Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: digitaal kijker

zei deelde me mede dat je allereerst moet activeren voor alsnog beeld te krijgen, heb dit dat ook gedaan.

Heb je een link waar je je kan registreren? Kan het niet vinden op die site van canaaldigitaal. Ik zal wel weer met mn neus kijken. Excuses ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast thomas999
Origineel bericht van: sattaz
@Satwatcher,
Zo te lezen is er sprake van (journalistieke) artikelen
waarin wordt geschreven dat een woordvoerder/managers van CanalDigitaal
ONLANGS bepaalde uitspraken hebben gedaan.
Dat het al JAREN geleden VAAK vermeld is blijkt nergens uit.

Een goede overstapaanbieding voor Irdetoklanten zou zeker wenselijk zijn.


Niemand heeft natuurlijk nu nog links paraat van die jaren geleden gedane uitspraken. Maar neem nu maar van mij aan dat het echt zo is. Het is o.a. op dealerdagen uitgespoken, heeft in Hopperguide gestaan en er is op vele forums over gediscuseerd.

Een overstapaanbieding is ook al weer jaren geleden gedaan, toen dit speelde. Ik denk niet dat ze dat nu weer zullen doen. Als mensen willen kijken naar nieuwe zenders zullen ze wat anders moeten kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
neen,staat toch in het antwoord,er is geen link,die heeft gebeld wink

Dit lijkt me geen goede optie dat eerst iedereen moet bellen om de toegang te kunnen activeren.
Het lijkt me sterk dat CD op individuele basis toegang verleend.
Ik denk dat CD zeer binnenkort een melding via e-mail, brief of een andere bron maakt waarin e.e.a. wordt uitgelegd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: digitaal kijker
neen,staat toch in het antwoord,er is geen link,die heeft gebeld wink

Dit lijkt me geen goede optie dat eerst iedereen moet bellen om de toegang te kunnen activeren.
Het lijkt me sterk dat CD op individuele basis toegang verleend.
Ik denk dat CD zeer binnenkort een melding via e-mail, brief of een andere bron maakt waarin e.e.a. wordt uitgelegd.


En ook ik vind dit heel vreemd vanwege het feit dat "alle (Seca) abonnee's de eerste maand gratis kunnen kijken". Dan hoef je toch geen blokkade op te werpen?

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

ze willen wss de mensen niet direct activeren via een url doordat er maar pas 1 zender uitzend van de 3 genoemde,

3 zenders oogt altijd veel beter in een bericht dan 1 hé.

al zou ik het ook geactiveerd willen zien.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd via de site mijn HD pakket te activeren.

Dit lukte mij niet. Daarom CD gebeld. Over 15 minuten heb ik beeld.

Helaas kan ik het vanavond pas controleren. :-(

Volgens de medewerker Kan het Hele pakket ontvangen worden.

 

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MacGuinness
Ik heb geprobeerd via de site mijn HD pakket te activeren.
Dit lukte mij niet. Daarom CD gebeld. Over 15 minuten heb ik beeld.
Helaas kan ik het vanavond pas controleren. :-(
Volgens de medewerker Kan het Hele pakket ontvangen worden.


Als je moet bellen om te activeren gaan ze hun werk hebben met telefoontjes aan te nemen...kinderachtig van CD indien dit zo is. frown

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MacGuinness
Ik heb geprobeerd via de site mijn HD pakket te activeren.
Dit lukte mij niet. Daarom CD gebeld. Over 15 minuten heb ik beeld.
Helaas kan ik het vanavond pas controleren. :-(
Volgens de medewerker Kan het Hele pakket ontvangen worden.


Je kunt je nu wel via de site aanmelden. Ik heb het net gedaan (het werkte idd straks niet).

Op hun site kun je inloggen naar "Mijn CanalDigitaal" en dan kun je bij "zenders uitbreiden" het HD pakket opgeven. Ik heb al een mail gehad dat mijn aanvraag verwerkt is.

Nu nog wachten op beeld en geluid (bij Brava). Als je met je muis boven die regel blijft hangen om het pakket uit te breiden, zie je namelijk een tekst met de mededeling dat BravaHDTV, Nat Geo HD en Discovery HD vanaf eind april te bekijken zijn.

Het kwartier is nu om, dus ik ga alvast voor de TV zitten. laugh

Groeten, Alfons

En idd na zo'n 20 minuten beeld en geluid bij BravaHDTV. Dit in 1080i en helaas geen Dolby 5.1 wat op de site van Brava wel "trots" vermeld wordt. Ik bedoel niet bij CDS, maar gewoon het feit dat ze het met Dolby 5.1 uitzenden. Toch enigszins jammer, maar ik ben al lang blij dat ze eindelijk met HD zijn gekomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest


Op hun site kun je inloggen naar "Mijn CanalDigitaal" en dan kun je bij "zenders uitbreiden" het HD pakket opgeven. Ik heb al een mail gehad dat mijn aanvraag verwerkt is.


Ja dat zou ik dus niet doen!!! Je hebt nu met succes een betaald abo genomen op het HD pakket.

Zowiezo hun hele handelen is weer dubieus als er voor moet aanmelden. Dat is iets anders dan alle klanten krijgen een maand gratis. Bovendien niet iedereen zal dit weten en nemen de moeite niet eens. Daarnaast worden aanvragen niet altijd even goed verwerkt weten we uit het verleden. Dat zal een hoop telefoon verkeer opleveren.

FTA had ik niet verwacht. (jammer eigenlijk) maar wel dat iedere klant op z'n minst automatisch toegang kreeg. Overigens een maand gratis kijken wordt wel erg karig als ze pas op 7 april beginnen met 1 kanaal.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...