minplus Geplaatst: gisteren om 15:54 Geplaatst: gisteren om 15:54 Mijn favoriete weer-site sinds jaren. Maar niet meer. Het is eenvervelende site geworden die geld wil zien. Bij het openen van elk kaartje krijg ik de keuze tussen betalen of advertenties toestaan. Geen enkel probleem als het eenmalig is maar het is bij elk kaartje opnieuw betalen of dus ik erger me blauw. Vroeger had je Meteotines als even goed en in veel opzichten beter alternatief. Momenteel kom ik Meteotiles tegen maar dat is een wat moeilijke site in veel opzichten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Pionewbie Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Je gebruikt waarschijnlijk de browser Edge. Die heeft inderdaad het genoemde probleem met de Buienradar site. Het is bij ze bekend, Chrome heeft het probleem niet. Misschien ander browsers ook niet.
wanderer Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) firefox ook niet, ik gebruik trouwens weeronline.nl 16 uren geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Nou heb ik ventusky.com op de pc maar voor de telefoon echter >buienalarm< want die is heel goed qua tijdsbepaling en duur van de bui beter dan buienradar vind ik. (helaas wel met reclame als je geen betaalde versie neemt) Eclipse Underworld
jeevanhoof Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Een heel interessante weerapp is Weawow. Volledig gratis, geen reclameen er zit ook een buienradar in. En is gekend voor zijn mooie foto's van het weer in je buurt. je kan kiezen tussen een aantal leveranciers van weerberichten. Ik heb de Noorse weerdienst gekozen, deze is steeds vrij juist. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
TangoBravo Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Op de iPhone gebruik ik Regenmelding, mooier en gedetailleerdere kaart dan buienradar. Kost eenmalig 1,99.
Psychosammie Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Nergens last van met de Brave browser. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
minplus Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ik ga eens wat proberen van wat jullie gebruiken. Ik werk trouwens met Firefox en tot een paar weken geleden nooit een probleem met buienradar. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 6 minuten geleden, minplus zei: Ik ga eens wat proberen van wat jullie gebruiken. Ik werk trouwens met Firefox en tot een paar weken geleden nooit een probleem met buienradar. Mij werd altijd verteld dat als een boer even naar de lucht keek, hij precies wist wat er ging komen.🙃 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Geldt voor mij ook. Ik weet het dan voor de komende paar uren. Ik zie de buien letterlijk hangen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Psychosammie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, Eduard07 zei: als een boer even naar de lucht keek Dat heb ik ook. Krijg ik spetters op mijn bril dan weet ik dat het regent. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen