OFDM Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden @ceesv Dat klopt en ook eigen land wil dat niet. Maar terug naar de satelliet hobby kan wel😀
gerrit B Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 2 uren geleden, ceesv zei: Iran heeft een nieuwe manier gevonden om de rest van de wereld onder druk te zetten. Er lopen verschillende belangrijke internet datakabels door de golf van Hormons. Grote techbedrijven moeten beginnen een ’heffing’ gaan betalen voor het feit dat de verbindingen over Iraans grondgebied gaan. Niet betalen betekent dat er ’verstoringen’ gaan komen, zo wordt gedreigd. Ik neem toch aan dat die kabels niet stiekem zijn aangelegd en dat daar voor de aanleg afspraken over zijn gemaakt. Achteraf de voorwaarden wijzigen lijkt me toch niet iets wat Iran eenzijdig op kan leggen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Tot 12 mijl uit de kust behoort bij een land, daarna zijn het internationale wateren. De straat van Hormuz is op het smalste gedeelte 30 zeemijlen breed. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 4 minuten geleden, gerrit B zei: Ik neem toch aan dat die kabels niet stiekem zijn aangelegd en dat daar voor de aanleg afspraken over zijn gemaakt. Achteraf de voorwaarden wijzigen lijkt me toch niet iets wat Iran eenzijdig op kan leggen. Het is gewoon afpersen, dat kan altijd. Achteraf afspraken wijzigen probeert/ doet Trump ook. Voordat de inkt goed droog is.
Mojo Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 2 uren geleden, OFDM zei: Achteraf afspraken wijzigen probeert/ doet Trump ook Onze zuiderburen ook! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen