Ga naar inhoud

Vu Plus

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

6230 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 4k weergaven
    • 15 reacties
    • 6k weergaven
    • 4 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 85 reacties
    • 131.9k weergaven
    • 42 reacties
    • 23k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 10.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 10.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 3 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 6k weergaven
  1. vu duo backup

• 9 reacties
    • 6.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 12 reacties
    • 11k weergaven
    • 12 reacties
    • 5.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 11.1k weergaven
    • 23 reacties
    • 34.3k weergaven
    • 19 reacties
    • 31.5k weergaven
    • 19 reacties
    • 8.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 6 reacties
    • 7k weergaven

• 16°E 12549 H 6331 3/4  ID: TX1 HOL322 4:2:0 BISS PSV landskampioen feed voor RTL Boulevard
    • Hij doet eigenlijk ook niets meer op zijn eigen vakgebied maar is gewoon dat gaan doen wat hij leuk vindt en waar wel vraag naar is. (en belangrijker denk ik dat hij niet de gehele dag op de lip van zijn vrouw zit) Dus even dat straatje leggen waar iemand anders een half jaar op een stratenmaker moet wachten, die deur schilderen omdat de schilder geen tijd heeft, een afdakje bouwen omdat de klusjesman het gehele jaar al volgeboekt is, maar ook even grasmaaien of de heg snoeien omdat de kinderen geen tijd hebben en men het even zelf niet kan. Men kan hem overal voor bellen, ik had zelf een project waar 30m gegraven moet worden en met mijn rug zou dat minimaal 3 weken rugklachten worden en flink wat bezoekjes aan de fysio, maar de klant met hem in contact gebracht, hij regelt de buis, graaft die in de grond, boort de gaten naar binnen en zorgt ervoor dat de kabel er in ligt zodat ik alleen alles maar hoef aan te sluiten en klaar. Klant tevreden, ik weer een klus afgerond en hij zijn pensioen weer aangevuld. Hij was nu bezig een badkamer te slopen waar men 30 cm beton in de badkamer had gestort om de rioolbuizen in de vloer weg te werken met een flinke opstap als gevolg en een wel erg laag plafond. Hij stond nu 6 uur per dag met een grote pneumatische hamer die vloer er weer uit te bikken. Aannemer had er ruim 2400 euro voor gevraagd, hij maakte het in orde voor 750 euro als men zelf het puin af ging voeren en voor de koffie zorgden.
    • Gisteren een mail gestuurd.Vandaag het bericht gehad dat mijn account terug is geactiveerd.
    • Einstein was een autist.
    • Top, dit werkt bij mij. Super bedankt.
  • Nieuwe aanmaken...