de vrije fries Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden voor diegene met een abbonnement op de telegraaf https://www.telegraaf.nl/buitenland/dit-zien-iraniers-nu-op-tv-bizarre-beelden-van-succesvolle-aanvallen-gedode-amerikanen-en-een-briljante-zet-van-het-regime/139413263.html groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
wanderer Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden om dat te lezen moet je inloggen, abonnee zijn Samsung 40D6510WS
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 1 uur terug, wanderer zei: om dat te lezen moet je inloggen, abonnee zijn Dan wordt abonnee. Goede nieuws berichtgeving is niet gratis. Een krant wil en moet er ook wat aan verdienen. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Codx Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) 11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Dan wordt abonnee. Goede nieuws berichtgeving is niet gratis. Een krant wil en moet er ook wat aan verdienen. Goede berichtgeving is tegenwoordig artikelen van elkaar laten overschrijven door A.I. Het niveau van die journalistjes is wel heel erg laag. Meestal gebruik ik de plugin bypass paywalls clean. 7 uren geleden aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
wanderer Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden het gaat de goede kant op net op het nieuws, rusland helpt iran met waar de amerikaanse doelen zijn Samsung 40D6510WS
AEO Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden We kunnen er nog zoveel Internationaal Recht bij halen als we willen, maar als zelfs de VN zich niets van het Internationaal Recht aantrekt, wie gaat er dan bepalen dat Amerika en Israël nu in strijd met het internationaal handelen? Als ik een buurman heb, die niet eens naast mij woont, maar enige huizen verder, en die vastbesloten is om mij met mijn hele gezin uit te moorden, dan ga ik echt niet zitten afwachten of hij het alleen maar zegt of het daadwerkelijk gaat doen. Dan zorg ik ervoor dat ik hem uitschakel voordat hij zijn plan kan uitvoeren. En dit is wat er nu aan de hand is in het Midden-Oosten. Het is zelfs nog erger, want die buurman wil desnoods de hele straat uitmoorden om zijn doel te bereiken. Waarom al die buurlanden dan aanvallen? Het regime in Teheran kunnen we met de Nazi's vergelijken, en de Revolutionaire Garde met de Waffen-SS! Trump wil ook niet meer onderhandelen, te laat! Nu wordt het onvoorwaardelijke overgave. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden 7 minuten geleden, AEO zei: Trump wil ook niet meer onderhandelen, te laat! Nu wordt het onvoorwaardelijke overgave. Die lul van Trump kun je helaas niet serieus nemen. De Amerikanen hebben ook Russische doelen naar het Ukrainsche leger doorgespeeld en doen dit nog steeds. Dus wat de Wodka-Vladimirs nu doen kan ik wel begrijpen. Het kern probleem met Iran is feitelijk bij Engeland te zoeken. Iran was lange tijd een soort kolonie van Engeland. Nadat de Engelsen zich terugtrokken, hebben de Engelsen geweigerd om Iraanse olie te kopen waarnaar Iran straatarm werd. Verder wil ik het regime in Iran zeker niet goedpraten. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur terug, Codx zei: Het niveau van die journalistjes is wel heel erg laag. Gelukkig niet alle journalisten. Dus a.u.b. niet alle journalisten over één kam scheren. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Kan helemaal niet @Drs. IJzerbout want journalisten hebben geen wol. 1 uur terug, wanderer zei: rusland helpt iran met waar de amerikaanse doelen zijn dat is dus een actieve bijdrage als aanval op een NATO lid Misschien komt het er dan toch nog van, dat die ongewenste gasten in de puppet show WO3 op alle fronten ontketenen. MONO No Awere Moby
AEO Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Het kernprobleem met Iran zit hem in het extremistische regime in Teheran, dat in 1979 de macht greep. De eerste slachtoffers waren de linkse activisten die tegen de sjah waren. Die werden door het nieuwe regime vermoord. Iedereen moest de aSharia accepteren, en dat werd met grof geweld afgedwongen. Het regime van Iran houdt er een apocalyptische visie op na. Ze geloven dat de twaalfde iman zal verschijnen als Iran in een zware oorlog met Israël en Amerika is. Die twaalfde iman is een soort van islamitische messias die Iran dan te hulp zal ko.en en Iran de overwinning zal geven. Vervolgens zal de hele wereld aan de islam onderworpen worden, wat tot een islamregering over de gehele mensheid zal leiden. Daarom valt Iran ook andere landen aan, want hoe groter de chaos is, hoe eerder die mahdi, de twaalfde iman, zal komen. Er is geen rationeel bewind in Iran, en dit zijn de gevolgen. Daarom moeten Amerika en Israël doorpakken. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 70e04de3b7b743548288129e07bfc0ab.mp4 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen