Ga naar inhoud


Nieuwe software versie, RE9000/8000HDPVR


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: krutchie

En ik kan met geen mogelijk de HDD benaderen via het netwerk. http://xxx.xxx.xxx/STORAGE werkt niet.


Ik maak een netwerk FTP verbinding met Total Commander

In de Rebox:
DHPC uit
IP nummer: 192.168.0.xxx
Subnet mask 255.255.255.0

Total Commander:

Sessie: Rebox

Hostnaam: 192.168.0.xxx

Gebruikersnaam:root

Wachtwoord:geen wachtwoord invullen

Directory: /////STORAGE



Het lukt mij niet om een verbinding te maken met Internet Explorer, noch met Google Chrome.


Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: MyZ
Iemand al een idee wanneer de nieuwe versie verwacht wordt?


Die nieuwe versie wordt hier al de hele week verwacht!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pj1

En ik kan met geen mogelijk de HDD benaderen via het netwerk. http://xxx.xxx.xxx/STORAGE werkt niet.


Ik maak een netwerk FTP verbinding met Total Commander

In de Rebox:
DHPC uit
IP nummer: 192.168.0.xxx
Subnet mask 255.255.255.0

Total Commander:

Sessie: Rebox

Hostnaam: 192.168.0.xxx

Gebruikersnaam:root

Wachtwoord:geen wachtwoord invullen

Directory: /////STORAGE



Het lukt mij niet om een verbinding te maken met Internet Explorer, noch met Google Chrome.


[/quote ]alle bij root invullen dan gaat het wel bij mijn is dat ook het geval gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: cheapwatcher

Ik zie dat er voor de octagon 1018 weer een nieuwe versie uit is. Ik verwacht dat rebox hiermee gaat komen. De volgende wijzigingen zitten in v81:

Maak je hier niet een denkfout?
Misschien dat de FW voor de Octagon 1018 als basis wordt gebruikt maar naar mijn bescheiden mening wordt deze software niet 1:1 door Rebox voor de RE-9000 overgenomen.
Deze FW is namelijk voor de Duitse markt bedoeld en niet voor de Nederlandse.
Ik denk toch wel dat voor de Nederlandse markt een aantal zaken zoals m.b.t. MediaHighway EPG en het coderingssysteem zal moeten worden aangepast.
De Duitsers gebruiken immers andere systemen.
Maar misschien heb ik het mis.


De Octagon heeft een iets andere GUI, maar heeft wel dezelfde OEM fabrikant. De software is dus nagenoeg hetzelfde. De Octagon heeft ook MHW EPG trouwens. Alleen de cardreader ondersteunt standaard niet alle kaarten, daarvoor moet je de EMU firmware hebben.

Rebox zet een soort EMU firmware in als standaard firmware, zodat onze CDS kaarten goed werken.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Waar dan?


Op de site van rebox en dan naar software. Helaas is de layout van de site nog niet in orde. Ze zijn nog steeds bezig met de nieuwe website. Gelukkig gaat het releasen van software wel door:-)

Deze versie bevat alle wijzigingen die ik al eerder melde in het topic.

Straks thuis maar even testen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn RE-9000 nog niet gek kunnen krijgen. Geen "service fouten" meer.

 

De volgorde van de 4 door mij gebruikte satellieten is wel veranderd en de instelling van de antenneingang staat weer op "loopthrough" ipv "separate".

Een kwestie van even instellen, maar het is de moeite waard, want ik vind de veranderingen veelbelovend. (hulde aan de engineers)

 

Die "commercial skip functie" begrijp ik nog niet helemaal.

Hoe werkt dat?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
Die "commercial skip functie" begrijp ik nog niet helemaal.
Hoe werkt dat?

Nou hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Het zal toch niet waar zijn dat je hiermee de vervelende reclamespots in de opnames kunt skippen.

Ook nog een aanvullende vraag, ik had van mijn dealer begrepen dat m.i.v. v81 ook de EPG (semi)automatisch kon worden binnengehaald zonder dat je hier iets handmatig voor moet doen.
Kan iemand dat controleren?


Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben erg blij met de optie dat de HDD na 10 minuten parkeerd.

Dat scheelt weer stroom, en warmte !

En ik heb net een opname van mijn HDD naar een USB stick gecopieerd, perfect !

 

Dank jullie wel !

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem gevonden, zat perongeluk bij de 8000 te kijken.

Blijkbaar zit hier ook de support in voor de 2e kaartlezer (even het bracketje eruit trekken...)

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...