Inderdaad, ik was vergeten dat het in de smartevse softwarematig ingesteld wordt. Daar regelt de smartevse die weerstand.
In dat geval moet die weerstand weg/los, maar je moet wel limiteren in de smarevse. Anders kan een auto 32A trekken op een 16A kabel en een 25A hoofdzekering. Dat is allemaal niet gewenst
In het menu onder MAX:
MAX
Set the MAX charge current for the EV: (10-80A) per phase. If CONFIG is set to Fixed, configure MAX to be lower than or equal to the maximum current that your fixed cable can carry.
Zet die dus op maximaal 20A (aangezien je een 16A kabel met 2,5mm2 aders hebt) en je op fase 1 wel tot 20A wilt kunnen gaan. Ik zou wel proberen te voorkomen dat je op 3 fasen 20A gaat laden. Dat is niet handig met de andere verbruikers in je huis.
Het logaritmisch gedeelte is ook niet hetzelfde.
In de langste antenne zie ik 12,5 V-vormen op de foto boven het dak en op de afbeelding met schietschijf en maar 8,5 in de catalogus. De kortste antenne heeft maar 5 V-vormen.
Uiteindelijk hebben ze dus gekozen voor 3 uitvoeringen net zoals Tewea met zijn logaritmische antenne, de Ultrawing, de superwing en de longwing.