Ga naar inhoud


Wat is jullie favoriete satellietzender?


Elwin

Aanbevolen berichten

Naast de bekende zenders ook nog :

 

Al Jazeera Sport & Alfa TV (Nederlands Voetbal)

ESPN & Fox Sports (ook regelmatig te zien via feeds)

Raw TV (WWE Wrestling, ook via Feeds)

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: aart44
Nu ben ik een liefhebber van natuurkanalen en omdat er nogal wat zit op de de verschillende satellieten kan ik niet direct een keus maken. blush


Ik zap me ook suf : Op m'n Maxplus een "Group" met : N24 - DrDish - Discovery - NGC - PB - PG - Private Spice - TV 1000 - Music Max Adult - Travel/Playboy

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben voornamelijk een zapper, maar als ik blijf plakken dan zal het meestal een Britse zender zijn : Sky, Paramount Comedy, Alibi, Crime, History, Eden of SciFi.

dus aktie - humor - detectives - doku of scifi.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Travel Channel en Vitaya.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een exotische zenders allemaal!

 

Eigenlijk beperk ik me tot de bekende zenders Ned1,2,3, RTL zenders SMS6,Net5, Veronica. Daarbij komt nog Omroep Gelderland, Comedy Central, BVN, Film1 Sport1 en ECV 1 tot en met 4.

 

Lijkt me ook wel voldoende.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
TV Gusto (... de favoriet van mevrouw)
ITV's / fta zenders bbc pakket op astra 28.2

Ohhhh, wat bof jij!

Heb je ook Wine.tv (Eurobird 1 op 28.2E, 11546H, 27500, 2/3) wel eens gezien? Helaas de laatste dagen alleen een testbeeld, maar tot vorige week was het een van mijn favourieten.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Duitse zenders is voor mij reden geweest om op satelliettv over te stappen en dan met name de publieke zenders met veel consumentenprogramma"s zoals markt, c"magazine, wetenschap NANO etc, kookprgramma"s een uitzending gemist dan kun je op EINS-PLUS etc een uizending nog een aantal keren zien.

 

Op KABEL eins Abenteuer Leben, helaas om de haverklap onderbroken door reclame, maar ja dat weet je bij commerciele zenders.

 

Een spannende Zweedse serie LUND sept/nov 2008 in 10 delen bij het ZDF fantastisch!!!

 

En ik weet dat speelfilms en series nagesynchroniseerd worden,voor sommige kijkers een gedrogd maar daar ben ik al van kinds af aan mee opgegroeid dus ik weet niet beter! haha

 

En zeker Astra 2 de BBC en ITV 3, Film 4, o sorry de vraag was je favoriete satellietzender en ik ga een heel scala noemen, je hebt ook zoveel keuze ja dat is SATELLIETTV!!!

 

Wiljo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik aan het werk ben Goldstar TV als achtergrond muziek en soms een andere muziek zender.

Verder zo en beetje alle film kanalen op de drie Astra's en hotbird in mijn vrije tijd.

Voor Paul de Leeuw, nieuws en plaatselijk nieuws Ned 1, 2, 3, RTV NH en AT5

In de auto radio RTV NH.

 

Eén echte favoriet heb ik dus niet .....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...