Ga naar inhoud


Uitbreiding HD kanalen CD??


Edmund

Aanbevolen berichten

Gast calculator
Origineel bericht van: Jürgen
Zeg Calculator, kun je niet ergens anders gaan spelen, misschien kun je anderen met je negatief geneuzel blij maken.
En ja, ook ik heb een HD abo en ja, ik ben een tevreden gebruiker.


Hallo Jurgen, waarom ben ik nou negatief als ik gewoon benoem zoals het is?

De kijker betaalt nu toch extra voor bijna alle Nederlandse programma's in surrogaat-HD?

Het is toch ook belachelijk dat de omroepen daar extra geld voor durven vragen?

Kom nog eens terug als je 75 procent van je programma's in echt HD aanbiedt en ga dan er extra geld voor vragen(als het zo nodig moet) als je geloofwaardig wil zijn naar de consument toe.

Lees jij nooit de teleurstelling op andere forums hoe weinig echt HD er is op de HD Nederlandse zenders?

Kan je nagaan hoe de kijker die niet op forums zit er over denkt. Die wil nog een veel groter verschil zien in beeldkwaliteit voordat het hun opvalt.

Ik acht de huidige ingeslagen weg met extra geld vragen voor weinig echte HD content een domme keuze van de Nederlandse omroepen.
De ARD en ZDF beginnen in februari 2010 gelijk met minstens 70 procent echte HD content. Zo ben je geloofwaardig!
Niet zoals de Nederlandse omroepen het doen door hoogstens 5 procent HD uit te zenden maar er de kijker wel flink extra voor te laten betalen.

Omdat 95 procent van de programma's geen echte HD is, betaal je volgens mij dus extra voor een product wat zijn naam bij lange na niet waar maakt.

Als er iets niet klopt van mijn verhaal hoor ik het graag.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 450
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Calculator,

 

Ik waag te betwijfelen of er op dit forum nog iemand is die wel geïnteresseerd is in HD-tv maar nu nog steeds niet weet hoe jij erover denkt: HD-aanbod is te mager, kwaliteit te slecht, abo-prijs te hoog etc.

 

Echt waar, we weten het nu wel!

Je hebt je punt gemaakt!

 

Iedereen hier op s4a weet dat je met mopperen hier op dit board geen problemen met CD oplost. Dus door alleen maar je ongenoegen hier te blijven herhalen veroorzaak je vooral een hoop ergernis hier op s4a waar we echt niet op zitten te wachten.

 

Je zou een heleboel mensen hier een groot plezier doen als je je kruistocht tegen CD direct met hen zou willen gaan uitvechten. Dus stuur een email naar CD en vraag hen eens stelling te nemen. En laat ons het antwoord maar horen/lezen.

Dat is tenminste constructief!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RobbieT

En als je voor het gebodene de prijs te hoog vind dan neem je dat abonnement niet.

Hij heeft allang aangegeven dat hij dat niet wil, maar van jengelen erover op dit forum geniet hij kennelijk. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator
Origineel bericht van: Duwgati
Beste Calculator,

Ik waag te betwijfelen of er op dit forum nog iemand is die wel geïnteresseerd is in HD-tv maar nu nog steeds niet weet hoe jij erover denkt: HD-aanbod is te mager, kwaliteit te slecht, abo-prijs te hoog etc.

Echt waar, we weten het nu wel!
Je hebt je punt gemaakt!

Iedereen hier op s4a weet dat je met mopperen hier op dit board geen problemen met CD oplost. Dus door alleen maar je ongenoegen hier te blijven herhalen veroorzaak je vooral een hoop ergernis hier op s4a waar we echt niet op zitten te wachten.

Je zou een heleboel mensen hier een groot plezier doen als je je kruistocht tegen CD direct met hen zou willen gaan uitvechten. Dus stuur een email naar CD en vraag hen eens stelling te nemen. En laat ons het antwoord maar horen/lezen.
Dat is tenminste constructief!





Ik ben verbaasd over de kortzichtige uitleg van mijn woorden. Vraag eerst wat ik met iets bedoel voordat ik weer van iets beschuldigd wordt. Nu weer een kruistocht tegen Canal Digitaal !!!
Het moet niet gekker worden.
Ik voer helemaal geen kruistocht tegen Canal Digitaal.

Er zijn forumleden die zich veel onbeschofter uitlaten over Canal Digitaal dan ik ooit heb gedaan.

Ga eerst eens lezen voordat je je mee laat slepen in de sfeer van sommige brulapen hier.

Ik ben net zo goed tegen extra betalen voor HD van de Nederlandse zenders op de kabel of DVB-T.

Als je beter mijn bijdragen gelezen had, zou je niet tot een uitspraak komen die mij onrecht aandoet.

Probeer de gekleurde bril eens af te zetten en weeg de uitspraken van anderen op dezelfde manier als je die van mij doet.

Ik denk dat je voor je het weet een hele lijst van beschuldigingen krijgt over forumleden krijgt waar geen eind aan komt.

Bij bijna alle uitspraken van anderen kan je iets bij verzinnen en verdraaien en groter maken.

Het zou mooi zijn als iedereen die dat doet zich volwassener gaat gedragen en daarmee stopt.

Dat mensen zich al druk kunnen maken over de mening van een ander inzake televisie of HD of satelliet, bevreemdt me.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat mensen zich al druk kunnen maken over de mening van een ander inzake televisie of HD of satelliet, bevreemdt me.


Mensen beginnen zich daarover misschien druk te maken omdat je ondertussen zowat in elke thread erover schrijft en je mening per se aan iedereen wil laten kennen.

Misschien kunnen we de forumnaam aanpassen naar calculator4all.com

Greets


PS Misschien heb je hier nog iets aan bij het posten, want medeposters brulapen noemen is ook niet echt netjes.

"Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt of iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en het lidmaatschap van de overtreder zal worden beëindigd. Leden die herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten, worden uiteindelijk verwijderd uit onze database en zijn niet langer welkom op sat4all."
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator

Ik ben net zo goed tegen extra betalen voor HD van de Nederlandse zenders op de kabel of DVB-T.


Je bent zo blind tegen betalen voor HD, dat je zelfs niet wilt betalen voor HD-zenders op Digitenne??!! confused Dus tegen iets wat (nog) niet bestaat?
En je bent ook niet bereid te betalen voor HD-zenders in een pay-tv-pakket?

Je slaat nu wel heel wild om je heen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Beste Eduard, ik sla helemaal niet wild om me heen.

 

Jij reageert nogal wild op mijn posting.

 

Vanzelfsprekend geeft Digitenne HD zenders nog niet door, maar het zal een kwestie van tijd zijn dat HD zenders in DVB-T2 worden uitgezonden zoals in Frankrijk al gebeurt en Engeland gaat gebeuren vanaf het voorjaar.

(volgens mij is ergens in Duitsland ook een proefje met DVB-T2, maar ik kan me vergissen.

 

Ik vind dat een themapakket moet gaan over de inhoud van de zenders en niet of ze in SD of HD zijn.

Als er dus een HD versie komt van een zender die al in een themapakket zit en de klant al voor betaalt, dan wil ik niet nog eens voor die zelfde zender betalen in HD.

 

(voordat ik weer iedereen over me heen krijg, dat ik mezelf herhaal, er werd me iets gevraagd zojuist)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens wat een gezeur als iemand een mening heeft moet-mag hij hem toch geven op een forum.

ik weet nu dat ik voorlopig geen hd-ontvanger hoef te kopen laugh

dat dankzij calculator.

en hij heeft een duidelijk punt hd-kwaliteit is gewoon nog aan de matige kant.

en dat ligt niet aan cd of ziggo sick

maar een email naar cd om te zeiken dat ze rtl-hd erbij hebben gezet vind ik dan wel minimaal crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik dacht dit pakket:

http://www.tnt-gratuite.fr/


Ze zenden wel HD uit in Frankrijk, maar niet in DVB-T2. Daar zijn ze enkel al in de UK mee gestart. Freeview HD

Zo zie je maar dat het argument "Digitenne kan technisch gezien geen HD uitzenden." onmiddelijk vervalt. Zolang je er plaats voor vindt, kan je alles uitzenden via DVB-T.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve calculator, een groot internet board zoals sat4all trekt natuurlijk commerciele belangen van satelliet/kabel/dvb-t providers aan.

Ongetwijfeld zijn daarom ook "spindoctors" van deze providers hier aanwezig, een hoop leden denken dat jij er een van bent. Ik zelf denk niet dat je een "spindoctor" bent, omdat je er te zichtbaar voor bent.

 

Doe jezelf een plezier, heb een vaste mening, denk eraan wat de commerciele aanbieders haalbaar is (immers hun werknemers willen ook een salaris waarmee zij kerstcadeaus voor hun kendertjes kunnen kopen), bepaal wat jij voor een product financieel over hebt en post dan in lijn en consistent met deze mening.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Vanzelfsprekend geeft Digitenne HD zenders nog niet door, maar het zal een kwestie van tijd zijn dat HD zenders in DVB-T2 worden uitgezonden zoals in Frankrijk al gebeurt en Engeland gaat gebeuren vanaf het voorjaar.


Wat voor leugens zit jij nu te vertellen.

In Frankrijk zendt men de HD zenders uit in DVB-T MPEG 4 uit en niet in DVB-T2 uit.

Zoek beter eens wat info op voordat je hier pure nonsens zegt. sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Beste Eduard, ik sla helemaal niet wild om me heen.

Jij reageert nogal wild op mijn posting.

Die vat ik even niet confused , maar je bevestigt met deze uitlating wederom dat je maar wat om je heen slaat.
Origineel bericht van: calculator

Vanzelfsprekend geeft Digitenne HD zenders nog niet door, maar het zal een kwestie van tijd zijn dat HD zenders in DVB-T2 worden uitgezonden zoals in Frankrijk al gebeurt en Engeland gaat gebeuren vanaf het voorjaar.
(volgens mij is ergens in Duitsland ook een proefje met DVB-T2, maar ik kan me vergissen.

Ik vind dat een themapakket moet gaan over de inhoud van de zenders en niet of ze in SD of HD zijn.
Als er dus een HD versie komt van een zender die al in een themapakket zit en de klant al voor betaalt, dan wil ik niet nog eens voor die zelfde zender betalen in HD.

(voordat ik weer iedereen over me heen krijg, dat ik mezelf herhaal, er werd me iets gevraagd zojuist)

Deze discussie gaat nu dus over iets wat in Nederland niet bestaat. Dat is pas wild!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...