Ga naar inhoud


[Satelliet] Nu ook omruilactie bij CanalDigitaal


Noordzee

Aanbevolen berichten

Van de website van CanalDigitaal :

 

B. Speciale omruilactie in combinatie met abonnementsverlenging (tot en met 31 juli a.s en zolang de voorraad strekt).

Deze actie geldt onder de volgende voorwaarden:

- Abonnementsverlenging met 1 jaar na de lopende einddatum.

- De niet gecertificeerde ontvanger dient binnen twee maanden te worden opgestuurd aan CanalDigitaal

- Betaling geschiedt door eenmalige machting aan CanalDigitaal

- Bij het niet op tijd ontvangen van de niet gecertificeerde ontvanger wordt de normaal geldende prijs afgeschreven

 

Onder bovenstaande voorwaarden gelden de volgende prijzen:

- Thomson TS4H SD ontvanger GRATIS (normale prijs € 79,-)

- Philips HD ontvanger € 59,- (normale prijs € 129,-)

 

Om gebruik te maken van de omruil actie, kunt u contact opnemen met de afdeling klantenservice op:

0900-9323 (€0,15 p.m.)

 

Of langsgaan bij een van de deelnemende dealers:

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

 

De lijst met dealers kunnen jullie zelf bekijken via :

 

 

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/oplossingen-bij-beelduitval.aspx

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De actie is dus maar 1 week en zolang de voorraad strekt. Dat had ook wel wat langer gemogen. Straks hebben ze 100 receivers als lokkertje. Ik heb het idee dat het niet van harte gaat maar beter dan niks.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik bij mijn Maxjes blijf die zo buitengewoon veel leuker zijn en CDS opzeg als de problemen die die club veroorzaakt aanhouden.

Nu omruilen zou bovendien naast een in minstens 1 opzicht nogal vervelende ontvanger betekenen dat ik mogelijk nog 2 jaar aan CDS vast zit, want er staat: "Abonnementsverlenging met 1 jaar na de lopende einddatum". Dat klinkt voor mij als een smakeloos trucje om te verhinderen dat je gebruik maakt van de nieuw opgelegde regeling dat je na 1 maand mag opzeggen als je al langer bij de club bent, want mijn lopende einddatum is over een klein jaar.

 

Los daarvan had ik ze na ontvangst van de seca3-kaart gemachtigd om 9,95 euro af te schrijven in ruil voor 2 maand wat extra zenders en het enige wat het heeft opgeleverd is een herinnering om ze te machtigen voor 9,95 maar nu zonder extra zenders. 2 Mails hierover aan hen gericht zijn geweigerd en terug gestuurd. Een telefoontje hierover heeft me 4 euro gekost en ook niets opgeleverd. Heb m'n buik dus een beetje vol van....

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

normale prijs is 129,00 voor hd ontvanger waarom worden ze dan niet voor die prijs verkocht ????

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch hoop ik dat velen gebruik gaan maken van dit aanbod.

 

Want hiermee wordt de groep HD gebruikers ineens veel groter en dus ook de noodzaak voor CDS om het HD pakket uit te breiden!!! wink

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
De actie is dus maar 1 week en zolang de voorraad strekt. Dat had ook wel wat langer gemogen.


Goed gepland: half Nederland is met vakantie...

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar vragen over de Philips DSR 7121 HD

Hoeveel kanalen kan deze ontvanger aan ?

Met m'n Xtreme kan ik 4 satellieten ontvangen.

Kan dat ook met deze ontvanger ?

Hoe zijn jullie gebruikers ervaringen ?

 

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar velen zullen er niet mee zitten dat het met een jaar wordt verlengd. Die zijn tevreden over de huidige stand van zaken.

 

Voor mij persoonlijk geldt dat niet, ik vind de situatie bij CDS op dit moment onzeker en zou met de huidige onzekerheid geen jaarverplichting aan willen gaan.

 

Wie zegt dat over pakweg driekwart jaar CDS een gelijkwaardig pakket biedt ten opzichte van een platform zoals Ziggo?

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou voor mij anderhalf jaar betekenen.

 

Heb momenteel helaas wat meer dan alleen een basispakket, vind het wat te risicovol en of te duur om alle? pakketten een jaar te moeten verlengen.

 

Bovendien kun je een flipsen 221 via de webshop kopen voor 79,-

Als je de verzendkosten bij inruil er nog eens vanaf trekt is het verschil nog maar 15 euro.

 

Heb toch sterk het idee van laat je niet gek maken mensen.

 

Verders nergens wat te zien over een jaar extra abbo maar dat zal op 't eind wel in de algemene voorwaarden weggestopt zitten.

 

Nope, niet interessant genoeg maar voor de goedgekeurde kijkers wellicht een aardige optie.

 

Als ik met mijn dreambox blijvend trammelant ondervind dan stap ik gewoon over naar digitv van mijn glasvezelboer.

Al een jaar of zo is de enige reden dat ik bij CDS blijf de mogelijkheid en het daadwerkelijke gebruik van mijn eigen niet goedgekeurde ontvanger.

Zodra ik hem niet meer "betrouwbaar" kan gebruiken ben ik weg bij CDS.

Ze zullen d'r wel niet mee zitten en ik vind het dan jammer maar het zij zo.

 

Dan gaat het van...

Sat?

Ach leuk voor d'r bij die FTA zemders.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...