Ga naar inhoud


Uitbreiding HD kanalen CD??


Edmund

Aanbevolen berichten


  • Reacties 450
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: iRuud
Kunnen allemaal wel zeiken over MyZen.tv maar het was een van de weinige HD zenders bij CD die 100% Native HD was.
NG HD, DiscoveryHD en EurosportHD halen de 100% nog lang niet.


NGC HD en Discovery HD zenden altijd 100% native HD uit. crazy

Hun programmering is anders dan de SD versies.

Alleen bij Eurosport HD zijn het dezelfde uitzendingen als de SD versie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Henksat,

 

/quote

Inmiddels is RTL-4 in HD beschikbaar.

Nu moeten ze bij CDS nog eens proberen teletekst werkzaam te krijgen op die zender.

/unquote

 

Heb jij beeld dan?

 

Ik wel, maar dan helemaal zwart :D.

 

Mvg,

 

Rolin

 

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie reclame zou zijn: RTL4HD een week of maand voor alle abonnee's te zien. Want hoe zit het nou, Je beeindigt je SetTopBox, neemt het HDTV abonnement voor €9,95 per maand, als je nieuwe klant bent, kijk je 6 maanden voor niks en daarna dus vanaf 1 Maart 2010 betaal je 5 euro? Of moet je dan daarbij ook nog een basisabbo hebben? Ik kom er niet uit. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HJS
ja ik heb dus ook helemaal zwart beeld, terwijl ik vanochtend nog lekker heb kunnen kijken naar rtl4 hd.

Heb jij wel een CD HD abo want alleen met een HD abo kun je naar RTL4 HD kijken.
Wellicht was dit vanmorgen nog niet geactiveerd.

Ik heb in elk geval wel beeld maar ik heb ook een HD abo.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dunhans
...Of moet je dan daarbij ook nog een basisabbo hebben? Ik kom er niet uit. Groeten Dunhans.

Volgens mij moet je altijd op één van de CD instappakketten geabonneerd zijn om je aanvullend ook op het HD pakket te kunnen abonneren.
Als je namelijk je abonnement wilt wijzigen dan komt de onderstaande Pop-Up in beeld en daar staat welke instappakketten beschikbaar zijn, dus geen HD.

post-21534-1318260582,694_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Jürgen, Heb het net even geprobeerd op "Mijn Canaldigitaal" en inderdaad MOET je eerst een instapabonnement hebben en dan pas kun je een OPTIE-pakket erbij nemen. OK, dat is dan duidelijk nu, maar ik heb er nog een: Stel je hebt een "FAMILIE"-instap-abonnement met 2 extra smartcards, dus 1 voor de woonkamer. 1 voor de hobbykamer en 1 voor de sauna/relax ruimte. En je neemt daarbij de optie HD, krijg je dan op alle 3 smartcards die HD zenders of alleen op de Hoofd-smartcard? (eerlijk gezegd weet ik het antwoord al) Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dunhans
Stel je hebt een "FAMILIE"-instap-abonnement met 2 extra smartcards, dus 1 voor de woonkamer. 1 voor de hobbykamer en 1 voor de sauna/relax ruimte. En je neemt daarbij de optie HD, krijg je dan op alle 3 smartcards die HD zenders of alleen op de Hoofd-smartcard? (eerlijk gezegd weet ik het antwoord al) Groeten Dunhans.

Het is inderdaad zoals je denkt dat het is, nee.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel onduidelijk toch dat abo gedoe bij cd

als je het settopbox neemt en dan het hd pakket weet ik niet als ik de rtl4 ed ook nog wel heb

ook mis ik dan het animal planet programma want deze zit wel in basis pakket die ik nu heb.

als je settopbox met rtl 4 en hd hebt was het wel leuk om over te gaan naar hd pakket was ik even duur uit als nu met basis pakket

dus nog maar wachten tot ook animal planet daar bij komt in HD.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: dunhans
...Of moet je dan daarbij ook nog een basisabbo hebben? Ik kom er niet uit. Groeten Dunhans.

Volgens mij moet je altijd op één van de CD instappakketten geabonneerd zijn om je aanvullend ook op het HD pakket te kunnen abonneren.
Als je namelijk je abonnement wilt wijzigen dan komt de onderstaande Pop-Up in beeld en daar staat welke instappakketten beschikbaar zijn, dus geen HD.


staat er nu "u wilt uw abonnement wijzigen" of wat ik lees: "u wilt uw smartcard volledig deactiveren"??

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: youriy
staat er nu "u wilt uw abonnement wijzigen" of wat ik lees: "u wilt uw smartcard volledig deactiveren"??

Beide zie je goed want inhoudelijk klopt de tekst niet maar het ging mij op dat moment alleen maar om het feit dat je minimaal één instappakket nodig hebt en dat kon ik alleen laten zien als ik mijn abo`s zogenaamd wil verwijderen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: youriy
staat er nu "u wilt uw abonnement wijzigen" of wat ik lees: "u wilt uw smartcard volledig deactiveren"??

Beide zie je goed want inhoudelijk klopt de tekst niet maar het ging mij op dat moment alleen maar om het feit dat je minimaal één instappakket nodig hebt en dat kon ik alleen laten zien als ik mijn abo`s zogenaamd wil verwijderen.



oké, maar als instappakket staat ook "vrij te ontvangen zenders". Dan heb je dus een actieve kaart met ned 1,2,3 en ned1HD. kosten per jaar: € 0,-
En volgens mij kun je daarmee gewoon het HD-pakket nemen.


groet,

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...