Ga naar inhoud


Moppen deel 3


zwahilie

Aanbevolen berichten

Een bedrijfsarts ontving deze brief als bijlage bij een ongevallenrapport naar aanleiding van een bedrijfsongeval;

 

"Mijne heren,

In antwoord op uw schrijven, waarin u om meer uitleg vraagt aangaande het ongeval dat mij is overkomen, het volgende. Zoals u weet is mijn beroep metselaar. Op de dag van het ongeval was ik aan het werk in een gebouw op de vijfde verdieping. Aan het eind van mijn dienst lagen er nog 200 kilo stenen die terug naar beneden moesten. Ik kon ze langs de trap naar beneden dragen, maar dan moest ik een paar keer heen en weer lopen, dus ik besloot de katrol te gebruiken met daaraan een ton.

 

Ik vulde de ton met alle stenen. Daarna ging ik naar beneden waar ik voorzichtig het touw losmaakte. Op het ongevallenformulier kunt u lezen dat ik 80 kilo weeg. Tot mijn verbazing schoot ik ineens omhoog. Onnodig te zeggen dat ik zeer snel omhoog ging. In de buurt van de derde verdieping kwam ik de ton tegen; dit verklaart de hoofdwond en het gebroken sleutelbeen. Ik schoot nog verder door tot de ton tegen de grond sloeg. Door de slag viel de bodem uit de ton en zonder stenen weegt de ton maar 25 kilo. Ik daarentegen 80 kilo, en zo begon ik aan een snelle afdaling. Op de derde verdieping kwam ik de ton weer tegen en dat verklaart de verwondingen aan het onderlichaam.

 

De ontmoeting met de ton heeft wel mijn val gebroken en toen ik op de hoop stenen terechtkwam, brak ik slechts twee wervels. Maar toen ik op de stenen lag, liet ik van pijn het touw los. De lege ton weegt meer dan het touw en deze kwam dus weer naar beneden en viel op mijn heup, en zo brak ik die ook.

 

Ik hoop u hiermede genoeg informatie te hebben verstrekt over de wijze waarop het ongeval zich heeft voorgedaan. "

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 383
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog een gelukkie dat er niemand onder liep . laugh

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit doet me sterk denken aan Gerard Vermeersch en zijn "dejudeju, de kwaremont ligt open"

Kan je hier beluisteren maar je moet wel een beetje Westvloams verstaan maar het is om te gieren :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie draaibare opstelling, even aan het draadje trekken smile

 

Alleen terug is wat moeilijk.

 

Lijkt trouwens wel audiokabel ofzo crazy

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het weer on topic houden.

 

Een man loopt door de buitenwijk stad en het regent dat het giet. Hij houdt een taxi aan en vraagt hoeveel een rit kost naar het centrum. Zegt de taxichauffer: Dat is een te korte rit, die doe ik niet! Chagrijnig loopt de man naar huis en komt drijfnat thuis aan.

De volgende ochtend loopt de man langs het cafe waar alle taxichauffeurs zitten te wachten op een rit. Hij vraagt aan de eerste de beste chaufeur hoeveel een rit naar het volgende dorp kost. 25 euro, zegt de taxichauffer. Dat is goed, zeg de man, maar ik betaal je 100 euro als je me daarna ook oraal bevredigd. Rot op, vieze vent zegt de taxicaufeur jaagt hem weg.

Zo gaat hij alle chaufeurs af totdat hij bij de man komt die hem gisteren een rit geweigerd heeft. Hij stelt aan hem dezelfde vraag. 25 euro zegt de chaufeur. Ik geef je honderd euro op de voorwaarde dat je, voordat je wegrijdt, even naar de andere chaufeurs in het cafe zwaait...

 

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAAROM IK MIJN SECRETARESSE ONTSLAGEN HEB...

 

Ik werd 's morgens gedeprimeerd wakker, omdat het mijn verjaardag was en ik dacht: alweer een jaartje ouder.

 

Nadat ik me had gewassen en geschoren, ging ik richting ontbijt met de gedachte dat mijn vrouw me met een dikke kus zou feliciteren.

 

Aan tafel zat mijn vrouw zoals gewoonlijk de krant te lezen en zei geen woord.

 

Ik schonk me zelf een kop koffie in en dacht bij mezelf: Ze is het vast vergeten maar zo meteen komen de kinderen en die zingen samen 'Happy Birthday' en komen met een leuk kadootje.

 

Genietend van de koffie wachtte ik op de kinderen. Uiteindelijk kwamen de kinderen: Ook niets!

 

Op kantoor aangekomen begroette mijn secretaresse me met een glimlach,feliciteerde me met mijn verjaardag, gaf me een zoen en haalde een

kop koffie. Ik begon me al een st k beter te voelen...

 

Later in de morgen kwam mijn secretaresse op mijn werkkamer en zei : Je bent jarig vandaag, zullen we samen gaan lunchen? Met de gedachte dat ik me dan nog beter zou gaan voelen, zei ik: Dat is een goed idee, waarom gaan we niet naar een leuk tentje buiten de stad in plaats van de gebruikelijke McDonalds.

 

Op weg terug naar kantoor zei mijn secretaresse dat het vandaag niet druk was op kantoor en ze stelde me voor om mee te gaan naar haar flatje om nog wat te drinken. Dat klonk goed, dacht ik en mijn humeur begon aardig op te klaren.

 

Na een paar drankjes zei ze tegen mij: Neem me niet kwalijk, ik wil even wat makkelijks aantrekken, ik ben zo weer terug. Wauw, dacht ik, en niet alleen mijn humeur werd opgebeurd.

 

Na een paar minuten ging haar slaapkamer open, ze kwam binnen met een grote verjaardagstaart en in haar kielzog volgden mijn vrouw en kinderen en een heleboel vrienden en familie.

 

 

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Kerstman

 

Twee jongens staan voor de kerstman en kijken hem verlegen aan.

'Ik zou graag 'n trein hebben', zegt de eerste.

'En ik 'n Tampax!' flapt de tweede eruit.

De kerstman fronst zijn wenkbrauwen. 'Waarom?' vraagt hij streng.

'Ja,' zegt het ventje onschuldig, 'daar kun je toch alles mee doen: zwemmen, paardrijden, tennissen...'

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Kerstrapport

 

Robin komt thuis met een slecht kerstrapport.

Vader zegt:"Dit is een pak slaag waard."

"Vind ik ook, "zegt Robin. "Kom, ik weet waar de meester woont."

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klein meisje gaat met haar vader mee naar de kapper.

 

Als haar vader geknipt wordt, staat ze naast de kappersstoel een pruim te

eten.

 

De kapper bukt zich naar het meisje en zegt: "Straks krijg je allemaal haar

op je pruim..."

 

"Ja ik weet het", zegt het meisje, "en ik krijg ook tieten."

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...