Ga naar inhoud


Nieuwe software versie, RE9000/8000HDPVR


duitsland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook die melding. Vaak gaat na een paar seconden er toch beeld komen.

Van zender veranderen gaat ook, en de Rebox even uitzetten is een laatste optie.

Beter is dat in nieuwe software dit probleem ondervangen wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwste software testen zijn bijna afgerond, hierin zit oa aktivatie van de 2e kaartlezer.

Ook de problemen met de meldingen is hierin opgelost.

Verder zit er nog een comercial skip optie in het menu.

Al met al een leuke update, en nu maar wachten met zijn allen.

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat dan het vastlopen van het systeem ook opgelost is.

Ik heb nu regelmatig problemen met afspelen van opnames op de HDD, of bij het verplaatsen en of sorteren van de kanalen e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het programma gomplayer lukt het overigens om de opnames rechtstreeks over het netwerk te streamen naar de laptop.

 

Hierbij zit m'n rebox via 100mbit en m'n laptop via 54g.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duitsland
De nieuwste software testen zijn bijna afgerond, hierin zit oa aktivatie van de 2e kaartlezer.
Ook de problemen met de meldingen is hierin opgelost.
Verder zit er nog een comercial skip optie in het menu.
Al met al een leuke update, en nu maar wachten met zijn allen.

Mooi om te horen dat de 2de kaartlezer geactiveerd gaat worden, scheelt me weer me weer een Cam smile Wacht gespannen af wanneer die uitkomt smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CheapWatcher,

 

Als ik probeer in GOM te streamen krijg ik dat er geen codec is. Ook als ik GOM laat zoeken vind deze geen geschikte codec. Na het zoeken hoor ik alleen geluid. Ik heb sinds upgrade naar versie 69 het probleem dat ook wanneer ik opnames naar de PC overhaal deze niet meer afspelen. Met versie 61 was dit geen probleem. Hebben meer mensen dit probleem?

 

Greetz Harry

 

Origineel bericht van: cheapwatcher
Met het programma gomplayer lukt het overigens om de opnames rechtstreeks over het netwerk te streamen naar de laptop.

 

Hierbij zit m'n rebox via 100mbit en m'n laptop via 54g.

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: inverto
Hoi CheapWatcher,

Als ik probeer in GOM te streamen krijg ik dat er geen codec is. Ook als ik GOM laat zoeken vind deze geen geschikte codec. Na het zoeken hoor ik alleen geluid. Ik heb sinds upgrade naar versie 69 het probleem dat ook wanneer ik opnames naar de PC overhaal deze niet meer afspelen. Met versie 61 was dit geen probleem. Hebben meer mensen dit probleem?

Greetz Harry

Origineel bericht van: cheapwatcher
Met het programma gomplayer lukt het overigens om de opnames rechtstreeks over het netwerk te streamen naar de laptop.

Hierbij zit m'n rebox via 100mbit en m'n laptop via 54g.


Heb je wel een fabrieksreset gedaan na de update naar versie 69?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher

Heb je wel een fabrieksreset gedaan na de update naar versie 69?


Jazeker, heb het hele riedeltje als voorgeschreven afgewerkt:
• Doe de USB Stick voorin de ontvanger;
• Software wordt gedetecteerd;
• Druk op de rode knop;
• Na downloaden, herstel fabrieksinstellingen;
• Zet de ontvanger helemaal uit en weer aan;
• Doe de FastScan;

Dit zou toch voldoende moeten zijn?

Groet Harry

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht ten overvloede, aan/uit met de knop achterop de Rebox neem ik aan dat je gedaan hebt.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ton,

 

Bedankt voor het meedenken. Ja heb ik ook gedaan staat ook in het lijstje na de fabrieksreset. Hij komt dan met welke taal je wilt. Dan aan uit op de achterkant dan vervolgens verder. Begrijp ik het goed dat ik de enige ben die niets meer kan op de PC met gemaakte opnames?

Dan wellicht de HD formatteren of de update van versie 69 herhalen?

Toen ik de update heb uitgevoerd stonden er nog wel opnames op de HD zou dit het probleem kunnen zijn?

Toen ik probeerde om met GOMPlayer te streamen kreeg ik eerst de melding dat de juiste codec ontbrak en na zoeken een foutmelding.

 

Groet Harry

 

 

Origineel bericht van: ton2207
Wellicht ten overvloede, aan/uit met de knop achterop de Rebox neem ik aan dat je gedaan hebt.

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Heeft iemand er al zicht op wanneer de update V75 komt>


Ben ik ook zeer benieuwd naar, heb nog twee zaken uit staan. Hopelijk worden ze opgelost.. (volume regelen bij optisch uitgang en subtitle ondersteuning bij DivX)

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...