Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De ARD schakelt haar nieuwszender tagesschau24 uit. Ook one en ARD alpha worden eind 2026 stopgezet. Dat bevestigen ARD en ZDF in een gezamenlijke mededeling.

Tegelijkertijd is duidelijk welke aanbiedingen blijven bestaan: Phoenix, neo en info zullen als gezamenlijke kanalen van ARD en ZDF voortgezet worden, omdat ze tot nu toe het meest gebruikt worden. Phoenix dekt het informatieaanbod en omvat parlementaire berichtgeving. Neo moet zich richten op jonge volwassenen en info zal een puur, lineair documentairekanaal blijven. Bij neo en info worden de letters  ZDF uit de naam  geschrapt.

In de komende maanden willen ARD en ZDF in gezamenlijke werkgroepen de centrale kadervoorwaarden voor de nieuwe gezamenlijke kanalen vaststellen. Daartoe behoren onder andere programmavoorziening, afstemmingsprocessen en werkprocessen. Voor de officiële start op 1 januari 2027 is bovendien een proef voorzien.

https://www.dwdl.de/nachrichten/105741/tagesschau24_one_und_ard_alpha_werden_ende_2026_eingestellt_/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Geplaatst:
11 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat is heel jammer. 

Ook daar worden de publieke zenders langzaamaan de strot dicht geknepen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Sehr Schade das, maar wat gebeurt er met mijn lijfprogramma van dr Harald Lesch, alpha centauri nu op ard alpha?

Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:

Dr Harald Lesch is ook op ZDF info met Leschs Kosmos

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen