Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: PieterB
Origineel bericht van: Codx
Er wordt met geen woord meer gerept over die gratis maand kijken dus ik vermoed dat die vervalt.


Nee hoor, op de site van CD staat dat alle klanten de eerste maand gratis kunnen kijken. Daar ga ik nog steeds van uit.


En in de Dealers Nieuwsbrief staat 3 maanden als je tenminste de moeite neemt om die enorme lap tekst te lezen. Alleen overigens voor de snelle beslissers die in april een HD abonnement nemen.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

En in de Dealers Nieuwsbrief staat 3 maanden als je tenminste de moeite neemt om die enorme lap tekst te lezen. Alleen overigens voor de snelle beslissers die in april een HD abonnement nemen.

Groeten, Alfons


Ja dat is nou percies het punt. Canal Digitaal kondigt op haar site (5 mrt)aan dat "ALLE" canal digitaal abonnees gratis 1 maand naar het HD pakket mogen kijken. Nu is dat zowiezo niet mogelijk omdat irdeto kaarten niet mee kunnen doen maar dat vergeef ik ze. smile Maar ik vermoed dus dat dit niet gaat gebeuren. Gratis is toch zonder voorwaarden en verplichtingen bij mij.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook heel vreemd vind, is dat als je dan kiest voor het HD-pakket dat je ook nog activeringskosten moet betalen. Je doet het toch zelf via de website? Dus je weet niet wat je precies gaat krijgen (je hebt het namelijk nog niet kunnen zien) en dan moet je nog extra betalen ook. Dat je extra per maand moet betalen, OK, maar om te activeren......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht nou gewoon nog even af......

 

Ik vermoed dat er later deze maand een nieuwsbrief naar alle klanten gaat. Waarschijnlijk op het moment dat er 3 HDTV zenders beschikbaar zijn. En vermoedelijk worden ze dan de hele maand mei vrijgeschakeld.......

 

En dan zou Canaal Digitaal gewoon nakomen wat ze in maart op de website gepubliceerd hebben.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Waar ik al bang voor was, wordt werkelijkheid.

HDTV met Seca codering op een Humax HDCI-2000 ontvanger.

Zie de bijgevoegde foto hoe dit eruitziet, om te huilen.

 

Als er een Humax HDCI-2000 bezitter echter wel correct beeld heeft op BravaHDTV van CDS verzoek ik zich te melden in dit topic.

 

FTA HD kanalen en de Irdeto HD kanalen van Euro1080 geven op de Humax prima beeld. Ik hoop maar dat het de Seca kaart of de CI-module de oorzaak is anders moet ik het HD abonnement laten ontbinden.

post-17470-1318259713,6339_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soundwork
Waar ik al bang voor was, wordt werkelijkheid.
HDTV met Seca codering op een Humax HDCI-2000 ontvanger.
Zie de bijgevoegde foto hoe dit eruitziet, om te huilen.

Als er een Humax HDCI-2000 bezitter echter wel correct beeld heeft op BravaHDTV van CDS verzoek ik zich te melden in dit topic.

FTA HD kanalen en de Irdeto HD kanalen van Euro1080 geven op de Humax prima beeld. Ik hoop maar dat het de Seca kaart of de CI-module de oorzaak is anders moet ik het HD abonnement laten ontbinden.


Dit had ik vanmiddag ook. Maar momenteel werkt hier op mijn humax alles naar behoren met de CD CI-module.


Origineel bericht van: rai
Wat ik ook heel vreemd vind, is dat als je dan kiest voor het HD-pakket dat je ook nog activeringskosten moet betalen. Je doet het toch zelf via de website? Dus je weet niet wat je precies gaat krijgen (je hebt het namelijk nog niet kunnen zien) en dan moet je nog extra betalen ook. Dat je extra per maand moet betalen, OK, maar om te activeren......


Ik heb dus inmiddels wel het HD pakket geactiveerd en in de bevestigingsmail staan de activeringskosten vermeld, namelijk
€ 0.00. Geactiveerd via mijn canal digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Klantenservice van CDS ligt nog plat ook op het moment.

De IVR van de telefonische helpdesk gooit je eruit en Mijn CanalDigitaal werkt ook al niet. Lekker dan. cry

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan liggen aan een niet goede afstelling van de schotel,

heb dit ook al eens gehad op mijn toestel (humax) en m'n schotel stond dan niet goed afgesteld,

je weet dat die heel erg precies moeten staan en perfecte ontvangst moeten hebben hé.

en die CD HD zenders zijn al wat zwakker zag ik dan de rest op die sat.

 

Origineel bericht van: Soundwork
Waar ik al bang voor was, wordt werkelijkheid.

HDTV met Seca codering op een Humax HDCI-2000 ontvanger.

Zie de bijgevoegde foto hoe dit eruitziet, om te huilen.

 

Als er een Humax HDCI-2000 bezitter echter wel correct beeld heeft op BravaHDTV van CDS verzoek ik zich te melden in dit topic.

 

FTA HD kanalen en de Irdeto HD kanalen van Euro1080 geven op de Humax prima beeld. Ik hoop maar dat het de Seca kaart of de CI-module de oorzaak is anders moet ik het HD abonnement laten ontbinden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
Wat ik ook heel vreemd vind, is dat als je dan kiest voor het HD-pakket dat je ook nog activeringskosten moet betalen. Je doet het toch zelf via de website? Dus je weet niet wat je precies gaat krijgen (je hebt het namelijk nog niet kunnen zien) en dan moet je nog extra betalen ook. Dat je extra per maand moet betalen, OK, maar om te activeren......


Is dat zo?

Ik heb me gisteren via "Mijn CanalDigitaal" geabonneerd, maar kan me niet herinneren iets gezien te hebben over activeringskosten. En die bevestigingsmail heb ik niet meer.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Activeringskosten of administratie kosten of hoe ze ook heten vind ik feitelijk uit de tijd. Dit is het eerste wat CDS moet stoppen. Zeker bij internet aanmeldingen. Dit werkt net als die 70 Euro voor een kaartje klant afstotend.

 

Biedt dan maar minder korting op de eerste maanden van een bepaald paketje aan...

 

Activeringskosten, administratiekosten en 70 Euro voor een kaart. Neen(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Er worden geen aktiverings kosten in rekening gebracht, als je pakket uitbreid. Hier 'n stuk vd. mail die ik gekregen heb:

 

Pakket: HD-pakket

-prijs: Euro 9,95 per maand

-actie: U kijkt de eerste 3 maanden met Euro 5,00 korting naar het HD-pakket i.c.m. een 1-jarig abonnement.

-activeringskosten: Euro 0,00

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: digitaal kijker
kan liggen aan een niet goede afstelling van de schotel,
heb dit ook al eens gehad op mijn toestel (humax) en m'n schotel stond dan niet goed afgesteld,
je weet dat die heel erg precies moeten staan en perfecte ontvangst moeten hebben hé.
en die CD HD zenders zijn al wat zwakker zag ik dan de rest op die sat.


Ik heb de signaalsterktes van Euro1080 op de Astra 3, en Luxe TV HD op de Hotbird satelliet eens bekeken. Euro1080 staat op een kwaliteit van 89 procent (sterkte 46 procent). Luxe TV HD staat maar op 85 procent (sterkte 44 procent). Met BravaHDTV haal ik 84 procent kwaliteit en 44 procent sterkte. Luxe TV HD doet het probleemloos. Superstrak beeld en geluid. Denk je echt dat die ene procent het probleem is van een beroerd beeld/geluid? Of heeft een gecodeerd kanaal altijd meer kwaliteit nodig dan een FTA kanaal?

Maar goed, dit gezeik ga je straks dus krijgen als je geen "volgens CDS goedgekeurde" HD ontvanger hebt.

"ja, maar meneer.... op onze goedgekeurde Philips ontvanger kunt u onze HD kanalen wel probleemloos ontvangen, dus moet u deze maar aanschaffen" zo zal het antwoord van CDS dus gaan luiden.

Morgen ga ik een telefoontje plegen naar het bedrijf, lossen ze het niet op, dan herroep ik mij op de 7 dagen onvoorwaardelijke ontbinding van het HD pakket.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op de 23.5 op het kanaal van euro1080 een sterkte van 91% en kwaliteit van 100%,

wil er zelf een foto van plaatsen zodat je het ziet.

Brava TV HD komt hier binnen met Sterkte van 73% en kwaliteit van 100%.

is dus zoals ik zei aan de afstelling bij jou.

ik wil gerust een foto plaatsen zodat je het ziet,met de freq en alle info bij van uitmeten op de humax 2000.

ik heb zelf met die ontvanger ook eens problemen gehad met beeld zoals jij hebt en m'n schotel stond dan niet juist afgeregeld.

sorry voor dit slechte nieuws voor u,canaal digitaal kan daar dus niks aan doen.

 

Origineel bericht van: Soundwork
Origineel bericht van: digitaal kijker
kan liggen aan een niet goede afstelling van de schotel,

heb dit ook al eens gehad op mijn toestel (humax) en m'n schotel stond dan niet goed afgesteld,

je weet dat die heel erg precies moeten staan en perfecte ontvangst moeten hebben hé.

en die CD HD zenders zijn al wat zwakker zag ik dan de rest op die sat.

 

Ik heb de signaalsterktes van Euro1080 op de Astra 3, en Luxe TV HD op de Hotbird satelliet eens bekeken. Euro1080 staat op een kwaliteit van 89 procent (sterkte 46 procent). Luxe TV HD staat maar op 85 procent (sterkte 44 procent). Met BravaHDTV haal ik 84 procent kwaliteit en 44 procent sterkte. Luxe TV HD doet het probleemloos. Superstrak beeld en geluid. Denk je echt dat die ene procent het probleem is van een beroerd beeld/geluid? Of heeft een gecodeerd kanaal altijd meer kwaliteit nodig dan een FTA kanaal?

 

Maar goed, dit gezeik ga je straks dus krijgen als je geen "volgens CDS goedgekeurde" HD ontvanger hebt.

 

"ja, maar meneer.... op onze goedgekeurde Philips ontvanger kunt u onze HD kanalen wel probleemloos ontvangen, dus moet u deze maar aanschaffen" zo zal het antwoord van CDS dus gaan luiden.

 

Morgen ga ik een telefoontje plegen naar het bedrijf, lossen ze het niet op, dan herroep ik mij op de 7 dagen onvoorwaardelijke ontbinding van het HD pakket.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...