Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.268 onderwerpen in dit forum

1. VTM-HD FTA

• 14 reacties
    • 5,5k weergaven
  2. eredivisie hd

• 5 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 24 reacties
    • 12,4k weergaven
  3. geen beeld op Astra 3

• 3 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 8 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 151 reacties
    • 52,2k weergaven
  4. Vraag over omruilen Seca2 in Seca3 kaart

• 13 reacties
    • 2,2k weergaven
  5. France zenders

• 10 reacties
    • 7,9k weergaven
    • 37 reacties
    • 10,2k weergaven
  6. Alleen spaanse zenders

• 13 reacties
    • 7,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 10 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 3,5k weergaven
  7. Basis pakket uitbreiden

• 2 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 6 reacties
    • 5,6k weergaven

• 3A is van 2008 (17 jaar), 4A is van 2014 (11 jaar), een groot verschil. Niets mis mee om nog vele jaren de 4A te gebruiken, en de 5B en 6A transponders voorlopig te sparen.
    • Ik ben iig een blij ei. Wel vreemd dat ik het op de controller in moest stellen. Maar nu ik weet dat 3 x 10 gaat, ga ik rustig de rest uitproberen EN, die weerstand is dus tóch goed van 608Ω...
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Eutelsat 21B - 21,6° Oost: Andere Chinese CCTV-programma's in Chinese mux Er worden nog meer CCTV-programma's (China Central Television) naar Europa uitgezonden als onderdeel van het bestaande distributienetwerk, dat nu uit 9 CCTV-stations bestaat. Distributiemultiplexen met Chinese programma's worden in Europa uitgezonden in de Ku-band via de Eutelsat 21B-satelliet op twee transponders: 10,856 en 10,919 GHz. De programma's worden gecodeerd door Topwell en VisionCrypt. Alleen Phoenix Info HD zendt vrij uit. Alle programma's zijn gecodeerd in HEVC (H.265). Er werden twee kanalen toegevoegd , CCTV-6 HD (filmnieuws) en CCTV-9 HD (documentaires) , en CHC-F (CHC-fanfilms) , die de eerder uitgezonden kanalen Hollywood HD, Discovery Channel Taiwan HD en EBC HD vervingen . Badr 8 - 26,0° Oost: De exploitant van de Saoedische omroep Asharq heeft de distributie van zijn gratis thematische programma's in klassieke SD-resolutie stopgezet. Dezelfde programma's worden in HD uitgezonden via dezelfde communicatiesatelliet Asharq heeft maandag de distributie van programma's via MPEG-2/SD stopgezet - nieuws Asharq News Channel , documentaire Asharq Documentaire en entertainment Asharq Discovery in MPEG-2/SD, vanaf de Badr 8-satelliet op de 11,919 GHz in de EMENA-bundel (Europa, Midden-Oosten en Noord-Afrika). Alle drie de Saoedische zenders zonden gelijktijdig uit in SD en HD op dezelfde transponder ( 11.919 H 3/4 27.500 DVB-S2/8PSK ) Dror 1 - 4,0° West: Test carriers op 11334 V en 11411 V Türksat 3A/4A/5B/6A - 42° Oost: op een turkse site verbaasd men zich over de ruiming van Türksat 3A Als je goed oplet, verhuizen ze om de een of andere reden naar 4A. Er gaat niemand naar 5B en 6A. Toen 3A en 4A kwamen, schakelden de zenders massaal over naar deze nieuwe satellieten.
    • de tv en radiozender uit congo op 12149 V 27500 verschijnen hier elke paar weken om daarna weer te stoppen na enige tijd
    • Ja bij 3x10A is 7,2Kwh het maximum. Zelf haal ik op het werk waar de SmartEVSE's ook vast staan op 3x10A maximaal 7, soms net 7,1 Kwh en dan is de auto einde werkdag eigenlijk altijd vol (60Kwh accu)
  • Nieuwe aanmaken...