Ga naar inhoud


Nieuwe software versie, RE9000/8000HDPVR


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Murdock
Heb hem gevonden, zat perongeluk bij de 8000 te kijken.
Blijkbaar zit hier ook de support in voor de 2e kaartlezer (even het bracketje eruit trekken...)


Ben benieuwd, op de activatie van de 2de kaartlezer zat ik te wachten, alleen staat dit niet in de release notes? Zou het nog "Experimental" zijn?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: jan500
Werken hier alletwee met de cd-kaart.


Toch een fijn gevoel dat ze allebei werken, kan ik af en toe de kaart wisselen of m'n rijbewijs er eens instoppen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hhh
Ik begrijp de standby power instelling bij av instellingen niet helemaal.
Je hebt 3 keuze mogelijkheden 1 mainpower aan/uit
2 hdd power aan/uit
3 usb power aan/uit
Kan iemand misschien deze instellingen uitleggen?


Het wordt tijd voor een nieuwe gebruiksaanwijzing. Ik begrijp bijvoorbeeld de werking van de Commercial Skip Functie niet.
Niet iedereen is techneut.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet hoe het bij jullie is maar bij mijn gaat de HD niet in de parkeer optie moet die nu aan of uit staan hij doet het bij alle bij niet.gr. Gert

Hier standby power aan. main power aan , HDD power aan, usb power aan, na ca. 10 min draait de hdd niet meer. Wanneer ik de stb (opnieuw) aanzet draait de hdd weer, en stopt vanzelf weer. Dus het lijkt goed te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hhh
Ik begrijp de standby power instelling bij av instellingen niet helemaal.
Je hebt 3 keuze mogelijkheden 1 mainpower aan/uit
2 hdd power aan/uit
3 usb power aan/uit
Kan iemand misschien deze instellingen uitleggen?
Het wordt tijd voor een nieuwe gebruiksaanwijzing.

Ik begrijp bijvoorbeeld de werking van de Commercial Skip Functie niet.
Niet iedereen is techneut.


hdd of usb power on/off wil zeggen dat als je de ontvanger uitzet je de keuze hebt of usb of hdd aan of uit gaan.
Zelfde geldt voor de "standbye power". Indien sp aan hoef je niet helemaal opnieuw op te starten als je de ontvanger weer inschakelt en ben je ook de EPG gegevens niet kwijt.
Commercial skip functie houdt in dat reclame wordt overgeslagen tijdens opnames. (ik weet niet of het werkt)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Rijbewijs er in stoppen? Hoe ziet dat Nederlandse/Belgische rijbewijs er dan uit?
In Frankrijk hebben we nog gewoon een groot papieren versie.


Onze rijbewijzen hebben de grootte van een creditcard Boretti.
Dat komt over een jaar of twintig in Frankrijk ook.
Frankrijk loopt achter en kost ons vele miljarden euro's, Franse boeren stalen onlangs een half miljard euro van de EU en over terugbetalen wordt niet gerept. Als je het door ons betaalde land binnenrijdt wordt je opgewacht door bedelaars in kleine hutjes die bedelen "Peage" noemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even niet verder gelezen in het forum, maar dit vond ik op een ander forum (staat overigens ook al in een ander topic op dit forum):

 

Je kan de HDD van de STB op twee manieren benaderen:

 

http://xxx.xxx.xxx.xxx vul hier het IP adres van de STB in.

Login met “root”. Er is geen PW nodig

 

Of file://///xxx.xxx.xxx.xxx/storage

 

Succes

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Standby power op aan start inderdaad veel sneller op, heel prettig. Als je power aan instelt bij de harddisk houdt dit dan in dat de harddisk uitschakelt als hij niet gebruikt wordt en inschakelt als hij bijvoorbeeld een bestand moet afspelen? Verder is het bij mij zo dat de klok zo'n 40 seconden achterloopt, heb wel timecalibration ingeschakeld. Dit was bij de vorige firmware versie ook zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...