Wijn Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ben bij canal plus. Momenteel kan ik soms nederlan1,3 en veronica niet ontvangen. Hij geeft dan aan: slecht of geen signaal. Heb gegoogled. Begrijp dat alle nederlandse zenders allemaal op astra 3 zitten. Wat kan oorzaak zijn dat ik juist deze 3 zenders niet kan ontvangen. Vlgs advies trek ik de stekker er wel eens minuut eruit. Dan doet ie het weer ff. Vreemd. Misschien kan iemand licht in deze duisternis brengen
moonchild Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden en Net 5? Lijkt erop dat je H transponder moeilijk kan ontvangen. Geen 18V op de kabel om de lnb te schakelen? Kabels nalijken op vocht corrosie. Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Of de skew van je lnb staat niet optimaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Is dat met een originele oudere Canal digitaal ontvanger? Daar ben ik ingetrapt, dacht ook aan de schotel etc. Hielp niets, het was de net adapter.
Wijn Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Je bedoelt dat de lnb wat schuiner of minder schuin moet staan? Maar hoe kunnen de andere zenders dan wel goed zijn? 3 minuten geleden, OFDM zei: Is dat met een originele oudere Canal digitaal ontvanger? Daar ben ik ingetrapt, dacht ook aan de schotel etc. Hielp niets, het was de net adapter. Dat de adapter niet constant is?
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 7 minuten geleden, Wijn zei: Je bedoelt dat de lnb wat schuiner of minder schuin moet staan? Maar hoe kunnen de andere zenders dan wel goed zijn? Dat de adapter niet constant is? Ja iets dergelijks zal het zijn. Misschien elco's? Dat heb ik niet onderzocht. Als je de spanning inclusief belasting door de ontvanger kunt meten heb je uitsluitsel. Ik zag ook verschil in zenders maar vooral dat het slechter was na het opnieuw in het stopcontact steken dus afgekoeld. 1 uur geleden aangepast door OFDM
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Wacht, ik moet erop terugkomen. Het was geen originele adapter maar een instelbare! Heel gek als ik hem op 9 Volt zette ging het wat beter, noodoplossing. Ik heb de ontvanger om laten ruilen. Misschien is het de schakelvoeding in de ontvanger die ral is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen