OFDM Geplaatst: gisteren om 09:55 Geplaatst: gisteren om 09:55 @ceesv Dat klopt en ook eigen land wil dat niet. Maar terug naar de satelliet hobby kan wel😀
gerrit B Geplaatst: gisteren om 11:56 Geplaatst: gisteren om 11:56 2 uren geleden, ceesv zei: Iran heeft een nieuwe manier gevonden om de rest van de wereld onder druk te zetten. Er lopen verschillende belangrijke internet datakabels door de golf van Hormons. Grote techbedrijven moeten beginnen een ’heffing’ gaan betalen voor het feit dat de verbindingen over Iraans grondgebied gaan. Niet betalen betekent dat er ’verstoringen’ gaan komen, zo wordt gedreigd. Ik neem toch aan dat die kabels niet stiekem zijn aangelegd en dat daar voor de aanleg afspraken over zijn gemaakt. Achteraf de voorwaarden wijzigen lijkt me toch niet iets wat Iran eenzijdig op kan leggen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 12:01 Moderator Geplaatst: gisteren om 12:01 Tot 12 mijl uit de kust behoort bij een land, daarna zijn het internationale wateren. De straat van Hormuz is op het smalste gedeelte 30 zeemijlen breed. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: gisteren om 12:04 Geplaatst: gisteren om 12:04 4 minuten geleden, gerrit B zei: Ik neem toch aan dat die kabels niet stiekem zijn aangelegd en dat daar voor de aanleg afspraken over zijn gemaakt. Achteraf de voorwaarden wijzigen lijkt me toch niet iets wat Iran eenzijdig op kan leggen. Het is gewoon afpersen, dat kan altijd. Achteraf afspraken wijzigen probeert/ doet Trump ook. Voordat de inkt goed droog is.
Mojo Geplaatst: gisteren om 14:16 Geplaatst: gisteren om 14:16 2 uren geleden, OFDM zei: Achteraf afspraken wijzigen probeert/ doet Trump ook Onze zuiderburen ook! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
de vrije fries Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden nu er weer een beetje internet is in iran krijg ik zo nu en dan ook weer nieuws vandaar. volgende berichten ontvangen: 18 mei 00.07 : Iran International Network is opnieuw afgesloten van alle frequenties op de Yahsat-satelliet. Het gaat om de frequenties 11996, 12073, 11843 en 11958 van Iran International Network op Yahsat. Er is nog geen officiële aankondiging gedaan, maar Iran International is wel verbonden met andere satellieten. 19 mei 10.32 : Iran International is mogelijk afgesneden vanwege onderhandelingen met Arabische landen. Donald Trump kondigde gisteren aan dat Iran vandaag (dinsdag) aangevallen zou worden, maar dat de aanval op verzoek van Arabische landen was uitgesteld. Er zijn blijkbaar onderhandelingen gaande en volgens Donald Trump bestaat er een kans op een akkoord. Gezien het feit dat Iran International opnieuw van de Yahsat-satelliet is afgesneden en Yahsat afhankelijk is van Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten, kan worden gesteld dat het afsnijden van deze zender van de Yahsat-satelliet een van de voorwaarden voor het akkoord was. 19 mei 11.20 : Beste vrienden, ik kan niet geloven dat, na het 2 miljoen keer uitleggen van het verschil tussen Express, TurkmenAlam en Yahsat, sommige mensen hier nog steeds moeite mee hebben en het niet begrijpen. Iran International is volledig losgekoppeld van de Yahsat-satelliet! De frequenties 12954 en 10762 die u nu ontvangt, behoren niet toe aan Yahsat, maar aan twee naburige satellieten (respectievelijk Express en TurkmenAlam) en hebben geen enkele verbinding met Yahsat. Omdat de drie satellieten Express, Yahsat en TurkmenAlam dicht bij elkaar staan, ontvangt u alle drie de satellieten onder de naam Yahsat! groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
OFDM Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 21 uren geleden, Mojo zei: Onze zuiderburen ook! Ik weet niet waarover dit dan gaat maar ik vermoed dat het off topic is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen