Ga naar inhoud


Inverto Multiconnect compleet drama!


Gast Profisound

Aanbevolen berichten

Gast Profisound

Ik wil toch even wat kwijt en graag jullie reakties!

 

Ik weet niet hoe andere eigenaren van deze lnb's er over denken maar dit zijn gewoon rampen lnb's!

 

Ik heb er een paar dagen vier geprobeerd, maar elke keer als het ging regenen liep het signaal terug van 92% naar 35% en vervolgens helemaal geen beeld meer.

 

Nadat de regenbui over was heb ik de lnb's even afgedroogd met me zakzoek, waarna ik weer 92% signaal had.

 

En dit was op alle 4 de lnb's het zelfde geval.

 

Kortom, dit zijn echt waardeloze lnb's, of ben ik de enige die dit natte probleem heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Profisound

Met andere lnb's heb ik dit probleem niet, ik heb Alps en een ander type van Inverto, deze doen het allemaal goed in de regen of als ze nat zijn.

Dus aan de schotel ligt het niet, deze is goed uitgericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echte ramp zeg dat wel. Het moet zelfs nog niet regenen. Alleen de dauw deze tijd van het jaar is al voldoende om geen signaal te hebben. Iedere ochtend de tuin in en is over wrijven met je zakdoek, is ook nie tedoen. Snel de vuilbak in zou ik zeggen.

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Profisound

Ik heb alles nog eens goed nagelopen en een beter signaal als 93% a 94% krijg ik niet.

 

Even nat gespetterd en hoppa, dag signaal, ik moet zelfs de hele kop droog maken anders heb ik nog geen signaal.

 

Aan m'n schotel licht het niet, alles staat goed zoals op de foto te zien is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien iets naar voren of naar achteren afstellen, want zo te zien zijn ze een beetje schuifbaar.

 

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien maandagmorgen modelletjes?

 

Als ik aan regen denk, dan denk ik aan ergens lekage, zijn de kabels/aansluitingen goed afgeschermd?

 

Alps LNB's hebben zover ik gelezen heb altijd de voorkeur bij dit type schotel.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde van een shop ook al dat deze lnb's snel uitvallen bij regen. Ik ga binnenkort m'n twins vervangen door quad lnb's, maar ga dus gewoon weer voor 2 alps en 2 gewone inverto's. Die bevallen we tot nu toe zeer goed. Alleen zondagavond even uitval vanwege dikke onweersbuien, maar dat had iedereen wel.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...