Ga naar inhoud


Quad+ past er een 3,5" schijf in?


bigtwin

Aanbevolen berichten

ja maar esata is veel duurder dan usb-stickje.en voor mij ging het alleen dat ik veel programma's en sport evenementen kan opnemen als ik niet thuis ben en met 128GB heb ik meer dan genoeg

Voor mij gaat het om wat anders, daarom wil ik graag een 4 Tb schijf koppelen. Andere oplossingen zijn mooi, maar voor mij niet relevant.

 

Ik ga eens zoeken naar een esata oplossing. Het lijkt erop dat daar nog niemand ervaring mee heeft.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor mij gaat het om wat anders, daarom wil ik graag een 4 Tb schijf koppelen. Andere oplossingen zijn mooi, maar voor mij niet relevant.

 

Ik ga eens zoeken naar een esata oplossing. Het lijkt erop dat daar nog niemand ervaring mee heeft.

Ik heb er dus wel ervaring mee, en dan zou ik je aan willen raden om een externe behuizing te kopen, die een esata aansluiting heeft. Kijk maar eens naar de volgende link: http://www.**************.nl/B366149-Sharkoon-Sharkoon-Rapid-Case-35-eSATA_Vanaf-35?xtmc=esata&xtcr=1

aangepast door Michel
Reclame maken (link naar webshop). Samen met je vorige ernstige waarschuwing, helaas goed voor een tijdelijke ban van 14 dagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb vroeger in een dreambox 7000 een extra harddisk ingebouwd, dus twee 3,5 inch disks in 1 box.

 

In de quad past een 3,5 inch als je zelf beugels kunt maken. Hij komt namelijk boven de print en heeft maar weinig vrije ruimte.

Misschien kun je de disk aan het deksel monteren, maar ik ben bang voor hoorbare trillingen.

Het standaard kabeltje is te kort en zul je moeten vervangen door een langer type.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...