Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.971 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

[DM7000] installatie mislukt

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 553 weergaven
    • 3 reacties
    • 22,4k weergaven
    • 11 reacties
    • 4,2k weergaven
  1. geen of slecht signaal

• 7 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 7 reacties
    • 12,2k weergaven
    • Sat4all vriend

[DM500+] Geluid klinkt als darth vader

• Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 8,4k weergaven
  2. [DM500S] Dreambox500s 16:9 werkt niet.

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
  3. [500S] Dreambox benaderen lukt niet

• 12 reacties
    • 21,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,3k weergaven
  4. [DM800HD] Dreambox aan - Storing in Wireless

• 11 reacties
    • 14,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 5,6k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,4k weergaven
  5. [DM800HD] e-Sata aansluiten 1 2

• 16 reacties
    • 10,3k weergaven
  6. [DM500S] diavoorstelling van foto's op db

• 8 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 931 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,9k weergaven
  7. debian on dm600

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  8. [DM800HD] Beeld rolt bij scartverbinding

• 1 reactie
    • 637 weergaven

• Kwam deze pagina tegen ... https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Bootloader ... ook al staat hier de Solo2 niet tussen.  Even verder zoeken dus ...    Deze info geeft niet echt veel hoop zover ...    
    • Lat me raden. Ze ondervinden wat problemen bij het overmaken van het geld maar het zou enorm helpen als je even 5000 dollar kan overmaken 🤣
    • Wat ik zo bedenk, waarom is er geen check of het pad in de zip wel klopt met de box die je probeert te updaten? Pad voor een solo => /vuplus/solo , maar voor een solo2 => /vuplus/solo2. Je zou zeggen dat met een eenvoudige check van het pad, je al iets van een 'incorrect file' o.i.d. zou moeten krijgen en de zaak stilvalt. Waarschijnlijk heeft men dit nooit bedacht of geïmplementeerd, omdat men dacht dat een domoor als ik dat nooit zou proberen te doen?   @Mimisiku force update, die methode ken ik wel bij andere system cards als een maintenance optie om gewoon te zeggen .. no matter what ... ik wil een verse image gepushed hebben ook al zeg hij bij de check dat hij niets nodig heeft.  Maar kent de VU ook zoiets?   @kees321 het rare is ook, dat ik nog steeds het VTi logo op het scherm krijg, terwijl ik een PLi heb willen flashen. Maar denk dat op 1 of andere manier de bootloader sectie wel is overschreven/aangetast, waardoor hij dus ook niet weet waar een 'werkende' boot vandaan zou moeten komen. En als er een USB aanwezig is, die aan te spreken, om te kijken of daar iets van een startup file aanwezig is.   De USB drive knippert wel even alsof hij zich 'aanmeld', plus dat ook de ON/OFF button bij de Solo2 ook reageert op aanraken .. hij licht even op.  Maar welke USB poort ik ook gebruik, met diverse USB sticks .. enige leven is 'Starting .....' in het scherm.    
    • Zonsondergang op de Maydan Bridge met de Bursh Khalifa op de achtergrond.   
    • is maar weinig.Heb al mail gehad van 10M
  • Nieuwe aanmaken...