Ga naar inhoud

Hardware

Alles over je PC, netwerk- en randapparatuur

6.228 onderwerpen in dit forum

• 7 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,6k weergaven
  1. Card reader in de laptop.

• 1 reactie
    • 986 weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
  2. Marktwaarde van deze pc ?

• 4 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 998 weergaven
  3. problemen met brander.

• 14 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,7k weergaven
  4. Nieuwe modem, maar geen internet 1 2

• 28 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 6 reacties
    • 4,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Welk merk harddisk....? 1 2

• Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 4,3k weergaven
  5. Nieuwe PC, hardware overzetten

• 7 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 6 reacties
    • 1k weergaven
    • 9 reacties
    • 6,7k weergaven

• Ik heb de laatste versie van VTi op mijn Duo 4k SE.   Dat jij problemen hebt kan vele oorzaken hebben. Er kan wellicht iets mis gegaan zijn bij het downloaden van je software. Het komt soms voor dat men de verkeerde software download die niet bedoeld is voor jouw ontvanger. Je kan een probleem hebben met je voeding of het flash geheugen van je ontvanger. Tijdens het flashen kan er een hapering in de spanning voorziening geweest zijn. En soms is een oorzaak niet aan te wijzen en wordt de oorzaak niet duidelijk.   Maar jouw klacht is uniek, het ontbreken van sommige software menu delen. Dat kan soms veroorzaakt worden door een verkeerde versie software. Je zou niet de eerste zijn die bijvoorbeeld software installeert voor een solo en niet voor een solo 4k.   Maar het is op dit moment gissen. Zouden er storende fouten in een software release zitten, zou op dit forum er meerdere meldingen gemaakt zijn. Op dit moment ben je de enige met deze melding.
    • Ola ceesv, Welke versie van VTi heb je draaiend? Waarom krijg ik van die vreemde versies van VTi die de zaak verstoren? Ik doe alleen maar opnemen en afspelen..
    • Ik gebruik zelf Vti, de laatste versie en heb geen klachten. Ik zou niet weten wat voor klachten ik zou kunnen melden.    
    • simpele opmerking : en waarom kan je dat niet zelf ? Dit is een forum en geen download instantie volgens mij.Er zijn vele andere images die beter zijn (mijn idee) maar zie tegenwoordig dat velen zelfs de moeite van google niet doen 🤣
    • Dank aan ieder. Is er wellicht een moderator die contact kan opnemen met de "directie" van VTi. Die kan dan een nieuwe update van VTi verzorgen (hoop ik). Ik heb dan ook een aantal updates voor VTi die fout zijn.
  • Nieuwe aanmaken...