aanj Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Kan een provider zien aan de stream of die legaal of illegaal is ? Dus niet met DPI de server achterhalen welke bezocht word , gewoon puur de data stream. Zodat je NLZIET niet geblokkeerd wordt omdat men denkt dat die illegaal Is. Zoals ik nu denk is het niet mogelijk aan de data stream te zien of die illegaal is of niet , het is wel te zien dat het een stream is , alleen door met DPI je hele contact te analyseren zou je de server kunnen zien en als illegaal kunnen kwalificeren , en ook jou kunnen identificeren als illegale gebruiker . Met gegevens van gepakte providers zou je ook gebruikers kunnen achterhalen. Als je een vpn gebruikt is het contact niet te achterhalen door encryptie , tenzij je een commerciële vpn provider hebt die in bepaalde landen hun gegevens aan de opsporings instanties moeten doorgeven. Mij lijkt dat als je een OpenVPN opzet met een vriend in een land waar er geen restricties zijn de kans dat je technisch aangewezen wordt als illegale gebruiker nihil is op dit moment . Alleen als de illegale provider je gegevens bewaard is er kans. Ik kijk overigens nauwelijks naar Nederlandse zenders alleen BBC.nl . 192 TV en soms Discovery of zo. Heb Ziggo zolang ze niet naar glasvezel gaan ( de hoeveelheid spam die je op hun mail server krijgt is abominabel en eigenlijk niet te tolereren) . Geef geen bal om voetbal , darts , speelfilms, shows , en imbiciele programma’s als married , talenten jachten en formule 1 heeft ook afgedaan. Kijk veel naar 28.2 o , PBS America , QUEST , ZDFinfo en zo , en mag ik hier gewoon bekijken. Is het illegaal als ik met iptv naar deze zenders kijk ?? Op Tenerife bijv . daar is 28.2 niet te ontvangen . Als ik via illegale IPTV ALLEEN kijk naar zenders die ook vrij te ontvangen zijn (Duitsers) of waar ik hier voor betaal ( alleen zenderlijst maken van zulke zenders) is dat dan illegaal ? Vanuit gebruiker gezichtspunt bekijken , er zitten hier wat moraalridders voor wie alleen denken aan iets wat illegaal zou kunnen zijn al een doodzonde is . Ik geeft toe ik stel WINDOWS in zoals IK dat wil . Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Gevalletje uit de praktijk: BBC iPlayer heeft een cookie op je apparaat geplaatst, waardoor de dienst weet dat je je niet in het Verenigd Koninkrijk bevindt. Je VPN beschikt niet over de middelen om steeds weer nieuwe oplossingen te vinden wanneer het geoblokkeringssysteem van BBC iPlayer wordt geüpdatet. Je VPN maakt gebruik van virtuele servers, en BBC iPlayer kan de werkelijke locatie van de server zien. De gedachte dat je anoniem bent op het internet is achterhaald. Herinner je de criminelen die dachten dat ze met crypto telefoons onaantastbaar waren, de politie las elk bericht mee. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen