Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Komt het signaal dat je kunt kijken ook via de HD-transponder binnen? Ik heb me een tijdje terug aangemeld, maar nog steeds geen beeld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen beeld op brava hdtv via de link maar wel enkele zenders van de themapakket zijn ineens te zien ???? vreemd

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

die staan weer FTA,want de kaart wordt even ingelezen en dan niet meer en kan verder kijken naar de themakanalen.

 

Origineel bericht van: spijk
geen beeld op brava hdtv via de link maar wel enkele zenders van de themapakket zijn ineens te zien ???? vreemd

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op de Homecast ook problemen om ze te krijgen !!! Ik krijg alle HD kanalen maar dus CD niet en heb me dus ook al aangemeld voor het pakket.

Ik heb 91% singaal en 99 kwaliteit maar hij leest ze niet in, heb er al heel wat uurtjes in gestoken. Ook het wisselen van CI module helpt niet, ik sta voor een raadsel. Wie het weet mag het heel graag zeggen, word hier heel moedeloos van.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij deed de Homecast (8100) het ook niet.

Even geprobeerd op de HTPC; meteen beeld...

Dus weer naar de Homecast; ipv de goed werkende (lees: zonder crashes bij zappen) 1.05.2b firmware de zogenaamde final 1.05.5a erin gezet, en zie: BravaHDTV doet het nu ook. Voor de zekerheid nog een keer de oude firmware erin: geen beeld. Nog eens upgrade naar de laatste firmware: weer beeld.

Wellicht is er bij jou ook zoiets aan de hand?

 

groet, Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier sinds gisterren beeld op Brava HDTV. Ik had al het themapakket, dus dat beeld was er al...

Ik wacht wel graag op de rest, daar ik niets met opera heb. Wel met Discovery en NatGeo.

 

En, een idee, naast de wat klassieke Brava zal wel een HDTV rock/pop/80's/90's en today concert zender echt een briljante aanvulling zijn. Waar kan ik die bestellen? :D

 

 

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, hier ook een activatie gedaan via die link. Nog geen beeld, maar plots wel op Discovery Travel en Sience. Maar weer niet op NGC Wild. Krijg echter geen melding meer dat het kanaal niet te decoderen valt. Maar beeld blijft zwart. Nu maar hopen dat de HUMAX 1000, ASTON 1.05 en de SECA kaart samen willen werken op HD. Dat ASTRA HD demo kanaal op de 23 oost werkt b.v. ook niet op die ontvanger. Wel het ASTRA HD kanaal op de 19.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RAI ZO TE ZIEN HEB JIJ EEN PROBLEEM OM ZENDERS TE ONTVANGEN DIE AFWIJKEND UITZENDEN.

NAMELIJK VERWACHT DE DECODER DAT BIJ EEN DVD-S2 UITZENDING OOK EEN MPEG4 PROGRAMMA UITGEZONDEN WORDT.

MAAR DAT IS DUS OP DE 23.5 OOST MET ASTRA HD NIET ZO, DVDB-S2 MAAR MPEG2

OP DE ASTRA IS ASTRA HD WEL IN DVB-S2 EN MPEG4

MAAR HEB JIJ DE HUMAX PR-HD1000? DAT IS EEN OFFICIELE PREMIERE DECODER EN HELAAS AFHANKELIJK VAN SOFTWARE UPDATES VAN DE SOFTWARE VAN PREMIERE

ZOVER IK GETEST HEBT, PR-HD 1000 MET ASTON 1.05 SECA KAART VOLLEDIG AKTIEF OP ALLE PAKKETEN, GEEN BEELD!!! LIJKT DAT HIJ DE CAM NIET HERKEND OF NIET GOED HERKEND.

kAN EEN PREMIERE BEVEILIGING ZIJN OF SLECHTE FIRMWARE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mister Hack...

 

CDS gebruikt wel degelijk MPEG-4 voor de HD zenders. Er is echter een misverstand. Meestal wordt er gebruik gemaakt bij HD-TV van DVB-S2/8PSK. Omdat de oudere Astra 1E satelliet niet "fase vast" genoeg is kwa specificaties gebruikt CDS DVB-S2/QPSK (net als wat bij DVB-S gebruikt wordt, vandaar het misverstand) i.p.v. DVB-S2/8PSK. Dit is the outer FEC. De inner FEC is vervolgens veel efficenter dan de oude 188/204 Hamming code. Dit heeft alleen met error correctie en modulatie te maken... Voor de rest is en blijft het DVB-S2... met een (iets) mindere bandbreedte effecientie

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook de humax hd1000 met dragoncam module en helaas ook geen beeld op brava hdtv cry al 2x aangemeld voor een maand gratis kijken

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...