Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

Gast Soundwork

Via Mijn CanalDigitaal heb ik mij zojuist aangemeld. Het SD extra pakket op de Astra 3 heb ik keurig beeld op. Maar op BravaHDTV nog steeds niet geautoriseerd en dus geen beeld/geluid. Net nog een nieuwe scan gedaan, maar dat mocht niet baten.

 

Alfons, hoe is dat bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Codx
Er wordt met geen woord meer gerept over die gratis maand kijken dus ik vermoed dat die vervalt.


Op de site van CDS staat wel degelijk.

De HDTV zenders zijn de eerste maand gratis te ontvangen voor alle klanten van CanalDigitaal cool


Dat is een bericht van 5 maart... Toch wel apart dat er in nieuwsbrief niets meer gemeld wordt dan. Maar ja we wachten af.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soundwork
Via Mijn CanalDigitaal heb ik mij zojuist aangemeld. Het SD extra pakket op de Astra 3 heb ik keurig beeld op. Maar op BravaHDTV nog steeds niet geautoriseerd en dus geen beeld/geluid. Net nog een nieuwe scan gedaan, maar dat mocht niet baten.

Alfons, hoe is dat bij jou?


Mijn vrouw zit nu op de afstandsbediening. Na aanmelding duurde het ongeveer 20 minuten en toen had ik beeld.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Er wordt met geen woord meer gerept over die gratis maand kijken dus ik vermoed dat die vervalt.


Als ik op dit forum kijk, staat er in de Dealers Nieuwsbrief zelfs dat als je het pakket in april afneemt, je 3 maanden gratis het HD pakket hebt. Dus nog beter zelfs. Toen ik me trouwens halverwege de middag aanmeldde, stond er "de eerste 3 maanden 5 Euro korting". Ook goed, maar gratis is beter.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Codx

Ja dat zou ik dus niet doen!!! Je hebt nu met succes een betaald abo genomen op het HD pakket.


Dat weet ik en dat was ook mijn bedoeling.

Alfons


Dat is mooi voor jouw maar zeker niet de bedoeling van anderen. Men probeert te activeren voor een maand GRATIS HDTV en dan kom jij met een procedure om een betaald abo te nemen. Misleidend.

We zullen overigens wel een mail krijgen met activatie link.


Ja, hallo zeg,

Zo als jij dit stelt lijkt het wel of ik met illegale praktijken bezig ben.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook volop beeld. Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben smile. Aanvankelijk had ik zo mijn twijfels over de beeldkwaliteit (en wat dat betreft ben ik redelijk kritisch) gezien de relatief lage bitrates, maar het beeld is perfect! Net een stukje opgenomen van Brava en de bitrates schommelen een beetje tussen de 6mbit/s en 8mbit/s met uitschieters naar 10mbit/s. Waarschijnlijk hebben ze toch goede encoders staan want ik kan geen artefact in het beeld ontdekken. Ben blij dat ik de gok gewaagd heb, al moet ik zeggen dat ik toch al van plan was het themapakket te nemen.

 

De prijs vind ik zeer acceptabel (vergeet niet dat je bij premiere €10 betaalt voor enkel DiscoveryHD!) Ik ben benieuwd hoe NGC er komende vrijdag uit gaat zien maar tot dusver moet ik echt zeggen CANAL DIGITAAL TOPPIE!

 

Er zijn natuurlijk altijd mensen die wat te zeuren wat betreft beeldkwaliteit dan wel de prijs. Ik denk dat je dat toch moet relativeren en daarnaast heeft de kabel nog geen HD-box met opnamefunctie en kan ik nu zelf mijn decoder kiezen.

 

Sorry voor de wat ongebruikelijk lange post, maar moest mijn enthousiasme even kwijt wink Voor de liefhebbers heb ik een screenshot van Brava bijgesloten en indien toegestaan kan ik ook een videosample van 10sec posten.

post-31952-1318259713,3933_thumb.jpg

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Codx

Ja dat zou ik dus niet doen!!! Je hebt nu met succes een betaald abo genomen op het HD pakket.


Dat weet ik en dat was ook mijn bedoeling.

Alfons

Alfons,
Ben je nu niet een beetje voorbarig om een abonnementsuitbreiding aan te gaan terwijl je nog niet precies weet wat en wanneer door CD aan HD (kwaliteit) ter beschikking wordt gesteld.
Stel je gaat vandaag een uitbreiding aan maar de 3, 4 of 5 HD zenders zijn pas eind mei (zou zo maar kunnen) in de lucht en vallen dan tegen.
Betaal je dan niet te vroeg teveel?


Hallo Jurgen,

Ik zit hier niet zo mee. Ik heb gelijk gezegd tegen mijn vrouw - toen ik destijds hoorde dat ze met een HD pakket zouden komen - dat ik me daar absoluut op wilde abonneren. Ik heb een Full HD TV en nu wil ik daar van genieten ook.

Alhoewel ..... eehhhhh, maar er komen nog wel meer zenders hoor. sick

Inmiddels begreep ik dat de eerste 3 maanden gratis zijn.

Dit is wat ik wilde en wat anderen er van vinden zal me worst zijn. (Geen kritiek op jou hoor, vriend).

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Codx
Er wordt met geen woord meer gerept over die gratis maand kijken dus ik vermoed dat die vervalt.


Als ik op dit forum kijk, staat er in de Dealers Nieuwsbrief zelfs dat als je het pakket in april afneemt, je 3 maanden gratis het HD pakket hebt. Dus nog beter zelfs. Toen ik me trouwens halverwege de middag aanmeldde, stond er "de eerste 3 maanden 5 Euro korting". Ook goed, maar gratis is beter.

Alfons


Als je die € 5,- korting van die € 9.95 afhaald blijft er € 4,95 over, precies genoeg voor het themapakket. Dit betekent dus dat de HD kanalen dan gratis zijn. Dit zal de redenatie van CD wel zijn denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: E Pouls
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Codx
Er wordt met geen woord meer gerept over die gratis maand kijken dus ik vermoed dat die vervalt.


Als ik op dit forum kijk, staat er in de Dealers Nieuwsbrief zelfs dat als je het pakket in april afneemt, je 3 maanden gratis het HD pakket hebt. Dus nog beter zelfs. Toen ik me trouwens halverwege de middag aanmeldde, stond er "de eerste 3 maanden 5 Euro korting". Ook goed, maar gratis is beter.

Alfons


Als je die € 5,- korting van die € 9.95 afhaald blijft er € 4,95 over, precies genoeg voor het themapakket. Dit betekent dus dat de HD kanalen dan gratis zijn. Dit zal de redenatie van CD wel zijn denk ik.


Toen ik een maand geleden hoorde dat het HD pakket in april kwam samen met het Thema pakket, heb ik gelijk alvast een abonnement genomen op dat Thema pakket. Dit omdat je dat de eerste 6 maanden gratis kreeg. En dat HD pakket wilde ik toch al hebben en daar heb je het er dan bij. Dus voor dat Thema pakket hoef ik eigenlijk nooit iets te betalen. Bij wijze van spreke.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
Hieronder de dealer nieuwsbrief van Canl Digitaal:


NIEUWSFLITS MAART 2008
HDTV-ontvanger - HD-zenders - HDTV-abonnement - Agenda HDTV

CanalDigitaal lanceert HDTV op ASTRA 23,5.

Eerste goedgekeurde HDTV-ontvanger
Philips DSR 7121.
PHILIPS DSR-7121 HDTV-ONTVANGER NU BESCHIKBAAR


De Philips DSR-7121 is de eerste goedgekeurde HDTV-ontvanger voor gebruik met CanalDigitaal. Deze ontvanger is vanaf deze week verkrijgbaar bij uw groothandel.

Als u snel bestelt dan wordt u direct meegenomen in de HDTV-dealerlocator op de website van CanalDigitaal! Voor meer informatie kunt u ook terecht bij uw accountmanager bij CanalDigitaal.

De verkoopadviesprijs voor de Philips DSR 7121 bedraagt € 299,- (exclusief smartcard).

De Philips DSR 7121 is een embedded MediaGuard-ontvanger met ingebouwd smartcardslot. Een robuuste, zilverkleurige ontvanger waar in ieder interieur een plekje voor is te vinden. Naast een HDMI-aansluiting heeft de ontvanger ook de beschikking over twee SCART-aansluitingen.

CanalDigitaal is van plan op termijn ook een HDTV PVR te introduceren. Wij houden u natuurlijk via de dealernieuwsbrief op de hoogte.
DE HDTV-ZENDERS


Gedurende de maand april zal CanalDigitaal een aantal HDTV-zenders lanceren. We beginnen met BravaHDTV, National Geographic HD en Discovery HD.

CanalDigitaal zal ook de ontvangst van meerdere satellieten gaan promoten om zo het totale aantal (vrij) te ontvangen HDTV-zenders voor de consument zo groot mogelijk te maken. Met de DUO LNB zijn in ieder geval de genoemde zenders te ontvangen plus AnixeHD en HD5 van Euro1080.

Met een schotelinstallatie die geschikt is voor de ontvangst van Astra 28,2 en Eurobird komen BBC HD en LuxeTV HD daar nog bij.
HET HDTV-ABONNEMENT


Met ingang van 7 april 2008 kunnen alle bestaande en nieuwe klanten van CanalDigitaal een abonnement nemen op het HDTV-pakket op ASTRA 23,5.

Voor € 9,95 per maand ontvangt de abonnee alle HD-zenders uit het HDTV-pakket. Bovendien ontvangt de abonnee ook nog eens alle zenders uit het Thema-pakket, zoals Playboy TV, National Geographic Wild en MGM Channel, zonder meerkosten.

In de maand april profiteert de snelle beslisser van de HDTV-introductieaanbieding: de eerste drie maanden gratis alle zenders uit het HDTV-pakket!

Naast de reeds genoemde HD-zenders, wordt het zenderaanbod van het HDTV-pakket op termijn uitgebreid.

Indien de abonnee al beschikt over een Thema-pakket op een smartcard en er een HDTV-pakket bijneemt, dan komt het oorspronkelijke Thema-pakket te vervallen. De abonnee ontvangt vervolgens met het HDTV-pakket zowel de HD-zenders als de zenders uit het Thema-pakket.

Om een klant op een bestaande smartcard te upgraden naar het HDTV-pakket dient u gebruik te maken van het upgradeformulier. U vindt het upgradeformulier onder de dealer downloads in Dealer Online. Klanten die een nieuwe smartcard aanschaffen om naar het HDTV-pakket te gaan kijken kunnen worden verwerkt via Dealer Online.
AGENDA HDTV


Kortom, er staat u en de abonnee nog heel veel te wachten op HD-gebied. Voor het gemak zetten alles voor u op een rijtje:

• 4 april Start BravaHDTV
op ASTRA 23,5
• 7 april Implementatie HDTV-pakket in Online registreren, binnen Dealer Online
• 11 aprilStart National Geographic HD
op ASTRA 23,5
• 18 aprilStart Discovery HD
op ASTRA 23,5
• 21 aprilUitlevering decoders incl. handleiding, snelstarter en full colour verpakking


Wij houden u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen d.m.v. deze digitale dealernieuwsbrief.
DEMONSTRATIE
HDTV OP MCC TELEVISIEBEURS

Kom op 14 en 15 april naar de MCC Televisiebeurs in Home Boxx Exhibition Center, te Nieuwegein!

U kunt zich online aanmelden voor deze beurs waar CanalDigitaal HDTV zal demonstreren.
UITSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF - DISCLAIMER - CONTACT


dus de minimale eis van het basispakket laten ze ook varen?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Er wordt met geen woord meer gerept over die gratis maand kijken dus ik vermoed dat die vervalt.


Nee hoor, op de site van CD staat dat alle klanten de eerste maand gratis kunnen kijken. Daar ga ik nog steeds van uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar gaan die 3 maanden nu in op het moment dat je je abo aanpast voor HD, of op het moment dat ze nu dan begonnen zijn met de eerste HD bits uit te zenden? Want dan wacht ik nog even tot Discovery in de lucht komt. Dat Brava zit ik niet echt op te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
Hieronder de dealer nieuwsbrief van Canl Digitaal:
NIEUWSFLITS MAART 2008
HDTV-ontvanger - HD-zenders - HDTV-abonnement - Agenda HDTV

CanalDigitaal lanceert HDTV op ASTRA 23,5........

dus de minimale eis van het basispakket laten ze ook varen?

Hoi Hemertje,
Vind je het nu heel handig om voor één regel antwoord een heel artikel van '1 meter lengte' te citeren?
Sorry dat ik je dit nu aanreken maar het forum wordt bijna onleesbaar door het onnodig citeren van ellenlange passages.
Een van de Mods heeft hier onlangs ook al op gewezen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...