Ga naar inhoud


Is er een wijziging bezig met codering?


_Bartje_

Aanbevolen berichten

Sure, maar ik pas mijn pakket niet aan dus als ze strakkies de stekker eruit trekken zullen ze mij de HD cadeau moeten doen, ik heb er immers niet om gevraagd en had genoeg aan de SD kanalen. Zij plegen dan contractbreuk, niet ik. En ze kunnen contractueel ook niet ineens zeggen: jouw abbo wordt nu 5 euro per maand duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Kijk eens naar de ontwikkelingen bij de kabel bedrijven.

Daar wordt ook langzaam analoog uitgefaseerd, of je hebt geen beeld meer of je doet een upgrade naar de nieuwe norm.

 

Sommige regionalen en special interest programma's zijn alleen nog maar te ontvangen met een HD ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee

En vandaag kreeg ik een reactie van CanalDigitaal.

Ik kom alsnog in aanmerking voor een kaartwissel naar Mediaguard 3.
Wel tegen een vergoeding van € 39,00.
Hier ben ik op ingegaan, dus binnenkort zal ik de kaart wel ontvangen.


voordat geld heb je ook een tweede kaart voor canaaldigitaal.
niks bijzonders het gaat toch weer zoals canaaldigitaal het wilde je hebt er gewoon voor betaald

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het punt was juist dat ik in eerste instantie niet de mogelijkheid kreeg geboden om te betalen voor een Mediaguard-3 kaart.

 

Bij de Kaartwisselsite kreeg ik een foutboodschap.

 

Navraag leverde op dat ik als niet-betalende-klant geen nieuwe kaart kreeg aangeboden. Alleen als ik overstapte naar een betaal-TV abonnement zou ik een nieuwe kaart mogen krijgen.

 

Pas na het inschakelen van de NPO heb ik alsnog (wel tegen betaling inderdaad) een kaart gekregen, zodat ik Nederland 1/2/3 ook in HD kan bekijken.

 

Ik weet niet of de Kaartwisselsite inmiddels is aangepast, zodat ook andere Standaardpakket-klanten hun oude kaart kunnen omruilen.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Ik weet niet of de Kaartwisselsite inmiddels is aangepast, zodat ook andere Standaardpakket-klanten hun oude kaart kunnen omruilen.


Geloof het maar nooit, lastpak Noordzee is weer "even" te vreden en de rest neemt maar een abbo.
Welke gekken schakelen nog meer de NPO in zal CDS wel redeneren.
Als ik jou was zal ik nog ff de NPO op die kaartwissel site wijzen en de praktijken die ze er op nahouden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu nog een zwarte smartkaart met het settopbox abo. Ik betaal nu € 69,96 Als ik deze kaart omruil voor een oranje kaart hoef ik dan niet meer te betalen volgend jaar????

En is de omruiling gratis.

Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels daarover.

 

duske

 

 

Origineel bericht van: Noordzee
Het punt was juist dat ik in eerste instantie niet de mogelijkheid kreeg geboden om te betalen voor een Mediaguard-3 kaart.

 

Bij de Kaartwisselsite kreeg ik een foutboodschap.

 

Navraag leverde op dat ik als niet-betalende-klant geen nieuwe kaart kreeg aangeboden. Alleen als ik overstapte naar een betaal-TV abonnement zou ik een nieuwe kaart mogen krijgen.

 

Pas na het inschakelen van de NPO heb ik alsnog (wel tegen betaling inderdaad) een kaart gekregen, zodat ik Nederland 1/2/3 ook in HD kan bekijken.

 

Ik weet niet of de Kaartwisselsite inmiddels is aangepast, zodat ook andere Standaardpakket-klanten hun oude kaart kunnen omruilen.

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
@ Noordzee

Heb je naast de nieuwe kaart nog andere kosten moeten betalen zoals registratie of activatie kosten.?
Of kreeg je de nieuwe seca3 kaart zonder abonnement voor een totaal bedrag van 39 euro.


De nieuwe kaart voor een totaal bedrag van 39 Euro.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duske
Ik heb nu nog een zwarte smartkaart met het settopbox abo. Ik betaal nu € 69,96 Als ik deze kaart omruil voor een oranje kaart hoef ik dan niet meer te betalen volgend jaar????
En is de omruiling gratis.
Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels daarover.

duske

ik denk niet dat je deze kunt omruilen maar eigelijk komt het op het zelfde neer als bij noordzee
want jij kunt met die kaart ook niet de HD zenders 1 2en 3 bekijken
dus ook jij zo de NPO kunnen inschakelen en een nieuwe kaart kunnen eisen met eventueele bijbetaling

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...