Ga naar inhoud


Is er een wijziging bezig met codering?


_Bartje_

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Het valt mij op dat sinds vandaag ik een aantal zenders niet meer ontvang via mijn server. (binnenshuis) NEWCS

Als ik de kaart rechtstreeks in de box steek krijg ik wel beeld. Het heeft altijd goed gewerkt tot nu.

 

Ook een heel aantal zenders die ongecodeerd uitzenden, rtl4 enz.

Oa themapakket, discovery science, ngc wild komen niet door via server.

Nog iemand dit probleem momenteel?

 

mvg Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: _Bartje_
Hallo,

Het valt mij op dat sinds vandaag ik een aantal zenders niet meer ontvang via mijn server. (binnenshuis) NEWCS
Als ik de kaart rechtstreeks in de box steek krijg ik wel beeld. Het heeft altijd goed gewerkt tot nu.

Ook een heel aantal zenders die ongecodeerd uitzenden, rtl4 enz.Oa themapakket, discovery science, ngc wild komen niet door via server.
Nog iemand dit probleem momenteel?

mvg Bart


hmmmm volgens mij is dit al meerdere malen voorbij gekomen ?? Lezen mensen !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat over het ongecoedeerd uitzenden van bepaalde zenders, mijn belangrijkste vraag was of nog andere mensen hetzelfde probleem hebben dat interne sharing bepaalde zenders NIET vrijgeeft of na heel lang wachten.

Met de kaart in de box zelf gaat dit wel.

 

Sommige mensen reageren gewoon heel graag ook al weten ze het antwoord niet. Daar wordt ik dus doodziek van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nergens geen last van op genoemde zenders met CCcam.

 

Ik vermoed dat je het probleem bij je opstelling of kaart moet zoeken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

En inderdaad, hier bij dochterbedrijf TVV heb ik ook problemen: het duurt langer voordat hij de codering vindt en indien ik tussenin naar een FTA-zender ga en dan naar een TVV-kanaal, vindt hij de code helemaal niet.

Nochtans is het een goedgekeurde ontvanger, goedgekeurde cam én m'n datums staan OK.

Wat gaat dat geven in de toekomst...?

 

Goed dus dat het hier toch nog vermeld wordt, want ik was bijna al m'n ontvanger de schuld aan het geven.

O ja, effe off-topic en geheel terzijde: op jullie zenders is er krak hetzelfde aanbod als bij onze commerciële zenders, dus veel missen we van elkaar niet.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel op mijn vorige reply:

 

Het duurt even voordat het kanaal open gaat, maar ik heb geen probleem met Eurosport met CCcam 2.1.2 en NewCS 1.6.5. Ik zap normaal gesproken met camd3 en haal alleen kaartupdates op met deze combi (Eens per maand ofzo). camd3 zapt namelijk lekker snel op de dbox2.

 

Dus hier geen problemen met Eurosport. De themazenders op 23,5 weet ik niet, daar heb ik geen abo op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem gevonden, het ligt aan MGCAMD 1.31.

Met ccam direct beeld op de thema kanalen.

Ik hoop dat hier dan toch spoedig een update voor komt want ik heb een kathrein en een dreambox.

Voor kathrein is geen CCAM beschikbaar, enkel incubus en dat is nog niet 100 procent stabiel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mgcamd verwerkt alleen de Seca2 ECMs... en d Seca3 ECMs komen niet aan de beurt... De wijziging in de decodering is het uitschakelen van Seca2. CDS heeft het settop pakket hierom ook FTA gezet, omdat sommige ontvangers die dat eerst met hogere pakketten ook niet deden nu problemen krijgen.

 

Tis wat die gelijke provider ID met de Seca3 kaarten...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Hier weinig problemen met mgcamd 1.33 (sh4, moet het ook doen op kathrein) en newcs 1.65 / 1.67. Dit is inderdaad wel op één en dezelfde box. Na wat knutselen heb ik weer eens een replace.list (http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1728090/Algemeen_Nieuwe_replace_list_o) voor de dag gehaald, en presto.

 

Groet,

Pajarin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...