep te pakken en goed uitzieken dan heb jezelf de afweerstoffen aangemaakt bij je zelf en dan kun je er weer een hele langte tijd weer tegen. Ouder wordende is je weerstand al afgenomen en neemt steeds verder af, daar helpt een prikje soms bij maar staat niet garant dat je geen griep krijgt dus de griep krijgen en er dan weer een heel lange tijd tegen kunt. Dat zijn de fabeltjes uit de welingelichte kringen en soortgelijke media. De pneumokokken virus wordt inderdaad heel gevaarlijk zoals @ceesv schreef. Als je medicinale mondkapjes draagt heb je een filter die redelijk effectief is tegen die virussen die in de lucht op de aerosolen mee zweven. Dat is gewoon een FEIT. Dat blijven afstrijden is terug naar wappietijd. 3 uren geleden aangepast door Tonskidutch My Boy R Plus, Dido
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden De door AI gestuurde taalbots doen er hun bijdrage bovenop het onware en het ongeloof. ( kijk eens vaker naar de betere media, zoals Buitenhof op zondag ) My Boy R Plus, Dido
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Mede door de carnaval is de verwachting is dat vanaf zo'n 18 feb het aantal besmettingen flink op zal gaan lopen en waarschijnlijk rond 28 feb zal er een flinke piek te zien zijn. Tel daarbij de voorjaar vakantie, waarbij men naar de verschillende windstreken vertrekt en ook verschillende soorten besmettingen deze kant op haalt, bij op en het is eind februari weer feest. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
dutchandrew Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Dan maar Carnaval op grote hoogte vieren: https://kirschsubstack.com/p/we-can-significantly-reduce-the-impact?img=https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F3bc8882e-45b6-44f2-992d-6c21bb6b91da_3072x1730.png&open=false In een vliegtuig is de ventilatie beter. 1 uur geleden aangepast door dutchandrew
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen