Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.351 onderwerpen in dit forum

• 18 reacties
    • 3k weergaven
  1. Broodje Kebab van 2150 kippen

• 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Mike Tyson stopt na nederlaag 1 2

• Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 3,9k weergaven
  2. Wat kost een ASTRA kanaal?

• 11 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 844 weergaven
    • 10 reacties
    • 964 weergaven
  3. Nieuw Adres Satlook

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 3,9k weergaven
  4. Wat is er gebeurd dan?? De verklaring. 1 2 3 4

• 53 reacties
    • 5,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Nieuwe regels 1 2

• Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 12 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Begrijpelijk lezen, hoe zit het?

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 851 weergaven
    • Sat4all vriend

Dit wist ik allang ! 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 40 reacties
    • 3,4k weergaven
    • Sat4all vriend

een spel dat op de zenuwen werkt !!! 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 1,7k weergaven
  5. Spybot Search & Destroy 1.4 Final uit!

• 6 reacties
    • 1,9k weergaven
  6. invulformulier???

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 956 weergaven
    • 2 reacties
    • 670 weergaven
    • 24 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 2k weergaven

• hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Türksat 4A west - 42° Oost: diverse wijzigingen worden vermeld op het turkse forum , heb dit nog niet zelf kunnen controleren nieuw: 12.423 V 3/4 27.500 DVB-S/QPSK Al Arabiya Al Hadath news channel 11. 916 V 3/4 30.000 DVB-S/QPSK TGRT EU HD en TGRT Haber SD 12.380 V 3/4 27.500 DVB-S/QPSK TGRT Haber HD , TGRT Belgesel HD en TGRT FM Türksat 5A west - 42° Oost: 11.425 V 2/3 30.000 DVB-S2/8PSK TGRT Belgesel HD Astra 2E/F/G - 28,2°Oost: 11.553 H 2/3 23.000 DVB-S2/8PSK 55124 - HD - FTA - Shopping No signal yet 11.597 V 2/3 23.000 DVB-S2/8PSK 53294 - HD - encrypted - Sports
    • Ik voeg er aan toe dat ze dan wel een Lastkraftwagen ( LKW) Maut hebben gerealiseerd voor inkomsten... Welke precies dat doet en kan en meer zou kunnen inzake alle stickers bij elkaar op je voorruit.   En eigenlijk vind ik de Gentse aanpak niet eens zo slecht, jij automobilist komt met oud roest en rokende knalpijp nar Gent, dan mag jij ook jezelf aanmelden. Soms zijn Belgen wel slimmer 😁
    • Nou is het natuurlijk zo dat er een groot verschil is inzake digitaliseren van gegevens (veilige gegevens) en daar zijn buurlanden zoals Duitsland heel erg ver en lang achter gebleven. Principieel kun je een kentekenplaat scannen en onmiddellijk hebben ze dan ook je voertuig gegevens.  Tja en dan staan mensen op en die zeggen of roeptoeteren; maar je mag mijn gegevens principieel niet zomaar gebruiken. Dan moet het dan toch maar Old Fashion met een sticker op de voorruit. Want de digitale infrastructuur kost ook wel wat aan investeringen zeggen de Duitser dan, complete flauwekul natuurlijk het levert juist minder werk op voor handhavers.  De ene ziet dit en de andere iets anders. Eenduidige Europese wetgeving zou allengs het probleem hebben verholpen. Kom Niet Aan Mijn Auto zegt men dan.    
    • Ik weet niet welk commentaar dat je hebt gehoord maar uit dit antwoord blijkt dat die desbetreffende commentator er geen bal van snapt of heeft begrepen.   Max en zijn team hadden gegokt op een droge race en hebben daarom een kleinere achtervleugel met weinig downforce op zijn auto gezet waardoor hij op deze snelle baan goed mee zou kunnen. Met de quali pakte dit heel goed uit maar na de quali mogen ze geen onderdelen meer wisselen en gaan de auto's naar park ferme. Probleem op zondag was de bak water en wanneer het regent heb je veel meer downforce nodig, zeker achter, dat had Max nu niet met die kleinere achtervleugel dus werd zijn auto nagenoeg onbestuurbaar, wanneer het warmer werd en de baan droger ging het wat beter vandaar zijn vijfde plaats, ze hebben gegokt en verloren.  Prachtige race verder met de Hulk als grote winnaar op plek 3, van plek 19 gestart. 😄
    • Ja maar @ceesv, er was meer reclame voor roken dan waarschuwingen er tegen. Mijn 6e klas lagere school leraar rookte zware Shag Javaanse jongens in ons klaslokaal ( 42 kinderen één roker ) en ik moest hem die pakjes gaan halen bij de tabak zaak op de hoek als hij zijn pakje leeg had opgerookt.  Het is een cultuur fenomeen geweest dat zich helaas herhaald.   Met tabak peuk of e-sigaret gaat het weer hartstikke goed met alle social media influencers die het de kinderen aanprijzen.
  • Nieuwe aanmaken...