sattv4iedereen Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Hi, Zijn er in mijn streek W-Vl regio menen geluveld wervik komen wonen, die het materieel heeft om een batterij te vervangen van een samsung s23 fe? Deze gsm heeft bijna geen slijtage, en ik meen, dat hij nog een nieuwe batterij waard is. Meer gegevens kan ik via pm geven. Ik dank U. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Pionewbie Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Zoek eens op: telefoonreparatie Menen Geluveld Wervik Kosten vergelijking: Kosten imitatie accu tussen € 20 en € 25, originele ± € 45 en dan een vergoeding voor de "hobbyist". Accu laten vervangen door een bedrijf (met garantie) kost tussen de € 60 en € 80.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 uren geleden Moderator Geplaatst: 8 uren geleden Dat is wel heel snel voor een accu om nu al te sneuvelen. De Samsung Galaxy S23 FE is in december 2023 op de markt gekomen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 6 uren geleden, ceesv zei: Dat is wel heel snel voor een accu om nu al te sneuvelen. De Samsung Galaxy S23 FE is in december 2023 op de markt gekomen. Ik kan als ik 5G gebruik, 1 dag weg. Normaal of niet? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
paardengek Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 5 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Ik kan als ik 5G gebruik, 1 dag weg. Normaal of niet? Hoelang ben je bezig met 5G ? En heb je daarnaast nog meer apps actief ? Ik heb zelf een Samsung S20FE, en bij normaal gebruik kan de batterij ca anderhalve dag mee. Normaal gebruik is bellen, en wat whattsappen, en ca half uur tot drie kwartier gebruik maken van chrome webbrowser. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Frans B Geplaatst: 28 minuten geleden Geplaatst: 28 minuten geleden (aangepast) 1 uur geleden, sattv4iedereen zei: Ik kan als ik 5G gebruik, 1 dag weg. Normaal of niet? Dit is vrij normaal. Scherm gebruikt ook veel energy. Bij een iPhone is het ook zo, al niet slechter. Dan kan je beter een extra batterypack erbij nemen. 26 minuten geleden aangepast door Frans B System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen