Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

ik heb me ook aangemeld, maar hoor af en toe wat geluid maar krijg geen beeld.

Signaal zou goed genoeg moeten zijn voor beeld.

Ik ben benieuwd of het 11 april goed is.

 

Met de aston 1.05 geen beeld soms geluid.

Met de diablo cam beeld en geluid.

Kan de aston dus wel eruit halen nu.

 

 

2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Littlesat ik had het over de astra hd promo en niet over de cds, cds moet het gewoon doen al hebben ze een humax 1000 en dat is een officiele premiere ontvanger en die heeft wel problemen met sommige configuratie modes die gebruikt worden op de sat.

En zoals ik al schreef, premiere bepaald de firmware, niet humax omdat hte een premiere box is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: h5550

Met de aston 1.05 geen beeld soms geluid.
Met de diablo cam beeld en geluid.
Kan de aston dus wel eruit halen nu.


Als het niet met die Aston werkt kan ik wel stoppen.
Dat is de enige cam die ik heb naast de 1.07, die niet goed werkt in mijn 7700.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet in ieder geval dat ik op de HUMAX 1000 beeld heb op de CDS HDTV transponder. Afgelopen maandag had ik namelijk dat Christies kanaal en heel even een paar seconden BRAVAHDTV. Mijn ASTON 1.05 met SECA2 kaart geeft WEL beeld op de thema kanale op de 23.5. Echter, de ultime combi van SECA, ASTON EN HDTV wil nog niet. Dus alle losse componenten werken wel.

 

Heb nu weer m'n kaart in m'n CARDSERVER zitten en m'n LYNCARDEMU in de Humax 1000. Ik zie dan in de logging van NEWCS dat hij inderdaad op BRAVA geen juiste ECM krijgt. De overige kanalen werken wel samen. EEn de dreambox heeft net wel 2 EMM's naar de snarcard doorgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennis van mij heeft ook de topfield hsci 7700 en de 1.07 van aston en die werkt wel.

Draait met 7.00.64 firmware van topfield.

 

Origineel bericht van: PieterB
Origineel bericht van: h5550

Met de aston 1.05 geen beeld soms geluid.

Met de diablo cam beeld en geluid.

Kan de aston dus wel eruit halen nu.

 

Als het niet met die Aston werkt kan ik wel stoppen.

Dat is de enige cam die ik heb naast de 1.07, die niet goed werkt in mijn 7700.

2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: digitaal kijker
ik heb op de 23.5 op het kanaal van euro1080 een sterkte van 91% en kwaliteit van 100%,
wil er zelf een foto van plaatsen zodat je het ziet.
Brava TV HD komt hier binnen met Sterkte van 73% en kwaliteit van 100%.
is dus zoals ik zei aan de afstelling bij jou.
ik wil gerust een foto plaatsen zodat je het ziet,met de freq en alle info bij van uitmeten op de humax 2000.
ik heb zelf met die ontvanger ook eens problemen gehad met beeld zoals jij hebt en m'n schotel stond dan niet juist afgeregeld.
sorry voor dit slechte nieuws voor u,canaal digitaal kan daar dus niks aan doen.



En zoals ik al zei Digitaal Kijker, ontvang ik de andere HD zenders met dezelfde sterktes zonder enige problemen of haperingen. CDS gaat in mijn situatie dus niet werken. Ik klim dus niet speciaal het dak op omdat CDS het "net even anders" heeft ingeregeld met deze transponder en hun beroerde SECA codering, waar deze Humax ook eigenlijk helemaal niet mee overweg kan. Alle goedgekeurde ontvangers van CDS vind ik bagger, dus daar ga ik sowieso niet op over!
Link naar reactie
Delen op andere sites

246 is de laatste versie, maar dat is niet het probleem, heb ook al de CD ci module gebruikt, maar niets.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nochtans beeld op alle seca zenders van canaal digitaal met m'n humax 2000,ik gebruik een diablo cam,

en uw lage uitslag van ontvangst kan er veel mee te maken hebben,

de transponder is iets minder sterk maar dat is de schuld niet van CD,ses astra heeft die gegeven aan hen.

uw sterkte is wel laag van uw zenders,wat belangrijkste is op die ontvanger wink

 

Origineel bericht van: Soundwork
Origineel bericht van: digitaal kijker
ik heb op de 23.5 op het kanaal van euro1080 een sterkte van 91% en kwaliteit van 100%,

wil er zelf een foto van plaatsen zodat je het ziet.

Brava TV HD komt hier binnen met Sterkte van 73% en kwaliteit van 100%.

is dus zoals ik zei aan de afstelling bij jou.

ik wil gerust een foto plaatsen zodat je het ziet,met de freq en alle info bij van uitmeten op de humax 2000.

ik heb zelf met die ontvanger ook eens problemen gehad met beeld zoals jij hebt en m'n schotel stond dan niet juist afgeregeld.

sorry voor dit slechte nieuws voor u,canaal digitaal kan daar dus niks aan doen.

 

 

En zoals ik al zei Digitaal Kijker, ontvang ik de andere HD zenders met dezelfde sterktes zonder enige problemen of haperingen. CDS gaat in mijn situatie dus niet werken. Ik klim dus niet speciaal het dak op omdat CDS het "net even anders" heeft ingeregeld met deze transponder en hun beroerde SECA codering, waar deze Humax ook eigenlijk helemaal niet mee overweg kan. Alle goedgekeurde ontvangers van CDS vind ik bagger, dus daar ga ik sowieso niet op over!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me ook aangemeld voor gratis uitproberen, maar tot nu toe niks!

Wel ontdekte ik zojuist dat een paar themakanalen nu FTA zijn!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
en uw lage uitslag van ontvangst kan er veel mee te maken hebben,
de transponder is iets minder sterk maar dat is de schuld niet van CD,ses astra heeft die gegeven aan hen.
uw sterkte is wel laag van uw zenders,wat belangrijkste is op die ontvanger wink


CDS huurt die transponder en die zit op een oude sateliet de Astra1E gelanceerd in 1995 toen die sateliet gebouwd is toen maakten ze alleen nog gebruik van QPSK en is de sateliet niet geschikt voor het meer gangbare DVB-S2/8PSK en ja dat weten ze bij CDS heus wel.
Maar alle waar naar zijn geld de plaats op die sateliet is goedkoper als op een moderne sateliet. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

is al hele middag zo wink

 

Origineel bericht van: AEO
Ik heb me ook aangemeld voor gratis uitproberen, maar tot nu toe niks!

Wel ontdekte ik zojuist dat een paar themakanalen nu FTA zijn!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44


CDS huurt die transponder en die zit op een oude sateliet de Astra1E gelanceerd in 1995 toen die sateliet gebouwd is toen maakten ze alleen nog gebruik van QPSK en is de sateliet niet geschikt voor het meer gangbare DVB-S2/8PSK en ja dat weten ze bij CDS heus wel.
Maar alle waar naar zijn geld de plaats op die sateliet is goedkoper als op een moderne sateliet. cool


Dit is toch een vreemd verhaal aangezien andere aanbieders op dezelfde Astra 1E wel 8PSK gebruikt. Dus het is of transponder gebonden en dan moeten ze maar een andere eisen of ze zijn zelf aan het prutsen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx

Dit is toch een vreemd verhaal aangezien andere aanbieders op dezelfde Astra 1E wel 8PSK gebruikt.


Volgens mijn ontvanger is er geen enkele zender die 8PSK gebruikt op Astra3 23.5 oost, maar het kan zijn dat andere ontvangers het anders zien.
Hier ziet hij ze allemaal als QPSK 1/2 ook al staat er bij Kingofsat en LYngsat anders.
10842 HD5 promo en een paar data kanalen van Astra Net zouden 8PSK moeten hebben?? cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...