Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

Wat ik mij nog steeds afvraag is of mijn abonnement op het thema pakket vervalt als ik mij abonneer op de HD kanalen.

Dit omdat de themakanalen bij het HD pakket worden aangeboden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Rob út Fryslân

CDS heeft al jaren geleden vermeld dat Irdeto uitgefaseerd zou worden.


Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: sattaz
@Satwatcher,
Zo te lezen is er sprake van (journalistieke) artikelen
waarin wordt geschreven dat een woordvoerder/managers van CanalDigitaal
ONLANGS bepaalde uitspraken hebben gedaan.
Dat het al JAREN geleden VAAK vermeld is blijkt nergens uit.

Een goede overstapaanbieding voor Irdetoklanten zou zeker wenselijk zijn.


Niemand heeft natuurlijk nu nog links paraat van die jaren geleden gedane uitspraken. Maar neem nu maar van mij aan dat het echt zo is. Het is o.a. op dealerdagen uitgespoken, heeft in Hopperguide gestaan en er is op vele forums over gediscuseerd.

Een overstapaanbieding is ook al weer jaren geleden gedaan, toen dit speelde. Ik denk niet dat ze dat nu weer zullen doen. Als mensen willen kijken naar nieuwe zenders zullen ze wat anders moeten kopen.



@thomas999,

Waarom zou "natuurlijk" NIEMAND links paraat hebben van jaren geleden gedane uitspraken?
Het lijkt mij eerder "onnatuurlijk" als er niemand links paraat zou hebben.

Met alle respect maar "neem het nu maar van mij aan" lijkt mij geen heel sterk argument.

De vraag blijft uiteraard wat er precies en door wie op welke Dealerdagen (wanneer) is uitgesproken.
Als daar lezingen en dergelijke zijn gehouden zullen er ongetwijfeld
schriftelijke versies van (geweest) zijn.
Als er nergens meer door iemand (eventueel via Internet) documentatie
overlegd kan worden dan kan moeilijk gesproken worden van vermelden,
laat staan van een officiële mededeling tot koerswijziging.

Wat heeft wanneer in de Hopperguide gestaan?
Kan/wil iemand hier die tekst (bijvoorbeeld via een scan) plaatsen?

Wat is precies bediscussiëerd in vele forums en wat zegt dat over
de precieze uitspra(a)k(en die gedaan is/zijn?
Berichten op het ene forum worden vaak klakkeloos door ander(e) forum(s) overgenomen.

Ik weet niet over welke overstapaanbieding jij het hebt.
Mijn overstapaanbieding heeft betrekking op Irdetoklanten die in
het bezit zijn van een Irdeto (SD) ontvanger.
Dat is zover ik weet tot nu toe alleen gebeurd bij Pace/Echostar ontvangers.
Dat was eigenlijk een bedroevend slechte aanbieding.
Ik meen dat er wel een overstapaanbieding van Irdeto kaart
naar Mediaguard kaart is geweest zonder omruil van de (SD) Irdeto ontvanger
maar op zo'n "overstapaanbieding" doel ik niet.

Als mensen naar nieuwe zenders willen kijken dan moeten ze iets anders kopen
klopt in zoverre dat er inderdaad vaker door CanalDigitaal gecommuniceerd is
dat nieuwe zenders alleen via Mediaguard maar niet via Irdeto te bekijken zullen zijn.
Maar dat is iets anders dan dat er al JAREN vermeldingen door CanalDigitaal
over uitfasering gedaan zouden zijn.

Nogmaals, ook ik ben er wel van overtuigd dat CanalDigitaal graag
van Irdeto af zou zijn.
Maar een officiële mededeling dienaangaande hebben ze, waarschijnlijk
vanwege negatieve publiciteit en imagoschade, (nog) niet aangedurfd.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Codx

Ja dat zou ik dus niet doen!!! Je hebt nu met succes een betaald abo genomen op het HD pakket.


Dat weet ik en dat was ook mijn bedoeling.

Alfons


Dat is mooi voor jouw maar zeker niet de bedoeling van anderen. Men probeert te activeren voor een maand GRATIS HDTV en dan kom jij met een procedure om een betaald abo te nemen. Misleidend.

We zullen overigens wel een mail krijgen met activatie link.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Codx

Ja dat zou ik dus niet doen!!! Je hebt nu met succes een betaald abo genomen op het HD pakket.


Dat weet ik en dat was ook mijn bedoeling.

Alfons

Alfons,
Ben je nu niet een beetje voorbarig om een abonnementsuitbreiding aan te gaan terwijl je nog niet precies weet wat en wanneer door CD aan HD (kwaliteit) ter beschikking wordt gesteld.
Stel je gaat vandaag een uitbreiding aan maar de 3, 4 of 5 HD zenders zijn pas eind mei (zou zo maar kunnen) in de lucht en vallen dan tegen.
Betaal je dan niet te vroeg teveel?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Op een website met satnieuws valt te lezen dat TV Vlaanderen vanaf 28 april gaat starten met de zenders BravaHDTV, NGC HD en Discovery HD.

 

Het zou dus goed kunnen dat CDS en TVV het pakket gezamenlijk pas 28 april lanceren. Ik blijf zeggen het erg jammer te vinden dat CDS de feiten verdraaid door te melden dat ze deze maand gaan starten met het HD pakket wat een maand gratis te zien is. Het is dus heel waarschijnlijk dat van 1 mei t/m 31 de gratis kijkperiode gehouden zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze kunnen nog altijd starten als die 3de zender erbij is in nederland,

met het themapakket hebben ze ook niet alle2 dezelfde periode aangeboden,dan was TVV iets langer beschikbaar.

ook is de prijs in belgie goedkoper dan in nederland.

dus er zal wel iets verschil zijn van starten,

denk dat TVV niet eerder kan door de uitzendrechten en het feit dat sommige zenders al bij indi en telenet spelen op de kabel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel bericht van canal digitaal:

 

Citaat:
Vanaf vandaag, 7 april 2008, is het mogelijk voor alle Seca-Mediaguard abonnees zich te registreren voor het Thema-pakket HDTV.

 

Het Thema-pakket HDTV kost € 9,95 per maand en abonnees ontvangen dit pakket de eerste 3 maanden gratis!

 

Registreren voor het Thema-pakket HDTV kan op de volgende manieren:

 

Via de telefoon op 0900-9327 (0,20 ct/per min)

Via de website op http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?t=reg_userlogin (abonnees met een nieuwe smartcard)

Abonnees met een lopend abonnement kunnen het pakket aanvragen via MijnCanalDigitaal http://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal

 

In het HDTV-pakket komen de volgende zenders in april beschikbaar;

 

- 4 april Start BravaHDTV op ASTRA 23,5

- 11 april Start National Geographic HD op ASTRA 23,5

- 18 april Start Discovery HD op ASTRA 23,5

 

Ik vermoed eerlijk gezegd dat "de gratis maand" inderdaad de maan mei zal worden. Jammer maar helaas voor nu. Al zou ik het flink gen*** vinden als de gratis maand nu van start zou gaan met al een week voorbij in april en een een onvolledig HD pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder de dealer nieuwsbrief van Canl Digitaal:

 

 

NIEUWSFLITS MAART 2008

HDTV-ontvanger - HD-zenders - HDTV-abonnement - Agenda HDTV

 

CanalDigitaal lanceert HDTV op ASTRA 23,5.

 

Eerste goedgekeurde HDTV-ontvanger

Philips DSR 7121.

PHILIPS DSR-7121 HDTV-ONTVANGER NU BESCHIKBAAR

 

 

De Philips DSR-7121 is de eerste goedgekeurde HDTV-ontvanger voor gebruik met CanalDigitaal. Deze ontvanger is vanaf deze week verkrijgbaar bij uw groothandel.

 

Als u snel bestelt dan wordt u direct meegenomen in de HDTV-dealerlocator op de website van CanalDigitaal! Voor meer informatie kunt u ook terecht bij uw accountmanager bij CanalDigitaal.

 

De verkoopadviesprijs voor de Philips DSR 7121 bedraagt € 299,- (exclusief smartcard).

 

De Philips DSR 7121 is een embedded MediaGuard-ontvanger met ingebouwd smartcardslot. Een robuuste, zilverkleurige ontvanger waar in ieder interieur een plekje voor is te vinden. Naast een HDMI-aansluiting heeft de ontvanger ook de beschikking over twee SCART-aansluitingen.

 

CanalDigitaal is van plan op termijn ook een HDTV PVR te introduceren. Wij houden u natuurlijk via de dealernieuwsbrief op de hoogte.

DE HDTV-ZENDERS

 

 

Gedurende de maand april zal CanalDigitaal een aantal HDTV-zenders lanceren. We beginnen met BravaHDTV, National Geographic HD en Discovery HD.

 

CanalDigitaal zal ook de ontvangst van meerdere satellieten gaan promoten om zo het totale aantal (vrij) te ontvangen HDTV-zenders voor de consument zo groot mogelijk te maken. Met de DUO LNB zijn in ieder geval de genoemde zenders te ontvangen plus AnixeHD en HD5 van Euro1080.

 

Met een schotelinstallatie die geschikt is voor de ontvangst van Astra 28,2 en Eurobird komen BBC HD en LuxeTV HD daar nog bij.

HET HDTV-ABONNEMENT

 

 

Met ingang van 7 april 2008 kunnen alle bestaande en nieuwe klanten van CanalDigitaal een abonnement nemen op het HDTV-pakket op ASTRA 23,5.

 

Voor € 9,95 per maand ontvangt de abonnee alle HD-zenders uit het HDTV-pakket. Bovendien ontvangt de abonnee ook nog eens alle zenders uit het Thema-pakket, zoals Playboy TV, National Geographic Wild en MGM Channel, zonder meerkosten.

 

In de maand april profiteert de snelle beslisser van de HDTV-introductieaanbieding: de eerste drie maanden gratis alle zenders uit het HDTV-pakket!

 

Naast de reeds genoemde HD-zenders, wordt het zenderaanbod van het HDTV-pakket op termijn uitgebreid.

 

Indien de abonnee al beschikt over een Thema-pakket op een smartcard en er een HDTV-pakket bijneemt, dan komt het oorspronkelijke Thema-pakket te vervallen. De abonnee ontvangt vervolgens met het HDTV-pakket zowel de HD-zenders als de zenders uit het Thema-pakket.

 

Om een klant op een bestaande smartcard te upgraden naar het HDTV-pakket dient u gebruik te maken van het upgradeformulier. U vindt het upgradeformulier onder de dealer downloads in Dealer Online. Klanten die een nieuwe smartcard aanschaffen om naar het HDTV-pakket te gaan kijken kunnen worden verwerkt via Dealer Online.

AGENDA HDTV

 

 

Kortom, er staat u en de abonnee nog heel veel te wachten op HD-gebied. Voor het gemak zetten alles voor u op een rijtje:

 

• 4 april Start BravaHDTV

op ASTRA 23,5

• 7 april Implementatie HDTV-pakket in Online registreren, binnen Dealer Online

• 11 aprilStart National Geographic HD

op ASTRA 23,5

• 18 aprilStart Discovery HD

op ASTRA 23,5

• 21 aprilUitlevering decoders incl. handleiding, snelstarter en full colour verpakking

 

 

Wij houden u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen d.m.v. deze digitale dealernieuwsbrief.

DEMONSTRATIE

HDTV OP MCC TELEVISIEBEURS

 

Kom op 14 en 15 april naar de MCC Televisiebeurs in Home Boxx Exhibition Center, te Nieuwegein!

 

U kunt zich online aanmelden voor deze beurs waar CanalDigitaal HDTV zal demonstreren.

UITSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF - DISCLAIMER - CONTACT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt met geen woord meer gerept over die gratis maand kijken dus ik vermoed dat die vervalt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Er wordt met geen woord meer gerept over die gratis maand kijken dus ik vermoed dat die vervalt.


Op de site van CDS staat wel degelijk.

De HDTV zenders zijn de eerste maand gratis te ontvangen voor alle klanten van CanalDigitaal cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...