Ga naar inhoud


Uitbreiding HD kanalen CD??


Edmund

Aanbevolen berichten

sowieso mogen ze wel eens snel dingen in Mpeg4 gaan doen.. :P

 

we missen ook altijd nog de digitale PO zenders voor een groot deel :+

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 450
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Eerst zien, dan geloven. Maar eerlijk gezegd geloof ik er niets van. Maar we zullen zien.



Gaat mij net zo.
Sport1HD zou (nog) niet worden toegevoegd.


Dit is overigens wel in overeenstemming met wat Martijn van Hout (perswoordoerder CDS) mij een jaar geleden telefonisch meldde. CDS was geinteresseerd in doorgave van Film1-HD, maar niet in Sport1-HD.
Het gerucht van jouw dealer dat Film1-HD per 1-3 bij CDS te zien zal zijn lijkt me dus behoorlijk aannemelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

/me ziet ook niet op Sport1 HD te wachten.. maar das mischien wel weer omdat ik niet zo van het sportkijken ben..

 

enfin genoeg buitenlandse HD zenders met sport ook dacht ik :+

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
/me ziet ook niet op Sport1 HD te wachten.. maar das mischien wel weer omdat ik niet zo van het sportkijken ben..

enfin genoeg buitenlandse HD zenders met sport ook dacht ik :+


Sport1-HD zendt met name live voetbal uit de grote buitenlandse competitie's uit. Dit is niet via buitenlandse FTA zenders te zien maar zit achter de decoder (Sky-HD e.d.).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
we missen ook altijd nog de digitale PO zenders voor een groot deel :+

 

Ik denk niet dat daar veel in zal veranderen, aangezien de PO het aantal themakanalen via TV behoorlijk wil/moet gaan terugbrengen.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Citaat:
we missen ook altijd nog de digitale PO zenders voor een groot deel :+


Ik denk niet dat daar veel in zal veranderen, aangezien de PO het aantal themakanalen via TV behoorlijk wil/moet gaan terugbrengen.

Ja, interessante ontwikkeling. Heeft veel geld gekost en levert per saldo slechts een paar PO-themazenders op.
De PO had bij voorbaat wel wat bescheidener mogen zijn met het publieke geld. Maar ja, we hebben nou eenmaal een emmervol omroepen en die wilden allemaal hun eigen achtertuintje.
Investeren in HD lijkt me zinvoller. wink En toekomstbestendiger. Maar dat gaat wel weer o zo bescheiden.. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: ceesv
Wanneer een programma uitgezonden wordt in HD wil ik het ook kunnen zien in HD!

Daarbij zijn op de publieke omroepen de HD geproduceerde programma's niet de minste, en lenen zich bij uitstek voor hoge definitie. (Rail away, Beagle, etc.)



En eindelijk kunnen we op zondag nu ook Beagle in HD zien op NL2 HD. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben bijna helemaal gelukkig, ik heb een nieuwe HD ontvanger erbij besteld, en ben aan het kijken naar een nieuwe 65" Plasma!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nu hebben we dus Nederland 1, 2 en 3 plus RTL 4 en SBS 6 in HD kwaliteit (voor zover er HD programma`s zijn).

Weet iemand al misschien een exacte datum voor de overige HD kanalen zoals RTL 5 en 7, Net 5 en Veronica?

Krijgen we ook ooit nog Canvas en RTL 8 in HD?

En hoe zit het met de ITV en BBC zenders, kunnen we binnen afzienbare tijd daar ook nog iets nieuws verwachten?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal vragen waarop het antwoord allang bekend is.

Ik zou zeggen: snuffel even op dit forum, en je komt het naadje van de kous te weten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...