Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: AVFreak
96 uur nog niks gehoord of ontvangen

AVFreak,
Eerlijk gezegd interesseert het mij persoonlijk nu geen fxk meer hoelang jij nu al wacht.
Aan het begin had ik nog redelijk begrip voor je frustratie maar niet meer nadat je zowat elk uur verteld dat je nog steeds wacht.
De leden van dit forum kunnen de wachttijd niet verkorten dus het heeft geen enkele nut om herhaaldelijk jouw frustraties in deze thread te spuien.
Stel je nu voor dat iedere gebruiker van een TF77xx (inclusief ondergetekende) zo zou reageren dan was dit forum niet meer leesbaar.
Ook wij staan al maanden te wachten dat er iets gebeurd en ook wij hebben de balen van het wachten.
Helaas los je dit niet op door maar constant te zitten melken over de wachttijd en nog ander geneuzel.
Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Enkele concrete vragen:

1) ik kom uit vlaanderen en de verkoper van de 7710 is toevallig gesloten tem 9 maart. Uit het forum maak ik op dat we maar tijd hebben tot 11 maart om het toestel binnen te brengen. Vanwaar deze informatie (officiële site en is deze datum ook voor vlaanderen?)

2) het webformulier: niet voor vlaanderen volgens dit forum?

Ik zou het graag willen uitpluizen maar googelen om dit formulier te vinden, leverde niets op. Waar vinden we dit webformulier?

Dit is toch hééééél belangrijk om te weten.

Of mag dit hier niet gemeld worden omdat dit op de website van de importeur staat en de naam van deze importeur niet mag gemeld worden?

Bij dit laatste één bedenking :aangezien er slechts één importeur is voor de benelux, kan de naam vernoemen toch niet aanzien worden als reclame want er zijn geen concurenten die je op zere tenen trapt. De naam van de importeur is gewoon een feit, niet reclame vanwege het alleenrecht.

 

Groeten,

Saterke

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: satbird2002
Origineel bericht van: Toppers
Mooie berekening en zeker waarheid als je het vanuit practisch oogpunt bekijkt.

Maar hoe zit het nu met de hardware-update bij jouw 7710 ?, je schreef op 3 maart al op dit board;
Citaat:
gelukkig de kogel is door de kerk, hoop dat ik deze week de Hw mod kan laten uitvoeren.
heb vanmiddag bericht gehad.
tijd voor actie, en reviews over de verbetering c.q. wijziging.

Bewerkt door satbird2002 (03/04/08 17:44)


dat was een bericht die ik gekregen hebt van mijn dealer waar ik de 7710 hebt gekocht, op dat tijdstip was het nog niet duidelijk dat het wel eens langer kon gaan duren, met de gegevens die we nu hebben.

alhoewel er ook dealers zijn, waarvan ik ook bericht hebt gekregen, die de ontvanger uiterlijk 11 maart in hun bezit willen hebben om de HW mod uit te laten voeren.
waarschijnlijk om met een hele pallet naar rebox te gaan die het extern heeft uitbesteed. :D


@saterke
de datum van 11 maart is vd dealer niet de importeur.
wel goed lezen anders krijgt men misverstanden, en dat willen we niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Hij denkt dat hij de enige is die zit te wachten,

en ook een grote letter gebruiken.
Niet netjes.


Sorry hoor voor de grote letters,Ik weet heel goed dat ik niet alleen staat, ik vind het gewoon vreemd dat iederen het zo accepteert,omdat je met je rug tegen de muur te staat.als ze nou gewoon iets lieten horen,en ons niet voor god weet hoelang laten wachten dan was het al beter. Met een vriendelijke groet AVFreak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het meest zo wel gezegd is ook tegen elkaar.

Ik ga niet alle postings na om aan te passen.

De diverse persoonlijke belangen van sommige leden gaat het hier ook niet om.

Ontopic nu. Concrete dingen.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Melle

Ontopic nu. Concrete dingen.


hellemaal mee ééns.

ik vind het ok vreemd dat niemand zich hier melt met hij doet het nu goed

het was toch drie dagen pikup en return!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

kunnen we met z'n alle afspreken wanneer er contact is gelegd vanuit TF dat er dan een melding van gemaakt wordt, al het andere is niet van toepassing in deze tread.

dat het langer gaat duren dan een week mag duidelijk zijn als je logisch nadenkt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: AVFreak
96 uur nog niks gehoord of ontvangen

AVFreak,
Eerlijk gezegd interesseert het mij persoonlijk nu geen fxk meer hoelang jij nu al wacht.
Aan het begin had ik nog redelijk begrip voor je frustratie maar niet meer nadat je zowat elk uur verteld dat je nog steeds wacht.
De leden van dit forum kunnen de wachttijd niet verkorten dus het heeft geen enkele nut om herhaaldelijk jouw frustraties in deze thread te spuien.
Stel je nu voor dat iedere gebruiker van een TF77xx (inclusief ondergetekende) zo zou reageren dan was dit forum niet meer leesbaar.
Ook wij staan al maanden te wachten dat er iets gebeurd en ook wij hebben de balen van het wachten.
Helaas los je dit niet op door maar constant te zitten melken over de wachttijd en nog ander geneuzel.
Jürgen


Sorry het was niet zo bedoelt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte forum Leden deze week kwan ik nog al schreewig over omdat ik het niet eens was met de gang van zaken,hiervoor dan ook mijn gemeende excus.Het probleem waar ik mee zat is nu op gelost,wand hedenavond heb ik opnieuw een retourformulier ingevuld en zowaar ik kreeg een retour bericht,ik weet nu dat mijn melding is aangekomen,en ik ben blij dat de importeur het heeft aangepast,verder wacht ik nu af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...