Ga naar inhoud


3 tattoos gevraagd 56 gekregen


leo1949

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had het gisteren gelezen. Raar verhaal. Niemand gelooft dat als je 3 sterretjes naast je oog wil dat je dan niet aan de bel trekt als ze op je neus gezet worden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag stond in de Gelderlander ook een artikel over vermeende seks terwijl het meisje slaapt.

 

Ik begrijp daar niets van, ligt ze in coma ofzo? confused

 

Als ik mijn vrouw 's-nachts alleen al aankijk word ze al wakker! blush

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

geloof er ook niks van. Waarschijnlijk een misverstand : het stomme wicht wou 3 sterren en duidt een foto aan waar de bewuste tattoo (56 sterren) op staat - die foto was duidelijk te zien op het vtm nieuws.

die tattoo-er begrijpt niet dat ze maar 3 sterren wenst, en begint de aangeduide tattoo te zetten, alle 56 sterren. Dat domme wicht zal wel gevoeld hebben dat ze iets meer kreeg dan wat ze gevraagd had, maar is te stom of te bedeesd om haar mond open te doen, en staat dan achteraf te blèren dat het haar schuld niet is.

Op die leeftijd hebben ze een grote bek maar een klein hartje. Mijn dochter (21) durft niet eens in de winkel met haar bankkaart te betalen uit schrik dat ze haar code eens verkeerd zou intoetsen en dat iedereen haar dan gaat "aanstaren".

let op : die tattoo-er is ook in de fout : je plaatst geen tattoo op het gezicht van een 18-jarige, en dan zeker eentje waar half het gelaat bedekt wordt..... hij had moeten beter weten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Als ik mijn vrouw 's-nachts alleen al aankijk word ze al wakker! blush


... ik denk gelijk aan een horror film... :D

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuttebel is 18 jaar en dus volwassen : moet haar verantwoordelijkheid maar eens zelf opnemen . In slaap gevallen ? Komaan zeg .

Het protest kwam trouwens pas toen haar vriend haar zag en niet akkoord ging .

Nu laat tuttebel de helft verwijderen op kosten van de zaak , de overige wil ze toch houden .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een Nederlands verkeersbord trouwens. In België zijn de autootjes volledig ingekleurd en worden aanvullingen in witte letters op een blauwe achtergrond gezet. :D

 

En dat meisje, volgens mij heeft ze dat echt gevraagd maar de tattooëerder was ook in fout want hij heeft haar onmiddelijk onder handen genomen in plaats van een afspraak te maken over enkele weken om haar bedenktijd te geven.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...