Penthe Geplaatst: 29 november 2008 Delen Geplaatst: 29 november 2008 http://www.sinterklazarus.nl/ Hou hem op het dak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 29 november 2008 Delen Geplaatst: 29 november 2008 Ik ga het even proberen penthe. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 29 november 2008 Delen Geplaatst: 29 november 2008 Yes 9e met 56,7m suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 29 november 2008 Delen Geplaatst: 29 november 2008 1e keer 33 meter. Die harige kuiten en de fles leiden af... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WPW Geplaatst: 29 november 2008 Delen Geplaatst: 29 november 2008 39,6 Ben ik tog nog errug goed in gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 30 november 2008 Delen Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: WPW 39,6 Ben ik tog nog errug goed in Ja, maar jij hebt dan ook praktijkervaring! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fiene56 Geplaatst: 30 november 2008 Delen Geplaatst: 30 november 2008 32,2 en dat om deze tijd. Amper wakker. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 30 november 2008 Delen Geplaatst: 30 november 2008 Hier 30 meter gaat mij veel te langzaam. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: 30 november 2008 Delen Geplaatst: 30 november 2008 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boaz Geplaatst: 30 november 2008 Delen Geplaatst: 30 november 2008 Wel vreemd, of je nu 1 meter, 10 meter of 100 meter loopt, Sint lazert toch tussen exact dezelfde vullisbakken. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 1 december 2008 Delen Geplaatst: 1 december 2008 Het probleem is dat de aanwijzer van je muis niet meer zichtbaar is. Kom je buiten het vak dan reageerd de sint niet meer op je bewegingen en lazert van het dak af. Ik heb nog geen instelling kunnen vinden waarmee de muis wel altijd zichtbaar is. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 1 december 2008 Delen Geplaatst: 1 december 2008 Ahum, makkie, ik heb hem eraf laten lazeren toen de telefoon ging. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent1971 Geplaatst: 1 december 2008 Delen Geplaatst: 1 december 2008 en dan heb je een stinksint Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2008 Delen Geplaatst: 1 december 2008 2 meter , maar ik geloof niet zo erg in de sint . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 1 december 2008 Delen Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb inmiddels ervaren dat je het beste resultaat haalt als je zelf eerst eens flink wat pilskes met een jonge klare (zogenaamde kopstoot) inneemt! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen