Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 08:05 Moderator Geplaatst: dinsdag om 08:05 De Nederlandse tijden, Vrijdag: 1e Training 3.30 uur 2e Training 7.00 uur Zaterdag: 3e Training 3.30 uur Kwalificatie 7.00 uur Zondag: De race 7.00 uur. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: woensdag om 22:30 Geplaatst: woensdag om 22:30 Dank, dat wordt weer 2 x vroeg op... de trainingen zie ik wel in de herhalingen. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 11 uren geleden 1e vrije training: Russel de snelste. Verstappen 7e tijd. Hadjar 13e tijd. 2e vrije training: Piastri op 1 Verstappen op de 10e tijd. Max: "De wagen is onbestuurbaar" Hadjar 15e Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 10 uren geleden Op 25-3-2026 om 23:30, Con zei: Dank, dat wordt weer 2 x vroeg op... de trainingen zie ik wel in de herhalingen. Zondag, door het invoeren van de zomertijd zou je zelfs een uur minder slaap hebben. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hugogertie Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 2 uren geleden, ceesv zei: Verstappen op de 10e tijd. Max: "De wagen is onbestuurbaar" Hadjar 15e Die oude man Adrian Newey terug halen.🤔.............. alleen heeft wel even tijd nodig om de Dweil aan te passen......tot die tijd dan maar met de GT3 rijden en beter letten op de regels.🙃 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden De F1 is dermate vervelend geworden met de absurde nieuwe regels dat ik alleen nog maar naar de uitslag kijk. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Moderator wiz Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 25 minuten geleden, minplus zei: De F1 is dermate vervelend geworden met de absurde nieuwe regels dat ik alleen nog maar naar de uitslag kijk. dat doe ik tegenwoordig ook. Jammer hoe de sport naar zijn grootje is geholpen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Het is alsof je bij voetbal verplicht eerst 5x moet terugspelen bij een aanval. Het terugspelen waar voetbal aan kapot ging. Gelukkig is het bij voetbal veranderd dankzij een hopeloos klein clubje als Bode Glimt uit een minuscuul dorpje dat a la Cruyff ging aanvallen en Internazionale Milaan inmaakte. Nu de F1 nog. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen